تماشای برترین آثار تلویزیون در رسانه فیلمنو

تماشای برترین آثار تلویزیون در رسانه فیلمنو

همه ما میدانیم که یکی از بزرگترین تفریحات در بین مردم ، تماشای فیلم و یا سریال مورد علاقه مان می باشد . به طوری که یکی از اولین انتخاب ها برای گذران اوقات فراقت به همراه دوستان و یا خانواده به همراه سفر محسوب میشود . عده قابل توجهی از مخاطبین دنیای فیلم و سریال ، به سراغ تماشای سریال ها با موضوعات جذاب و گیرا میروند تا یک مدت طولانی درگیر یک موضوع خاص با شخصیت های یکسان باشند . به همین جهت این تفاوت میان فیلم و سریال است که برخی از افراد بیشتر تمایل به تماشای سریال در یک مدت زمان چند روزه یا چند هفته ای میروند . سریال ها عمدتا دارای موضوعات جذابی هستند که مخاطب را برای ادامه دادن به آن تحریک می کند . یکی از اصلی ترین روش ها برای جذب مخاطب سریال ، تمام کردن یک قسمت از سریال درست در نقطه حساس داستان میباشد و این رویه در هنگام پایان یک فصل هم دنبال میشود . برخی علاقه مند به صرف چند سال برای یک سریال نیستند و از همین رو به دنبال سریال های نه چندان طولانی و یا مینی سریال ها میروند . ولی برخی دیگر چند سریال طولانی رو به صورت موازی دنبال میکنند . به همین علت بسیاری از علاقه مندان به دنیای فیلم و سریال ، به دنبال یک موضوع در یک ژانر خاص برای مدت زمان نسبتا طولانی هستند .

 

فیلمنو و آرشیوی از بهترین های تلویزیون

 

حتما تا حالا مطالب زیادی در مورد قابلیت های سرویس های پخش محتوای آنلاین یا همان وی او دی ها خوانده اید . همه ما میدانیم که دانلود فیلم ها و سریال ها چه دردسرهایی دارد و میدانیم که وجود یک سرویس Vod برای تماشای آنلاین فیلم و سریال محبوبمان چقدر میتواند این دردسر ها را از بین ببرد . رسانه پخش محتوا آنلاین filmeno یکی از بهترین گزینه ها برای تماشای آنلاین سریال مورد علاقه تان می باشد . اگر بخواهیم مرور کوتاهی به مزایای استقاده از این سرویس وی او دی قدرتمند بکنیم ، میتوانیم اشاره کوتاهی به موارد داشته باشیم .

رسانه فیلمنو دارای یک آرشیو بسیار برتر از بهترین و به روزترین سریال های پخش شده از بهترین شبکه های تلویزیونی جهان است . تیم محتوا وب سایت filmeno ، محبوب ترین سریال های جهان را انتخاب و پس از پالایش و مناسب سازی آنها ، بر روی سرور خود بارگزاری میکند . وب سایت فیلمنو دارای یک پلیر ویدئو بسیار قدرتمند است که از به روز ترین تکنولوژی سیستم پخش آنلاین بهره میبرد و مخاطب قادر است با هر سرعت اینترنتی و در هر کجا از محتواهای بی شمار آن استفاده کند و همچنین به نسبت سرعت اینترنت استفاده کننده ، کیفیت محتوا را تنظیم میکند تا شما هنگام تماشای محتوای مورد علاقه خود تجربه قطع شدن آن را پیدا نکنید . استفاده از تمامی محتواهای بی شمار رسانه فیلم نو به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد و مخاطبین بدون پرداخت هیج هزینه ای بابت خرید اشتراک های ماهیانه ، در وب سایت و اپلیکیشن موبایلی فیلمنو ، میتوانند از آنها استفاده کنند . در ادامه به معرفی چند سریال محبوب دنیا در این رسانه میپردازیم .

 

معرفی محبوبترین سریال های دنیا

ارباب حلقه ها : حلقه های قدرت

 

این سریال در مورد دوره دوم جهان بی نظیر و بزرگ تالکین ، خالق ارباب حلقه ها می باشد . جایی که قدرت های پلیدی و نیکی در حال ظهور و قدرت گرفتن هستند و در نهایت با حیله بزرگترین شخصیت منفی تاریخ یعنی سائرون ، حلقه های قدرت ساخته میشوند و در اختیار نژاد های دیگر قرار میگیرند . البته همانطور که همه میدانید در نهایت با ساخت مخفیانه حلقه یگانه ، سعی در کنترل دیگر نژاد ها میگیرد و …

آمازون در نوامبر ۲۰۱۷ حقوق پخش تلویزیونی ارباب حلقه‌ها را به مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار خریداری کرد و متعهد شد که پنج فصل از آن را به ارزش حداقل یک میلیارد دلار تولید کند . این هزینه باعث شد که ارباب حلقه‌ها به پرهزینه‌ترین مجموعه تلویزیونی که تاکنون ساخته شده بدل شود . این مجموعه اساساً بر اساس ضمائم ارباب حلقه‌ها ساخته شده که شامل نکات دوران دوم است و طبق الزامات معامله آمازون با املاک تالکین ، ادامه سه‌گانه‌های سینمایی ارباب حلقه‌ها و هابیت نیست . با وجود این موضوع ، تیم تولید قصد داشت با استفاده از طراح تولید مشابه ، نسخه‌های جوان‌تر شخصیت‌های فیلم ، و موسیقی ساخته هاوارد شور (که موسیقی هر دو سه‌گانه را ساخته‌است) فیلم‌های آن سه‌گانه را تداعی کند .

ارباب حلقه ها : حلقه های قدرت

خاندان اژدها

خاندان اژدها یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر فانتزی و درام ساخته رایان کندال و جرج آر. آر. مارتین است . این مجموعه ، اقتباسی از رمان آتش و خون نوشته مارتین و پیش‌درآمد مجموعه بازی تاج ‌و تخت است. داستان این مجموعه ۲۰۰ سال پیش از اتفاقات بازی تاج ‌و تخت و ۱۷۲ سال پیش از تولد دنریس تارگرین رخ می‌دهد و افول خاندان تارگرین را به تصویر می‌کشد . پدی کانسیداین، مت اسمیت، اما دآرسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، ایو بست و سونویا میزونو بازیگران سریال هستند .

خبر ساخت خاندان اژدها در اکتبر ۲۰۱۹ اعلام شد. مراحل انتخاب بازیگران از ژوئیه ۲۰۲۰ و تصویربرداری اصلی پروژه از آوریل ۲۰۲۱ در بریتانیا آغاز شد . خاندان اژدها به‌طور کلی نقدهای مثبتی را از منتقدان دریافت کرده‌است . این مجموعه برای فصل دوم تمدید شده‌است . از جمله مزایای این سریال میتوان به همکاری دوباره رامین جوادی با تیم سازنده دانست .

داستان این سریال از این قرار است که نه سال بعد از جهریس تارگرین ، پادشاهی ویسریس اول در معرض خطری از جانب حکومت سه ‌نفره که به دنبال به دست آوردن منطقه استپ ‌استونز هستند قرار می‌گیرد. ویسریس همچنین باید وحشیگری برادر کوچکترش دیمون در مقام فرمانده نگهبانان کینگز لندینگ را تحت کنترل دربیاورد . بعد از مرگ همسر پادشاه و نوزاد پسرشان بعد از تولد ، درگیری بین دیمون برادر شاه و شخص شاه بیشتر میشود و شاه بر خلاف نظر قبلی دختر خود را به عنوان ولیعهد به جای دیمون انتخاب و میکند و …

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments