راهنمای خرید تشک بادی ماشین و پمپ تصفیه آب

راهنمای خرید تشک بادی ماشین و پمپ تصفیه آب

یکی از وسایل پرکاربرد برای استفاده در خودرو، تشک‌های بادی هستند که آسایش و راحتی زیادی را برای شما ایجاد می‌کند. از جمله ابزار بادی می‌توان به تشک بادی ماشین اشاره کرد که برای سرنشینان صندلی عقب خودرو به کار می‌رود. پمپ تصفیه آب، برای از بین بردن آلودگی‌ها و ناخالصی‌های موجود در آب استفاده می‌شود. با کمک این دو محصول که براساس نیاز انسان طراحی شده‌اند؛ کار را راحت‌تر و آسان شده است.

تشک بادی ماشین چیست؟

از مهم‌ترین وسایل‌های بادی که در خودرو برای راحتی سرنشنیان در زمان رانندگی به ویژه به هنگام سفر برای شما فراهم می‌کند.

این تشک بادی ماشین با جنس و کیفیت مرغوب پارچه به کار رفته در بدنه آن‌ها که اغلب از PVC یا الیاف ابریشمی ساخته شده‌اند که براساس نوع و طراحی هر تشک متفاوت هستند. این ویژگی سبب شده تا تشک انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و هر زمان که قصد داشتید آن را جمع کرده و به راحتی بسته‌بندی کنید و در داخل ساک مخصوص حمل و نقل آن بزارید. یک تشک کاربردی، سبک و مناسب سفر است و به راحتی در اتومبیل جا می‌‌گیرند تا سرنشینان در مسیر سفر خسته نشوند.

رویه تشک‌ها اغلب دارای جنس مخمل یا به صورت مواج طراحی شده‌اند که احساس بهتری را برای مصرف‌کننده به وجود می‌آورد. از طرفی نیاز است تا زمانی که سرنشینان خودرو بر روی آن استراحت می‌کنند؛ نفوذ هوا از تشک اتفاق بیفتد تا ضد تعریق باشد. بدنه تشک‌ها نیاز به باد شدن دارد که به کمک یک تلمبه بادی که مانند یک فندک به بدنه وصل می‌شود به راحتی و در کمتر از 3 دقیقه به راحتی کلیه تشک و پایه‌های آن باد می‌گردد.

لوازم به کار رفته در داخل تشک‌ها شامل موارد زیر است:

  • پمپ باد فندکی
  • بالش بادی
  • چسب تعمیرات
  • ساک حمل

تمامی لوازم فوق باید در بسته بندی شرکت تولید کننده موجود باشد و شما با کمک ابزاری مانند پمپ باد برای باد کردن تشک و همان‌طور چسب تعمیرات برای زمانی که تشک شما سوراخ و دچار آسیب شده است؛ استفاده کنید.

طیف رنگی تشک های خودرو

شما می‌توانید بنا به سلیقه و علاقه خود رنگ تشک ماشین خود را انتخاب کنید چرا که این تشک‌ها در رنگ‌های گوناگون از جمله مشکی، کرم و طوسی دوخته می‌شوند.

سوراخ شدن تشک بادی خودرو

اگر تشک ماشین شما آسیب دید و دچار سوراخ شد لازم است تا به کمک چسب تعمیرات محل بریدگی یا سوراخ شدگی را بسته بندی و تعمیر کنید. برطرف کردن مشکل تشک ماشین به راحتی انجام می‌شود؛ لذا از بابت آسیب و خرابی آن نگران نشوید. اما تا حدامکان تلاش کنید که در معرض پارگی یا آسیب قرار نگیرد برای مثال از کشیدن ابزار تیز و برنده مانند چاقو بر روی تشک خودداری کنید.

پمپ تصفیه آب چیست؟

آب‌های شهری علارغم آنکه کلرزنی و ضد عفونی می‌شوند اما باز هم دارای ذرات معلق و شاید حتی در اثر عبور از لوله‌کشی‌ها دچار آلودگی شوند؛ بنابراین بهتر است قبل از نوشیدن و استفاده آن را ضدعفونی کنید. امروزه مخترعین و متخصصان توانسته‌اند با بهره گرفتن از تکنولوژی و علم و الگوبرداری از دستگاه‌های تصفیه بزرگ، پمپی برای ضدعفونی و تصفیه کردن آب در منازل پمپی را تولید کنند که عمل تصفیه آب خانگی را انجام می‌دهند.

این پمپ قوی با بازدهی بالا و فیلتر ضد آلودگی آب را به خوبی تصفیه می‌کند و عملیات میکروب‌زدایی و حذف آلودگی‌ها را به خوبی انجام می‌دهد. آب مایع اصلی حیات شناخته می‌شود و بدن انسان همواره به آب نیاز دارد از این رو، حفظ سلامت آن بسیار مهم است.

کاربرد پمپ تصفیه آب

همه پمپ‌های تصفیه دارای ویژگی‌های مشابه‌ای مانند قدرت، تحمل فشار بالا، تولید صدای کم و لرزش زیاد هستند. این پمپ‌ها بر روی هر دستگاهی نصب می‌شوند و به راحتی آب را ضدعفونی و تصفیه می‌کنند.

در صورت عدم استفاده از پمپ مشکلاتی رخ می‌دهد که بری از آن عبارتند از:

  • کاهش فشار آب برای عمل تصفیه شدن به خوبی انجام نمی‌شود.
  • هدر رفتن آب و کاهش راندمان کار

بر اساس تنظیم فشار آب بر روی دستگاه، پمپ‌های آب را به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • فشار بالا که میزان فشار حاصل از آن معادل 80 تا 130 پاسکال هست.
  • فشار کم که میزان فشار حاصل از آن کم است.
  • فشار بسیار کم که نیازی به پمپ نیست.

برترین برندهای معتبر پمپ تصفیه آب

پمپ‌های تصفیه دارای برندهای گوناگون و متعددی هستند. برخی از این برندها شامل موارد زیر می‌شود:

  • آکوا پرو: معروف‌ترین برند پمپ که سالیان زیادی است از آن برای از بین بردن میکروب و آلودگی‌های آب استفاده می‌شود. این برند ساخته کشور تایوان است که با حذف ناخالصی‌های آب تلاش دارد که آب شور را به شیرین تبدیل کند و کاربرد گسترده‌ای در مناطق گرمسیری دارد چرا که در این مناطق اغلب آب شور و دارای املاح بسیار است.
  • سافت واتر: از برندهای خوب و با کیفیت در بازار به شمار می‌آید. دارای دیافراگمی است که با افزایش فرآیند اسمز معکوس آب تلاش دارد تا به بهترین شکل ممکن فرآیند تصفیه را انجام دهد. فشار این پمپ چیزی حدود 150 پاسکال با حفظ جریان 2 آمپر است. چنین فعالیت موثری در برندهای دیگر کمتر به چشم می‌خورد.
  • هیدون: مرغوبیت و طول عمر بالای پمپ، آلودگی صوتی و لرزش بسیار پایین و فعالیت طولانی از ویژگی‌هایی است. این لیست در زمره بهترین و معروف‌ترین برندهای پمپ تصفیه آب محسوب می‌شود.

خرید پمپ عالی برای تصفیه آب

در هنگام خرید یک کالا باید فاکتورهایی برای آن درنظر بگیرید که مناسب باشد. ملاک‌هایی که باید برای پمپ خود در نظر بگیرید؛ شامل مواردی مانند بزرگی یا کوچکی سایز پمپ، میزان وات و جریان ورودی، قیمت و میزان دبی آب تصفیه شده‌ای که از آن خارج می‌شود. اما مهم‌ترین فاکتور داشتن فشار قوی برای فیلترمناسب آب است.

خرید از فروشگاه معتبر

یکی از ملاک‌های یک خرید خوب، انتخاب یک فروشگاه مطمئن با قیمت‌های مناسب است. یکی از فروشگاه‌هایی که خدماتی چون پمپ تصفیه آب و تشک بادی ماشین را با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد؛ فروشگاه اینتکس سیتی است. برای خرید مناسب و حتی دریافت مشاوره می‌توانید به محصولات این سایت سر بزنید و با بررسی کالا‌ها، قیمت‌ها و نظرات کاربران درباره محصول از خدمات این سایت استفاده کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments