تقویم سال جدید برای اندروید

تقویم سال جدید برای اندروید

در حال حاضر، استفاده از برنامه تقویم برای دستگاه‌های اندروید، IOS و سایر دستگاه‌های هوشمند بسیار رایج است. در این مطلب، می‌خواهیم یک برنامه تقویم برتر برای اندروید با ویژگی‌های کاربردی و مفید را به شما معرفی کنیم. این تقویم، مناسبت‌ها و روزهای تعطیل را نمایش می‌دهد، اوقات شرعی و جهت قبله را اعلام می‌کند و همچنین رویدادهای شخصی شما را یادآوری می‌کند. این برنامه علاوه بر اینکه تقویم است، یک مبدل تاریخ نیز می‌باشد. در کل، این برنامه کاربردی طی کل سال، یک همراه بی‌دریغ و کمک‌کننده برای شما خواهد بود. با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های متنوع و مناسب این برنامه آشنا شوید.

یکی از بهترین برنامه های تقویم برای اندروید

با شروع سال جدید تعداد کاربرانی که برای دانلود تقویم 1402 برای اندروید و سایر سیستم های عامل به اینترنت مراجعه می‌کنند، افزایش می‌یابد. تعداد زیادی برنامه تقویم اندروید در اینترنت وجود دارد که برخی از آن‌ها قابلیت‌ها و آپشن‌های بیشتری نسبت‌به سایرین دارند. چنین برنامه‌هایی در جهت راحت کردن امور روزانه کاربران طراحی می‌شوند.

مهم‌ترین کارایی برنامه تقویم اندروید و به‌طورکلی برنامه‌های تقویم برای گوشی، مطلع شدن از مناسبت‌ها و روزهای تعطیل سال جدید است. کاربران علاوه‌بر اطلاعاتی مثل این‌که در سال جدید چه روزهایی تعطیل است، به موارد دیگری در قالب یک برنامه نیاز خواهند داشت. مثلاً برنامه‌ای با قابلیت تبدیل تاریخ خصوصاً تاریخ میلادی به شمسی و برعکس، یک برنامه برای ثبت رویدادهای شخصی، قبله‌نما، برنامه‌ای برای اعلان اوقات شرعی و وقت اذان و … . ‌ در ادامه یکی از برنامه‌های تقویم مناسب اندروید که توسعه‌دهندهٔ آن پیام قادر کوره پز است را به شما معرفی می‌کنیم.

تقویم سال 1402

  • قابلیت تبدیل تاریخ

هرکدام از ما بارها به تبدیل تاریخ شمسی به میلادی، قمری به شمسی، میلادی به شمسی و قمری و .. نیاز پیدا کردیم. هرچند که سایت‌های زیادی با خدمات تبدیل تاریخ وجود دارد، اما دانلود یک برنامه موبایل با قابلیت تبدیل تاریخ کار ما را راحت‌تر می‌کند.

اگر تقویم سال جدید همراه مناسبت‌ها قابلیت تبدیل تاریخ هم داشته باشد که دیگر خیلی عالی می‌شود. در این صورت خیلی راحت و بدون نیاز به اینترنت، می‌توانید تاریخ‌های مختلف را به هم تبدیل کنید. برنامه تقویم اندروید جدیدی که به شما معرفی می‌کنیم، از قابلیت تبدیل تاریخ برخوردار است. جهت استفاده از این قابلیت، به منوی سمت راست در قسمت بالای برنامه بروید و دومین گزینه یعنی تبدیل تاریخ را انتخاب کنید، سپس در بخش‌های مشخص‌شده، روز، ماه و سال موردنظر را وارد کنید، سپس تاریخ دقیق در پایین صفحه به شما نشان داده می‌شود.

  • قابلیت قطب‌نما

هرکدام از ما گاهی مواقع به قطب‌نما برای جهت‌یابی یا موقعیت‌یابی نیاز خواهیم داشت. دانلود برنامه تقویم کاربردی به همراه تاریخ و مناسبت‌ها از قابلیت جهت‌یابی یا قطب‌نما نیز برخوردار است. قطب‌نمای این برنامه در منوی سمت راست قسمت بالای صفحه قرار داده شده‌است. وارد گزینهٔ قطب‌نما که می‌شوید، صفحهٔ جدید با گرافیک جذاب جهت و موقعیت را به شما نشان می‌دهد.

توجه داشته باشید که جهت کار کردن عملکرد دقیق‌تر سنسور قطب نما حتماً باید از اشیاء مغناطیسی دور شوید، دستگاه را برگردانید و سپس آن را روی سه محور به جلو و عقب بچرخانید. همچنین برای این‌که موقعیت ماه و خورشید و جهت قبله را به‌دست بیاورید، باید موقعیت مکانی خود را در بخش تنظیمات برنامه وارد کنید.

  • اوقات شرعی

اطلاع از اوقات شرعی برای ما مسلمانان اهمیت بسیاری دارد. این قضیه بالاخص در ماه مبارک رمضان و اعلام زمان افطار و سحر اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. دانلود برنامه تقویم سال جدید به همراه مناسبت‌ها اوقات شرعی را نیز به شما نشان می‌دهد.

  • قبله‌نما فارسی

برای ما مسلمان اطلاع از جهت قبله خصوصاً در سفر و موقعیت‌های مشابه دیگر اهمیت زیادی دارد. امروزه همه‌چیز رنگ تکنولوژی به خود گرفته و این امر حتی درمورد عبادت و انجام فرائض دینی نیز نمایان است.

  • ستاره‌شناسی

یکی دیگر از آیتم‌های برنامه تقویم اندروید جدید مذکور ستاره‌شناسی است که در همان منوی سمت راست بالای صفحه اصلی برنامه وجود دارد. در این قسمت نیز اطلاعات کاربردی درمورد ستارگان، ماه و خورشید با شمایل گرافیکی جذاب نمایش داده می‌شود.

چرا تقویم سال ۱۴۰۲

همان‌طور که گفتیم و خودتان هم می‌دانید، اکثر ما برای اطلاعات از روزهای تعطیل سال و مناسبت های مختلف به یک برنامه تقویم گوشی هوشمند خود حتما نیاز داریم. پیش‌تر که گوشی‌های هوشمند وجود نداشت، تقویم‌ها به‌صورت دفترچه‌های کوچک، سررسید سالانه و به اشکال مختلف دیگری ارائه می‌شد که امروزه نیز چنین تقویم‌هایی هنوز کاربرد دارند. اما یک تقویم شبیه به یک برنامهٔ آموزشی با ارائه اطلاعات بیشتر، فقط در قالب اپلیکیشن‌های موبایلی کاربرد بیشتری خواهد داشت.

بیشتر افراد به‌دنبال دانلود تقویم هوشمند با قابلیت‌هایی بیشتر از نشان دادن روزها و مناسبت‌ها هستند. برای مثال یک برنامه تقویم که رویدادهای شخصی را نشان می‌دهد یا این‌که بتوان شیفت کاری را بر روی آن تنظیم کرد، مطمئنا بیشتر از یک برنامه تقویم معمولی قابلیت خواهد داشت.

برنامه تقویم ۱۴۰۲ قابلیت پشتیبانی از تقویم شمسی، تقویم میلادی و تقویم هجری شمسی را داراست. این برنامه با پشتیبانی از زبان‌های فارسی، کردی، ترکی، پشتو و اردو، مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک تقویم با قابلیت‌های متنوع هستند.

با استفاده از این برنامه میتوانید به سادگی تاریخ میلادی و شمسی را تبدیل کنید و به مناسبت‌های مختلف ایرانی و جهانی دسترسی داشته باشید. همچنین این برنامه دارای اوقات شرعی نقاط مختلف ایران است و به صورت دقیق اعلام می‌شود.

برنامه تقویم ایرانی ۱۴۰۲ دارای ویجت هوشمند و نمایش ساعت و اوقات شرعی می‌باشد که با استفاده از آن میتوانید به سرعت و به صورت دقیق اطلاعات خود را مشاهده کنید.

با استفاده از برنامه تقویم ایرانی ۱۴۰۲، میتوانید به مناسبت‌های رسمی ایران دسترسی داشته باشید و به دنبال تعطیلات رسمی کشور بگردید. همچنین میتوانید از مناسبت‌های بین‌المللی نیز بهره مند شوید. از دیگر امکانات برنامه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برو به تاریخ (در این قسمت می‌توانید روز، ماه و سال موردنظر خود را به‌صورت هجری شمسی، میلادی یا هجری قمری وارد کرده و سپس برنامهٔ همان تاریخ را به شما نشان می‌دهد. با لمس آیکون فلش برگردان در بالای صفحه برنامه به تاریخ فعلی باز می‌گردد.).
  2. افزودن رویداد (جهت فعالسازی این آپشن باید ابتدا به برنامه مجوز دسترسی به تقویم دستگاه را بدهید، سپس برنامه به‌صورت هوشمند رویدادهای شخصی شما را نشان می‌دهد).
  3. مناسبت‌های ماه (این قسمت مناسبت‌های هر ماه را در پایین صفحه نشان می‌دهد.).
  4. 📷نمایش تقویم ثانویه با سه گزینه (هیچ‌کدام، میلادی و هجری قمری).
  • دربارهٔ توسعه‌دهندهٔ برنامه تقویم 1402 همراه مناسبت‌ها

همان‌طور که در ابتدای مقاله نیز ذکر کردیم، برنامه تقویم اندروید مورد بحث توسط پیام قادر کوره پز طراحی و ارائه شده‌است. این توسعه‌دهنده چندین برنامه و اپلکیشن کاربردی با محتوای مفید از قبیل برنامه فال حافظ، دیوان حافظ صوتی با فال، برنامه تعبیر خواب برای موبایل، برنامه و اپلکیشن کاربردی آموزش بدنسازی فیتنس کار و ده‌ها مورد دیگر را طراحی و تولید کرده‌است. برنامه‌های این توسعه‌دهنده توانا را می‌توانید از طریق گوگل‌پلی با جستجو کردن نام آن Payam GhaderKurehpaz دانلود کنید.

جمع‌بندی

تقویم سال جدید همراه مناسبت‌ها یک تقویم ایرانی کاربردی و مفید است که اطلاعات کامل و بدون نقص را به کاربران ارائه می‌دهد. تمام بخش‌های این برنامه ازجمله نشان دادن مناسبت‌ها، مبدل تاریخ، قبله‌نما و … کاربردی هستند. به‌علاوه کاربری نرم‌افزار خیلی آسان است و گرافیک جذابی دارد.

اگر به دنبال یک برنامه تقویم با ویژگی‌های متنوع و پشتیبانی از تقویم‌های مختلف هستید، برنامه تقویم ایرانی ۱۴۰۲ را به شما توصیه می‌کنیم. این برنامه با امکانات متنوعی که شامل تقویم شمسی، میلادی و قمری، نمایش تعطیلات رسمی ایران، ویجت هوشمند و نمایش ساعت و اوقات شرعی، تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و برعکس، پشتیبانی از مناسبت‌های ایران و جهانی، و اتصال به تقویم گوگل است، برای مدیریت بهتر تاریخ و مناسبت‌های خود مناسب است.

با نصب این برنامه، به راحتی و به صورت دقیق می‌توانید تاریخ و مناسبت‌های خود را مدیریت کنید و از تعطیلات رسمی کشور، مناسبت‌های مذهبی و ملی، مناسبت‌های بین‌المللی و سایر مناسبت‌ها مطلع شوید. برنامه تقویم ایرانی ۱۴۰۲ را برای همه کاربران توصیه می‌کنیم. همین الان از لینک زیر این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید و از آن لذت ببرید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.kurdsofts.persiancalendar

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments