خرید اسپاتیفای پرمیوم از جعو استور

اسپاتیفای با بیش از 500 میلیون کاربر یکی از محبوب ترین سرویس های موسیقی در جهان است که در دو طرح رایگان و پرمیوم عرضه می‌شود. طرح رایگان این سرویس نیز برخلاف سایر سرویس‌ های استریم موسیقی مشابه، امکان دسترسی به آرشیو گسترده و محتوای موسیقی و پادکست را می‌دهد، اما با محدودیت هایی همچون پخش تبلیغات، عدم امکان دانلود موسیقی، تعویض محدود موسیقی و پخش صدای با کیفیت کمتر همراه است. در مقابل طرح پرمیوم این سرویس در چهار نوع اشتراک مختلف ارائه می‌شود که کاربران و با خرید و فعالسازی هر یک از این طرح های اشتراکی می‌توانند از تمام مزایای اسپاتیفای بهره مند شوند. در این راهنما با خرید اکانت پرمیوم این سرویس از فروشگاه جعو استور همراه ما باشید.

خرید اسپاتیفای پرمیوم از جعو استور

ویژگی های پرمیوم اسپاتیفای

 

اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی و پادکست است که امکان دسترسی به میلیون ها موسیقی و پادکست از هنرمندان سراسر جهان را فراهم می‌کند. اسپاتیفای به عنوان یک برنامه وب و یک برنامه قابل دانلود تقریباً در هر دستگاهی در دسترس است و امکان اتصال آن به خودرو، بلندگوهای هوشمند، تلویزیون های هوشمند و حتی کنسول های بازی وجود دارد. اسپاتیفای پرمیوم نسخه اشتراکی اسپاتیفای است که کاربران می‌توانند با پرداخت حق اشتراک ماهیانه‌، به امکانات و قابلیت‌ های ویژه این سرویس دسترسی داشته باشند. نسخه پرمیوم اسپاتیفای مزایای ویژه ای را ارائه می‌کند که در نسخه رایگان این سرویس در دسترس نیستند و شما تنها با خرید اکانت اسپاتیفای و ارتقای اکانت خود به نسخه پرمیوم می‌توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

برخی از مزایایی که اسپاتیفای پرمیوم ارائه می‌دهد، شامل موارد زیر است:

 

  • امکان دسترسی به بیش از ۸۰ میلیون آهنگ و پادکست و موسیقی های ترند و رمیکس های روز دنیا
  • امکان دانلود آهنگ ‌ها و پادکست ‌ها برای گوش دادن به آن ها به صورن آفلاین
  • حذف تبلیغات صوتی و بنری به هنگام پخش موسیقی و یا پادکست
  • امکان شخصی ‌سازی پلی‌ لیست‌ ها و به اشتراک گذاری آن ها با دوستان و آشنایان در پلتفرم های رسانه اجتماعی
  • دسترسی به موسیقی ها با کیفیت صدای بالاتر
  • امکان تعویض موسیقی ها و پلی بک به صورت نامحدود
  • خرید اسپاتیفای پرمیوم امکان گوش دادن به موسیقی های یک آلبوم با ترتیب خاص و بدون به هم ریختگی را فراهم می کند
  • اتصال اکانت اسپاتیفای و پنش موسیقی در تلویزیون های هوشمند و کنسول های بازی

 

 

انواع اشتراک اسپاتیفای پرمیوم

 

همانطور که گفتیم، اسپاتیفای نسخه پرمیوم خود را در چهار طرح اشتراکی مجزا ارائه می‌کند که همه آن ها مزایای یکسانی را ارائه می‌دهند و تنها تفاوت بین آن ها، هزینه اشتراک ماهانه می باشد. این چهار طرح اشتراکی به صورت زیر است:

 

  • طرح اشتراک شخصی: این طرح اشتراک تنها برای یک نفر بوده و چندین ویژگی از جمله دانلود موسیقی، امکان سفر به خارج از منطقه خود و استفاده همچنان از Spotify، تنظیم مجدد ترتیب آهنگ ها در یک آلبوم و ارتقاء صدا موسیقی و حذف تبلیغات و امکان تعثیض نامحدود آهنگ ها را شامل می شود. قیمت طرح  شخصی 10 دلار در ماه است اما شما می توانید با مراجعه به فروشگاه جعو استور این طرح اشتراکی را با هزینه بسیار کمتر خریداری کنید.
  • طرح اشتراک دانشجویی: این طرح اشتراک اسپاتیفای به طور اختصاصی برای دانشجویان طراحی شده است که امکان دسترسی به تمام مزایای اسپاتیفای پرمیوم با 50 درصد تخفیف ویژه را ارائه می دهد.
  • طرح اشتراک دو نفره: این طرح اشتراک برای افرادی که به صورت زوج در یک محل زندگی می کنند، ارائه می شود که می توانند با پرداخت یک حق اشتراک به دو اکانت پرمیوم مجزا دسترسی داشته باشند.
  • طرح اشتراک خانواده: این طرح اشتراک حداکثر از شش نفر برای فعالسازی اکانت پرمیوم اسپاتیفای پشتیبانی می‌کند و با هزینه اشتراک 15 دلار در ماه ارائه می‌شود.

انواع اشتراک اسپاتیفای پرمیوم

خرید اسپاتیفای پرمیوم از جعو استور

 

جعو استور یکی از فروشگاه های مطرح در زمینه فروش انواع اکانت است که تمامی محصولات خود را با گارانتی و ضمانت پس از فروش به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر شما نیز قصد دارید از مزایای متنوع اسپاتیفای پرمیوم بهره مند شوید و به آثار آرتیست های محبوب ایرانی در اسپاتیفای بدون تبلیغات آزار دهنده و با کیفیت بالا دسترسی داشته باشید، برای خرید اکانت این پلتفرم کافی است به وب سایت فروشگاهی جعو استور مراجعه کرده و با انتخاب طرح اشتراک و پرداخت هزینه بسیار کمتر از سایر فروشگاه ها، اکانت رایگان خود را به پرمیوم ارتقا دهید!

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments