راهنمای خرید مودم روترهای سیمکارتی میکروتیک؛ دسترسی آسان به اینترنت جهانی

برای خرید مودم روترهای سیمکارتی میکروتیک ما به شما سری LTE Kit از روتر میکروتیک پیشنهاد می‌کنیم. این سری از دستگاه‌های میکروتیک دوکاره هستند، به‌طوری‌که به‌عنوان مودم سیم‌کارت خور سریع و فوق‌العاده کارآمد عمل کرده و دریافت اینترنت در شبکه 2G /3G/4G/LTE  در بستر سیم‌کارت را فراهم می‌کنند و همچنین به‌عنوان یک دستگاه اکسس پوینت برای پوشش شبکه وای فای عمل می‌کنند. معمولاً این دستگاه‌ها در دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز به‌طور هم‌زمان عمل کرده و به کاهش تداخل کمک می‌کنند. همچنین دستگاه‌های میکروتیک با داشتن سیستم‌عامل RouterOS و داشتن لایسنس 4 در مد اکسس پوینت یک روتر بی‌سیم  پیشرفته و مستقل با قابلیت مسیریابی یا روتینگ هستند و قابلیت‌های متنوعی را مانند DHCP Server، شبکه خصوصی مجازی، QoS، MPLS و میزبانی اتصالات را ارائه می‌دهد؛ بنابراین اگر به دنبال مودم‌هایی هستید که تمام انتظارات شما را برای دسترسی آسان به اینترنت جهانی و ایجاد و مدیریت شبکه‌ای پایدار برآورده کند، با ما همراه باشید تا به معرفی مدل‌های منتخب میکروتیک بپردازیم.

hap ac3 LTE6 kit

 

مودم روتر سیمکارتی hap ac3 LTE6 kit با سیستم‌عامل RouterOS و دارای لایسنس 4 از محبوب‌ترین روترهای میکروتیک است. این دستگاه پشتیبانی از تراشه LTE (شیاری برای سیم‌کارت سایز Micro SIM) پشتیبانی دسترسی به اینترنت آزاد و پرسرعت را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. نسخه CAT6 LTE مودم سیم‌کارتی با استفاده از چندین باند LTE به‌طور هم‌زمان کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد از اتصال LTE با سرعت حداکثر 300 مگابیت بر ثانیه استفاده کنید. از ویژگی‌های مهم این مودم می‌توان به 5 پورت اترنت گیگابیتی، 256 مگابایت رم، پردازنده 716 مگاهرتزی و چهار هسته‌ای و پورت  USB Type A برای اضافه کردن فضای ذخیره‌سازی اشاره کرد. وجود دو باند 2.4 (وای فای 4) و 5 (وای فای 5) گیگاهرتزی در این مودم، پوشش هم‌زمان مشکلات تداخل در محیط شلوغ را حل می‌کند. این دستگاه به دو صورت عمودی یا افقی قابل‌نصب است و در بازار جهانی با قیمت حدودی 219 دلار و در بازار ایران حدود 11 تا 12 میلیون تومان عرضه‌شده است.

سایر مشخصات

  •         روتر سیم کارت خور
  •         پردازنده چهار هسته‌ای IPQ-4019
  •         فرکانس پردازنده: 716 مگاهرتز
  •         ظرفیت 256MB حافظه RAM
  •         قدرت آنتن: 5.5dBi
  •         5 عدد پورت 10/100/1000 گیگابیت
  •         یک عدد پورت USB
  •         یک عدد شیار سیم‌کارت از نوع Mico SIM

Audience LTE6 kit

 

مودم روتر سیمکارتی Audience LTE6 kit از سری اکسس پوینت/روتر بی‌سیم میکروتیک است که به شما وای فای سریع، قابل‌اعتماد و با مدیریت آسان و پوشش دهی گسترده ارائه می‌دهد. این مودم روتر سه بانده (یک 2.4 گیگاهرتز و دو 5 گیگاهرتز) از LTE پشتیبانی می‌کند و در حالت اکسس پوینت با فناوری مش یا همپوشانی به شما اجازه می‌دهد تا چندین دستگاه از این محصول را برای پوشش بی‌سیم در محیط‌های با مساحت بالا بدون نیاز به کابل‌کشی به کار بگیرید و شبکه اینترنت خود را گسترش دهید. به‌طوری‌که در یک ساختمان بزرگ و با استفاده از قابلیت مش می‌توانید تا مساحت 1858 مترمربع را نیز پوشش دهید و دستگاه‌های بسیاری را به شبکه متصل کنید. قابل‌توجه است که این مودم روتر با کارت ماژول CAT6 LTE و توان 4 و زاویه تابش 360 درجه سرعتی تا 300 مگابیت در ثانیه ارائه می‌دهد و پوشش دهی مناسبی را فراهم می‌کند.

این دستگاه در حالت اکسس پوینت  باند 2.4 گیگاهرتز با توان 3.5 و استاندارد 2×2 MIMO تا سرعت 300 مگابیت بر ثانیه را فراهم می‌کند. توان 4.5 و استاندارد وای فای AC و زاویه پوشش 360 درجه در باندهای 5 گیگاهرتزی آن را به گزینه‌ای مناسب برای محیط‌های شلوغ تبدیل کرده است که برای باند اول حداکثر سرعت 867 و برای باند دوم با بهره‌وری از 4×4 MIMO حداکثر سرعت 1733 مگابیت بر ثانیه فراهم‌شده است. این محصول در بازار در قیمت حدودی 13 تا 14 میلیون تومان عرضه‌شده است.

سایر مشخصات:

  •         پردازنده چهار هسته‌ای IPQ-4019
  •         لایسنس سطح 4
  •         قابلیت استفاده در سه باند فرکانسی مختلف (2.4/5 گیگاهرتز)
  •         دو پورت شبکه 10/100/1000 اترنت
  •         سرعت وایرلس 867 مگابیت و 1733 مگابیت بر ثانیه در فرکانس‌های 5 گیگاهرتز
  •         256MB حافظه RAM
  •         قدرت آنتن: 4.5dBi

 

راهنمای خرید مودم روترهای سیمکارتی میکروتیک؛ دسترسی آسان به اینترنت جهانی

WAP LTE kit

مودم روتر سیمکارتی WAP LTE Kit به‌عنوان روتر و اکسس پوینت از یک مودم داخلی سلولار و اتصال‌های 2G، 3G، 4G(LTE) پشتیبانی می‌کند. این مودم رده 4 از ماژول‌های LTE نسبت به مدل‌های دیگر مقرون‌به‌صرفه اما کارآمد است. این مدل مانند سایر مودم‌های WAP با بدنه‌ای کاملاً ضد آب عرضه‌شده است و شما به‌راحتی می‌توانید آن را به سلیقه خود نصب کنید یا در میز کار خود قرار دهید. میکروتیک WAP LTE با یک پورت LAN اترنت 10/100 امکان اتصال سیمی دستگاه‌های شما را فراهم می‌کند. این مودم با آنتن LTE و توان آنتن 4 با   زاویه پوشش 360 درجه حداکثر سرعت دانلود 150 مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 50 مگابیت بر ثانیه را فراهم می‌کند. البته کارت‌های LTE به دو آنتن داخلی با کانکتور u.FL متصل می‌شوند، بنابراین در صورت تمایل می‌توانید کانکتورها را جدا کرده و آنتن LTE خارجی خود را برای پوشش بیشتر اضافه کنید. این مودم در باند 2.4 کار می‌کند که قدرت گیرندگی آنتن برابر با 2 و مجهز به 2×2 MIMO است که سرعتی تا 300 مگابیت بر ثانیه را فراهم می‌کند. قابل‌ذکر است که این مودم از باندهای LTE بین‌المللی 1،2،3،7،8،20،38 پشتیبانی می‌کند، بنابراین با داشتن این مودم می‌توانید از سیم‌کارت‌های اپراتورهایی در کشور که در باند 3 و باند 7 سرویس‌دهی می‌کنند، استفاده کنید. این دستگاه با قیمت حدودی 7 تا 8 میلیون تومان عرضه‌شده است.

سایر مشخصات:

  •         روتر دوبانده سیم‌کارتی
  •         فرکانس پردازنده: 650 مگاهرتز
  •         لایسنس سطح 4
  •         2 پورت اترنت 10/100
  •         یک آنتن باقدرت 2dBi
  •         ظرفیت حافظه رم 64MB

WAP AC LTE Kit

میکروتیک WAP AC LTE Kit به‌عنوان مودم LTE و روتر اکسس پوینت دو بانده (2.4 و 5 گیگاهرتز) از سری WAP نیز با بدنه ضد آب و مقاوم عرضه‌شده است. در حالت LTE می‌توانید از سیم‌کارت با سایز Micro SIM استفاده کنید. طراحی کاربردی و بهینه این دستگاه به شما اجازه می‌دهد آن را به‌راحتی روی دیوار، سقف یا بست ها نصب کنید. برخلاف طراحی جمع‌وجور، این دستگاه به پردازنده قوی چهار هسته‌ای 716 مگاهرتز، 128 مگابایت رم و 64 مگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است. مودم LTE با توان آنتن 4 و زاویه پوشش 360 درجه به شما حداکثر سرعت دانلود 150 مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت 50 مگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. در حالت اکسس پوینت، باند 2.4 گیگاهرتز با توان 2.5 حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه و باند 5 گیگاهرتز با توان 2.5 حداکثر سرعت 876 مگابیت بر ثانیه را عرضه می‌کند. این مودم نیز از باندهای LTE بین‌المللی 1،2،3،7،8،20،38 پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید در ایران از باند 3 و 7 استفاده کنید. قیمت این دستگاه در فروشگاه‌ها بین 6 تا 9 میلیون تومان تخمین زده‌شده است.

سایر مشخصات:

  •         پردازنده: 4 هسته ای IPQ-4018 با معماری ARM 32bit و فرکانس 716 مگاهرتز
  •         حافظه رم 128 مگابایت
  •         فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
  •         2 پورت گیگ
  •         1 شیار MiniPCI-e

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments