رزرو هتل‌ نزدیک میدان ونک تهران با تخفیف

میدان ونک یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است که در منطقه 3 شهرداری تهران واقع است. این محله در محدوده شمال غرب تهران قرار گرفته و یکی از محل‌های لوکس تهران است که به‌خاطر وجود خیابان‌های مهمی مثل ولیعصر و ملاصدرا از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین از شمال به بزرگراه نیایش، از جنوب به بزرگراه همت و یوسف‌آباد، از غرب بره بزرگراه کردستان و از شرق به بزرگراه آفریقا محدود می‌شود.

میدان ونک یکی از پرازدحام‌ترین نقاط شهر تهران است که به دلیل موقعیت جغرافیایی آن هر روز مسافران زیادی از تهران و خارج از تهران به این ناحیه از تهران بزرگ وارد می‌شوند و به‌خاطر آب‌وهوای خوب و نیز دسترسی خوب این منطقه به سایر نقاط تهران در مراکز اقامتی اطراف میدان ونک اقامت می‌کنند. در ادامه به بررسی معروف‌ترین و بهترین هتل‌های اقامتی اطراف میدان ونک می‌پردازیم.

رزرو آنلاین هتل با تخفیف در سایت رزرو هتل رهی نو

هتل هما تهران

هتل هما تهران یک برج 16 طبقه و از قدیمی‌ترین هتل‌های این منطقه است که در سال 1352 افتتاح شده. هتل هما دارای چشم‌اندازی زیبا از شهر تهران و رشته کوه البرز است. همچنین دارای امکانات رفاهی مناسبی مثل رستوران، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و غیره است. به‌این‌ترتیب می‌تواند تجربه اقامتی دلپذیر باشد.

هتل هما وابسته به شرکت هواپیمایی هما است و موقعیت جغرافیایی آن طوری است که به‌راحتی می‌توان به مراکز اقتصادی، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، مراکز سیاسی و مسیرهای اصلی تهران دسترسی داشت. رزرو هتل هما تهران

رزرو هتل‌ نزدیک میدان ونک تهران با تخفیف

هتل لاله تهران

هتل پنج ستاره لاله نیز از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایران است که در سال 1350 در کنار پارک لاله تهران تأسیس شده است. اتاق‌ها و چشم‌انداز این هتل 13 طبقه رو به کوه دماوند است. همچنین امکانات رفاهی زیادی مطابق استانداردهای دنیا دارد. بخش‌های مختلف این هتل نظیر سالن‌های سمینار و جشن، کافی‌شاپ، رستوران، استخر، سونا، جکوزی، بانک، فروشگاه و غیره هستند. هتل لاله در خیابان فاطمی جنب خیابان حجاب واقع شده است و دسترسی خوبی به سایر نقاط شهر دارد.

هتل هویزه تهران

هتل هویزه یک هتل چهار ستاره متعلق به گروه هتل‌های کوثر است که در سال 1353 تأسیس شد. این هتل در 15 طبقه و 150 اتاق ساخته شده است و در خیابان طالقانی، تقاطع نجات اللهی واقع است. هتل هویزه به مکان‌های مهمی در شهر تهران مثل وزارت صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه امیرکبیر، فرودگاه بین‌المللی تهران، فرودگاه مهرآباد، مصلا، بازار بزرگ، بوستان طالقانی، کاخ گلستان و پارک دانشجو نزدیک است. این هتل امکانات رفاهی مناسبی مثل اتاق کنفرانس، رستوران، کافی‌شاپ، اسپا و ماساژ، اتاق عقد و امکانات دیگر را برای ایجاد یک تجربه خوب از اقامت به مسافران خود ارائه می‌کند.

هتل سیمرغ تهران

هتل چهار ستاره سیمرغ که نام قدیم آن هتل میامی است در محدوده خیابان ولیعصر، بالاتر از شهید بهشتی واقع شده است. این هتل لوکس 13 طبقه موقعیت مکانی مناسبی داشته و به نمایشگاه بین‌المللی، بزرگ‌راه‌ها و فرودگاه، سفارت‌خانه‌ها و مراکز درمانی نزدیک است. در فضای داخلی هتل امکاناتی مثل دمنوش خانه است که فضای سنتی زیبایی دارد. رستوران، اتاق کنفرانس و جلسات، سالن بدنسازی، جکوزی و غیره نیز جز امکانات هتل هستند. در رستوران این هتل غذاهای مختلف ایرانی و خارجی سرو می‌شود. همچنین هتل سیمرغ به دلیل قرار گرفتن در کنار پارک ساعی، آب‌وهوا و منظره مطلوبی دارد.

رزرو هتل‌ نزدیک میدان ونک تهران با تخفیف

هتل رامتین تهران

هتل چهار ستاره رامتین در محدوده خیابان ولیعصر، بالاتر از سه‌راه عباس‌آباد واقع است. این هتل در 5 طبقه بنا گردیده و در مجاورت پارک ساعی قرار دارد که موجب شده منظره بی‌نظیری داشته باشد. همچنین به طبیعت کوهستانی تهران و محله‌های دربند و درکه نزدیک است و مسافران به‌راحتی می‌توانند به مناطق گردشگری دسترسی داشته باشند. سالن ورزشی با امکانات بدنسازی، ماساژ نیز رستوران دریایی بیستانگو با طراحی داخلی مدیترانه‌ای، کافه با چشم‌انداز زیبایی از چنارهای خیابان ولیعصر به مسافران ارائه می‌شود.

هتل نیلو تهران

هتل سه ستاره نیلو در سال 1388 در خیابان ولیعصر تهران، بالاتر از بیمارستان دی افتتاح شد. این هتل پنج طبقه دارای معماری داخلی مدرن و سنتی است و فضایی به یادماندنی برای مسافران خود دارد. همچنین به‌خاطر نزدیکی به بزرگراه همت، دسترسی خوبی به سایر نقاط شهر دارد. همچنین به ایستگاه تاکسی و مترو نیز نزدیک است.

مثل هر هتل دیگری امکاناتی نظیر کافی‌شاپ، رستوران ایتالیایی و غیره در این هتل قرار دارد. به نظر می‌رسد قیمت اقامت در این هتل نسبت به سایر هتل‌های هم‌رده آن بالاتر است که خاطر لوکس بودن آن، امکانات و موقعیت جغرافیایی هتل می‌باشد.

هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند تهران یک هتل چهار ستاره در منطقه الوند تهران است که در سال 1393 تأسیس شد و جز هتل‌های مدرن این ناحیه است. به دلیل قرارگیری در خیابان آرژانتین، خیابان الوند، دسترسی خوبی به سایر نقاط شهر مثل میدان ونک، ترمینال آرژانتین، نمایشگاه بین‌المللی، پارک طالقانی، پل طبیعت و غیره دارد. از امکانات آن می‌توان به صرافی، سالن بیلیارد، خدمات برای معلولین، سونا، استخر و غیره اشاره کرد. دو رستوران فرانسوی کنتیننتال و رستوران ایرانی شار همراه با کافی‌شاپ در این مجموعه واقع است.

هتل بزرگ تهران

هتل چهار ستاره بزرگ تهران در خیابان ولیعصر ابتدا مطهری واقع است. این هتل در ده طبقه بنا شده و 288 واحد اقامتی دارد. چشم‌انداز اتاق‌های هتل، شهر زیبای تهران و خیابان ولیعصر است. به خاطر موقعیت جغرافیایی خوب، به مکان‌های مختلف شهر مثل رستوران سیمرغ، ایستگاه مترو، بیمارستان جم، میدان هفت تیر، بیمارستان مهرگان، مصلی، سفارت ایتالیا و نقاط زیادی از شهر دسترسی خوبی دارد. هتل از امکاناتی مثل جکوزی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، سونا، استخر، لاندری وغیره برخوردار است تکه می‌تواند موجب راحتی و فراغت مسافران شود.

 

رزور هتل‌های اطراف میدان ونک با رهی نو

در محدوده میدان ونک هتل‌های لوکس و مناسبی برای مسافران وجود دارد که ممکن است انتخاب و رزرو اتاق در این هتل‌ها برای مسافران چالش‌برانگیز باشد. می‌توانید از بخش نظرات سایت رهی نو، تجربه سایر افراد را از اقامت در آن هتل بخوانید و از خدمات آن مطلع شوید. رهی نو به شما کمک می‌کند تا هتل موردنظر خود را انتخاب کرده و به‌راحتی آن را برای مدت سفر خود با بهترین قیمت و تخفیف ویژه رزرو کنید.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments