راهنمای خرید ویدئو پروژکتور از بورس ویدئو پروژکتور در تهران

راهنمای خرید ویدئو پروژکتور از بورس ویدئو پروژکتور در تهران

در این قسمت از راهنمای خرید ویدئو پروژکتور با عصر پروژکتور همراه باشید. ویدئو پروژکتور در زمانی تنها یک وسیله لوکس و خاص برای فضا ها و مکان های خاص به شمار می رفت. تنها استفاده از این دستگاه در محیط های اداری و آموزشی به صورت گسترده رواج داشت. با توجه به پیشرفت تکنولوژی روز دنیا امروزه شاهد محصولات بسیار گسترده و جدید تری در این صنایع هستیم. از آن زمان که این محصولات برای کاربرد های خاصی مورد استفاده قرار می گرفتند زمان زیادی گذشته است. امروزه می توان این محصولات را به صورت کاملا عمومی در انواع هتل ها، رستوران ها، منازل، اتاق های کنفرانس و… مشاهده کرد. خرید و فروش این دستگاه ها در چند سال گذشته رشد چشم گیری را به خود دیده است. بازار تولید و خرید و فروش این محصولات بسیار زیاد بوده و می توان از این وسایل در موارد بسیار زیادی بهره برد.

با توجه به تنوع موجود در ویدئو پروژکتور ها می توان به راحتی با توجه به نیاز خود دستگاهی بسیار عالی را انتخاب کرد. دستگاه های جدید با فناوری به روز خود می توانند به راحتی قابلیت های بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشند. می توانید از این محصولات در تمامی مراسم ها استفاده کنید. با داشتن اطلاعات کافی در مورد ویدئو پروژکتور ها می توانید انتخابی دقیق را به دست آورید. با استفاده از این اطلاعات مشخصات موجود در هر محصول را به دقت بررسی کرده و خریدی خوب را تجربه خواهید کرد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع ویژگی های موجود در این دستگاه ها آشنا کرده و مهم ترین ویژگی های موجود در آن ها را برای شما شرح دهیم.

معرفی ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور یک دستگاه الکترونیکی است که می تواند سیگنال های صوتی و تصویری مختلف را از یک منبع جدا دریافت کند. این منبع می توان کامپیوتر، موبایل، تلویزیون و … باشد. بعد از دریافت سیگنال این وسیله می توان آن را به صورت ویدئو بر روی یک پرده صاف به نمایش بگذارد. به صورت گسترده پرده های موجود سفید و یا نقره ای می باشند. ویدئو پروژکتور ها می توانند تصاویر موجود را در اندازه های بزرگ نمایش دهند. می توان این قابلیت را به عنوان مهم ترین ویژگی موجود در انواع این دستگاه ها در نظر گرفت. ویدئو پروژکتور ها سیگنال های موجود را از منبع پخش ورودی دریافت کرده و آن را برای پخش آماده می کنند. در این دستگاه با وجود چند لنز می توان تصاویر را به صورت متمرکز به نمایش گذاشت.

این سیگنال ها بر روی یک صفحه که فاصله مشخصی از پروژکتور قرار دارد به نمایش در آمده است. تعیین فاصله پروژکتور از صفحه بسیار مهم بوده و باید در مدل های مختلف به این قضیه دقت داشته باشید. در هر مدل می توان با توجه به دفترچه راهنمای موجود برای هر محصول به راحتی فاصله ها را معین کنید. می توان این دستگاه را به عنوان یک دوربین عکاسی معکوس نیز در نظر گرفت. این محصول به جای دریافت نور از طریق لنز خود آن را به سمت پرده انتشار می دهد. در این مقاله ابتدا با انواع مدل ها و دسته بندی های موجود آشنا شده و در ادامه به بررسی این محصولات خواهیم پرداخت.

انواع ویدئو پروژکتور ها

انواع ویدئو پروژکتور ها

ویدئو پروژکتور ها را می توان در دسته بندی های مختلفی قرار داد. با توجه به ویژگی های و قابلیت های مختلف می توان این محصولات را در دسته بندی های مختلف قرار داد. ابتدا بدانید که این دستگاه ها می توانند برای شما مزایای بسیار زیادی را داشته باشند. از برخی مزایای این محصولات می توان به انعطاف در نصب، قابلیت جابجایی و اندازه تصویر اشاره کرد. داشتن اندازه تصویر بسیار بزرگتر از تلویزیون را می توان به عنوان بارز ترین مزیت موجود بیان کرد.می توان ویدئو پروژکتور های موجود را در 4 دسته عمده تقسیم بندی کرد. این دسته بندی ها را می توان به صورت زیر به خوبی شرح داد.

در این دسته بندی ها می توان موارد بسیار زیادی را مد نظر قرار داد. توجه داشته باشید که در هر یک از این دسته بندی ها نیز می توان زیر شاخه هایی را مشاهده کرد. بسیاری از مدل های موجود نیز در بیش از یک دسته قرار گرفته و می توانند چند کاربرد را برای شما داشته باشند. به عنوان مثال پروژکتور های چند رسانه ای و مدل خانگی شباهت بسیاری با یکدیگر دارند. این مدل ها را می توان با کمی ارفاق به جای یکدیگر نصب کرده و مورد استفاده قرار داد. می توان از نظر فناوری نیز این محصولات را در دسته بندی های بسیار زیادی قرار داد. فناوری به کار رفته در این محصولات برای استفاده های گوناگون بسیار با اهمیت می باشد.

  • پروژکتور های DLP
  • ال سی دی ها
  • ال ای دی ها
  • پروژکتور های LCoS

برای اینکه به انواع این محصولات به خوبی آشنا شوید هر یک از این دسته بندی ها را برای شما به خوبی شرح داده و بازگو می کنیم. توجه داشته باشید که این محصولات به می توانند به راحتی برای شما تصاویر بسیار بزرگ و با کیفیتی را به وجود بیاورند. استفاده درست و انتخاب صحیح از این دستگاه ها می تواند برای کیفیت برتر و بهتر را به دنبال داشته باشد.

ویدئو پروژکتور LED

تمامی مدل های بیان شده دارای لامپ هایی می باشند. این لامپ ها دارای طول عمر محدود بوده و نمی توانند به مدت زیادی کارایی داشته باشند. ویدئو پروژکتور ال ای دی به عنوان برای پخش نور خود از لیزر استفاده می کند. در این مدل می توان تا 20 هزار ساعت کار را نیز به خوبی مشاهده نمود. در این محصولات از لامپ های ال ای دی قرمز، آبی و سبز برای تولید رنگ استفاده می کنند. وجود این لامپ ها می تواند اثر رنگین کمان را نیز به خوبی از بین ببرد. در این مدل از ویدئو پروژکتور ها دیگر خبری از چرخ رنگ نمی باشد.

بورس ویدئو پروژکتور  در تهران

بورس و بازار ویدئو پروژکتور در تهران

ای دی به بورس ویدئو پروژکتور در تهران خیابان جمهوری است که یکی از مشهور ترین فروشگاه های آن راسته فروشگاه عصر پروژکتور میباشد که ضمن تنوع محصولات پایین ترین قیمت ها را دارد. شما هم میتوانید بصورت آنلاین و هم به صورت حضوری از عصر پروژکتور بزرگترین وارد کننده پروژ:کتور ، ویدئو پروژکتور مد نظر خود را خریداری نمایید .

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments