گوشی ردمی نوت ۱۰ با پردازنده Dimensity 1100 عرضه شد

پس ازماه ها انتظار، Redmi بالاخره گوشی جدید خود Note 10 pro  را روانه بازار داخلی چین کرد. سیاست بازاریابی و فروش  شرکت در راستای انطباق محصول با نیاز بازارهای داخلی و بین المللی متفاوت عمل می‌کند. بدین صورت که معمولا بین ورژن‌های مخنلفی که روانه بازارها می‌کند تفاوت‌هایی هم در ظاهر گوشی و هم در نوع سخت افزارهای به کار رفته می‌توان مشاهده کرد. Note 10  نیز از این قاعده مستثنی نیست. مهمترین تفاوت بین ورژن داخلی و بین‌المللی در Note 10 مربوط به پردازنده MediaTek’s Dimensity 1100 است که در ورژن چینی آن به کار رفت است .ردمی در ورژنی که برای ارائه در بازار چین روانه بازار کرده است آپشن  شارژ سریع، یک صفحه نمایش بهتر محافظت شده به همراه تغییراتی جزئی در قسمت پشت گوشی و محل قرارگیری لنزهای دوربین ارئه  داده است.

نمایشگر ردمی نوت 10 جدید تغییرات مثبتی در مقایسه با نسخه قبلی دارد. این نمایشگر حالا از نرخ بازسازی تصویر 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. وظیفه محافظت از این نمایشگر نیز به جای Gorilla Glass 5 در نسخه بین‌المللی، Gorilla Glass Victus است. تغییر دیگر این گوشی اضافه شدن اسپیکرهای استریو ساخت شرکت JBL است که ویژگی درخشانی برای این گوشی هوشمند است.

پردازنده dimensity 1100 با رم هایی در مقادیر 6GB  یا 8GB  به همراه یک حافظه داخلی128/256 UFS 3.1  ارایه شده است . وظیفه عکس‌برداری گوشی بر عهده یک ماژول سه‌گانه است؛ دوربین اصلی این ماژول 64 مگاپیکسلی است. در کنار این دوربین یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز حضور دارند.

تامین شارژ گوشی بر عهده یک باطری با ظرفیت  5000mAh  است و جالب اینکه سرعت شارژکردن باطری تا 67W هم ارتقا پیدا کرده است. مشخصه دیگر این گوشی رابط کاربری MIUI 12.5 به همراه سیستم عامل اندروید 11 است. Redmi Note 10  در رنگهای مشکی، سفید و آبی ارائه شده است.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments