دانلود Notepad آیفون؛ معرفی بهترین برنامه های نوت پد iOS

دانلود Notepad برای آیفون

برنامه های نوت پد یا Notepad این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهند تا در گوشی خود یادداشت هایی با اهداف مختلف ذخیره کنید. این یادداشت ها یا نوت ها می‌توانند لیستی از رخدادهای روز شما، کارهایی که باید انجام دهید و غیره باشند. در این مقاله قصد داریم یک راهنمای دانلود Notepad برای آیفون را خدمتتان ارائه و در این راستا بهترین برنامه های نوت پد  iOS را معرفی کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین برنامه های نوت پد iOS

پیش از این در مورد برنامه های نوت پد یا Notepad دو مقاله اختصاصی را خدمتتان ارائه کردیم. در مقاله نخست بهترین نوت پدهای اندروید را خدمتتان معرفی کرده بودیم که جزئیات مربوط به آن را می‌توانید از مقاله “راهنمای دانلود Notepad اندروید ؛ بهترین برنامه های نوت پد” مطالعه کنید. اما در مقاله دوم بهترین برنامه های نوت پد برای PC را معرفی کردیم که جزئیات مربوط به ان را می‌توانید از مقاله “دانلود Notepad برای کامپیوتر ؛ بهترین برنامه های نوت پد PC” مطالعه کنید.

اما حالا نوبت به سیستم عامل iOS و آیفون های اپل می‌رسد. برنامه های نوت پد متعدد هم برای این سری از گوشی های موبایل منتشر شده‌اند. ما قصد داریم در این مقاله یک راهنمای دانلود Notepad برای آیفون را خدمتتان ارائه کنیم و در این راستا بهترین برنامه های نوت پد سیستم عامل iOS را معرفی نماییم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

دانلود Notepad برای آیفون

دانلود Notepad برای آیفون ؛ برنامه Evernote

دانلود Notepad برای آیفون

باز هم برنامه Evernote در لیست ما به عنوان یکی از اولین برنامه های نوت پد خوب موجود معرفی می‌شود. نسخه آی او اسی این اپلیکیشن تقریبا تمام نیاز های شما را در رابطه با نوت برداری و ایجاد لیست کارهایی که باید انجام شوند یا اصطلاحا “تو دو لیست” (To Do List) برطرف می‌کند. رابط کاربری Eevernote بسیار زیبا و کاملا هماهنگ با سیستم عامل iOS طراحی شده است و سرعت عملکرد مطلوب برنامه هم از دیگر ویژگی های مثبتش به شمار می‌رود. ضمنا قابلیت های این اپلیکیشن بسیار متعدد و متنوع هستند که توصیه می‌کنیم برای آشنایی با آن ها حتما برنامه مذکور را دانلود کنید. خوشبختانه برای دانلود نسخه آی او اسی برنامه Evernote نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت.

دانلود برنامه Eevernote از اپ استور

تعمیرات اپل

دانلود Notepad برای آیفون ؛ برنامه Vesper

دانلود Notepad برای آیفون

برنامه Vesper یک اپلیکیشن اختصاصی برای سیستم عامل iOS است که به بهترین شکل ممکن امکان یادداشت برداری و تهیه لیست کارهایی که باید انجام شوند را ارائه می‌کند. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار زیبا طراحی شده است و قابلیت های آن علیرغم تنوع به سادگی قابل بکارگیری هستند. این اپلیکیشن قابلیت قرار دادن تگ برای یادداشت ها و همگام سازی با سرویس های ذخیره سازی ابری را دارد. متاسفانه Vesper به صورت رایگان قابل دانلود نیست و برای نصب آن باید هزینه ای در حدود 3 دلار پرداخت شود.

دانلود برنامه Vesper از اپ استور

دانلود Notepad برای آیفون ؛ برنامه Drafts

دانلود Notepad برای آیفون

برنامه Drafts می‌تواند با برنامه ها و به ویژه شبکه های اجتماعی دیگری مثل توییتر، فیسبوک و غیره به صورت مستقیم ارتباط برقرار کند. رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا و دقیق طراحی شده است و قابلیت های متنوع توسط آن ارائه می‌شوند. امکان یادداشت برداری، ایجاد لیستی از رویدادها، ایجاد یادآور و غیره تنها بخشی از قابلیت ای برنامه Drafts محسوب می‌شوند. متاسفانه این اپلیکیشن هم به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود و استفاده از آن باید هزینه نه چندان کمی معادل با 10 دلار پرداخت شود.

دانلود برنامه Drafts از اپ استور

دانلود Notepad برای آیفون ؛ برنامه Notability

دانلود Notepad برای آیفون

برنامه Notability هم از دیگر اپلیکیشن هایی آی او اسی است که در زمینه نوت برداری و نوشتن یادداشت بسیار خوب عمل می‌کند. این برنامه توانسته در بین کاربران آیفون ها و آیپدها به شدت محبوب شود و خود را پرطرفدار جلوه دهد. با استفاده از این اپلیکیشن که رابط کاربری ساده‌ای دارد شما می‌توانید سریعا یادداشت ها یا نوت های مورد نظرتان را ذخیره کنید. متاسفانه برنامه Notability هم به صورت رایگان قابل دانلود نیست و برای استفاده از آن باید هزینه ای در حدود 3 دلار صرف شود.

دانلود برنامه Notability از اپ استور

دانلود Notepad برای آیفون ؛ برنامه Awesome Note

دانلود Notepad برای آیفون

اگر به دنبال یک برنامه Notepad یا نوت پد زیبا و با قابلیت های کامل برای آیفون خود هستید، حتما برنامه Awesome Note را به عنوان یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان در نظر داشته باشید. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار زیبا طراحی شده است و قابلیت هایی که ارائه می‌کند متنوع هستند. امکاناتی مثل نوشتن نوت، تهیه لیست کارهایی که باید انجام شوند (To Do List)، ایجاد چل لیست، نوشتن خاطرات منطق با روز های سال، جستجو. امکان در بین یادداشت ها و غیره برخی از قابلیت های اصلی برنامه Awesome Note محسوب می‌شود. ضمنا این برنامه از یک تقویت داخلی بهره‌مند است و امکان اضافه کردن تصویر به یادداشت هایتان را هم فراهم می‌کند. متاسفانه برنامه Awesome Note به صورت رایگان قابل دانلود نیست و برای استفاده از آن باید هزینه ای در حدود 4 دلار پرداخت شود.

دانلود برنامه Awesome Note از اپ استور

تعمیرات اپل

دانلود Notepad برای آیفون ؛ برنامه Letterspace

دانلود Notepad برای آیفون

خوشبختانه برای دانلود برنامه Letterspace نیازی به صرف هزینه ندارید و این اپلیکیشن از Notepad های رایگان موجود برای سیستم عامل iOS است. این برنامه به ساده ترین شکل ممکن امکان اضافه کردن یادداشت را فراهم می‌کند و از قابلیت هایی مثل هشتگ گذاری و منشن پشتیبانی به عمل می‌آورد. شاد در مجموع قابلیت های برنامه Letterspace در حد قابلیت هایی که چند برنامه اخیر معرفی شده ارائه می‌کنند نباشد، اما در نظر داشته باشید که این اپلیکیشن رایگان است و برای دانلود آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای وجود ندارد! بنابراین در لیست بهترین Notepad برای آیفون ما جای گرفته است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

دانلود Notepad برای آیفون ؛ برنامه Simplenote

دانلود Notepad برای آیفون

اگر به دنبال یک اپلیکیشن Notepad رایگان و با کیفیت برای آیفون یا آیپدتان هستید، برنامه Simplenote بدون شک یکی از بهترین گزینه های قابل انتخاب شما خواهد بود. این اپلیکیشن رابط کاربری مناسبی دارد و مجموعه‌ای از قابلیت های مختلف را در اختیارتان قرار خواهد داد که احتمالا در کمتر برنامه Notepad رایگانی به آن ها دست پیدا می‌کنید. امکان اضافه کردن یادداشت، تهیه لیست کارهایی که باید انجام شوند (To Do List)، اضافه کردن تگ به یادداشت ها، بهره‌مندی از بخش سطل آشغال یا Trash اختصاصی برای نوت های پاک شده و غیره تنها بخشی از قابلیت های اپلیکیشن رایگان Simplenote محسوب می‌شوند.

دانلود برنامه Simplenote از اپ استور

دانلود Notepad برای آیفون ؛ برنامه Microsoft OneNote

دانلود Notepad برای آیفون

برنامه Notepad اختصاصی شرکت مایکروسافت با نام Microsoft OneNote در لیست بهترین برنامه های نوت پد اندروید و همچنین PC ما جای داشت. از آنجایی که این برنامه شامل یک نسخه آی او اسی می‌شود و کیفیت عملکرد بسیار عالی دارد، بنابراین در لیست بهترین نوت پد های آیفون ما هم جای گرفته است. قابلیت هایی که این برنامه ارائه می‌کند نسبتا متنوع هستند. شما با استفاده از آن می‌توانید نوت برداری سریعی داشته باشید یا چک لیست تهیه کنید و حتی به یادداشت های خود تصویر اضافه کنید. ضمنا برنامه Microsoft OneNote ب صورت رایگان عرضه شده است.

دانلود برنامه Microsoft OneNote از اپ استور

تعمیرات موبایل

دانلود Notepad برای آیفون ؛ برنامه Google Keep

دانلود Notepad برای آیفون

یکی دیگر برنامه های Notepad عالی و با کیفیتی که می‌توانید از آن در آیفون یا آیپدتان استفاده کنید، Google Keep نام دارد که توسط شرکت گوگل توسعه داده شده است. این برنامه شامل رابط کاربری شاداب و تم های متنوعی می‌شود. شما می‌توانید برای هر یک از نوت ها یا یادداشت خای خود یک طرح و رنگ اختصاصی را در نظر بگیرید. امکان ایجاد لیست کارهایی که باید انجام شوند (To Do List) و ایجاد چک لیست و اضافه کردن تصویر به نوت ها توسط برنامه Google Keep پشتیبانی می‌شود. از همه مهم تر اینکه برنامه Google Keep به صورت رایگان عرضه شده است و برای دانلود آن نیازی به صرف هیچ هزینه ای نخواهید داشت.

دانلود برنامه Google Keep از اپ استور

دانلود Notepad برای آیفون ؛ برنامه Zoho Notebook

دانلود Notepad برای آیفون

اپلیکیشن Zoho Notebook هم بدین تردید می‌توانید یکی از بهترین Notepad های فعلی موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب شود. این اپلیکیشن رایگان از رابط کاربری بسیار خوبی بهره می‌برد و علاوه بر امکان نوت برداری و ایجاد لیست کارهایی که باید انجام شوند (To Do List)، از قابلیت های دیگری مثل ذخیره نوت های صوتی و تصویری هم پشتیبانی می‌کند. این برنامه با توجه به ویژگی های خاصی که دارد توانسته در بین کاربران دستگاه های آی او اسی بسیار محبوب شود.

دانلود برنامه Zoho Notebook از اپ استور

دانلود Notepad برای آیفون ؛ برنامه Quip

دانلود Notepad برای آیفون

برنامه بعدی که به عنوان یکی از بهترین نوت پد های (Notepad) آیفون معرفی می‌کنیم، برنامه Quip نام دارد. این برنامه علاوه بر سازگاری با سیستم عامل iSO با سیستم عامل های اندروید، مک او اس ایکس و ویندوز هم سازگاری دارد. رابط کاربری آن بسیار مطلوب طراحی شده است و برنامه امکان یادداشت برداری و تهیه لیست کارهایی که باید انجام شوند (To Do List) را فراهم می‌کند. ضمنا با استفاده از این برنامه امکان ترکیب یادداشت ها و فایل های داکیومنت و اسپریت‌شیت ها فراهم می‌شود. ضمنا اپلیکیشن Quip به صورت رایگان در اپ استور موجود است.

دانلود برنامه Quip از اپ استور

دانلود Notepad برای آیفون ؛ برنامه Box Notes

دانلود Notepad برای آیفون

برنامه Box Notes هم به صورت رایگان قابل دانلود خواهد بود و برای استفاده از اغلب ویژگی های آن نیازی به پرداخت هزینه وجود ندارد. این اپلیکیشن که رابط کاربری بسیار زیبایی را به همراه دارد، به سادگی امکان نوت برداری و ایجاد لیست کارهایی که باید انجام شوند (To Do List) را فراهم می‌کند. یادداشت های این برنامه می‌توانند با استفاده از قلم اختصاصی یا نگشت شما ه صورت دست نوشته ایجاد شوند و الزامی مبنی بر تایپ کردن با کیبورد مجازی دستگاه برای نوشتن نوت ها وجود ندارد. همچنین این اپلیکیشن امکان دسته بندی نوت ها در گروه های مختلف را فراهم می‌کند که ویژگی بسیار عالی خواهد بود. بنابراین اگر به دنبال دانلود Notepad برای آیفون یا آیپد خود هستید، برنامه Box Notes را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود به خاطر بسپارید.

تعمیرات اپل

دانلود Notepad برای آیفون ؛ برنامه Bear

دانلود Notepad برای آیفون

پیش از هر چیز باید اشاره کنیم که برنامه Bear هم به صورت رایگان قابل دانلود و نصب است. همچنین اغلب ویژگی های اصلی آن بدون نیاز به خرید اشتراک ماهیانه برنامه قابل استفاده هستند. این اپلیکیشن تم های مختلفی را شامل می‌شود که کاربر می‌تواند بنا به سلیقه شخصی خود از آن ها استفاده کند. قابلیت هایی مثل اضافه کردن یادداشت و ایجاد لیست کارهایی که باید انجام شوند (To Do List) توسط این اپلیکیشن پشتیبانی می‌شوند. امکان ایجاد تگ های مختلف برای دسته بندی و یافتن بهتر نوت ها هم از دیگر ویژگی های برنامه Bear است. رابط کاربری آن هم به شکل بسیار دقیق و زیبایی طراحی شده است و بدون تردید از اصلی ترین نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

دانلود برنامه Bear از اپ استور

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله یک راهنمای دانلود Notepad برای آیفون را در اختیارتان قرار دادیم و 13 برنامه نوت پد برتر موجود برای سیستم عامل iOS را به شما عزیزان معرفی کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت قاب پشت iPhone 11

قیمت درب پشت آیفون 8 Plus

قطعات گوشی iPhone 6

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments