تعمیرگاه دوربین مدار بسته

تعمیرگاه دوربین مدار بسته

دوربین‌های مداربسته به منظور تأمین امنیت ساختمان‌های تجاری، مسکونی و اداری ساخته شده‌اند. این دوربین‌ها به یک سیستم رایانه متصل می‌شوند تا سیگنال‌ها توسط ناظران دریافت شود و برای پشتیبانی آنها نیاز به همکاری با یک تعمیرگاه دوربین مدار بسته در نزدیکی شما می باشد. استفاده طولانی مدت از دوربین‌ها گاهی باعث آسیب رسیدن به برخی از قطعات آن‌ها می‌شود. از آنجا که تعمیر کردن هزینه کمتری نسبت به خرید مجدد دارد، توصیه ما اینست که دوربین‌های مداربسته خراب را دور نیندازید. با مراجعه به یک تعمیرگاه دوربین مدار بسته خوب می‌توانید مجدد از دستگاه‌های قبلی استفاده کنید.

تعمیرگاه دوربین مدار بسته

اهمیت نصب دوربین مدار بسته چیست؟

دوربین مدار بسته یا CCTV محصولی است که به صورت سیستمی طراحی می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا در داخل و اطراف محل زندگی یا کارتان، نظارت بیشتری داشته باشید بنابراین نصب دوربین مدار بسته بسیار مهم است. دوربین مدار بسته می بایست توسط یک نصاب دوربین مدار بسته با تجربه نصب و راه اندازی شود زیرا انجام کار نصب دوربین بسیار مهم است. نصب دوربین مدار بسته یکی از مهمترین فعالیتها برای افزایش امنیت می باشد، کاربردهای این دوربین‌های نظارتی عبارت است از:

  • استفاده از مانیتورها و دوربین‌های امنیتی برای ساختمان‌های مسکونی چند طبقه یا ساختمان‌های بزرگ و ارزشمند.
  • استفاده از برای فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها.
  • قابل استفاده برای بانک‌ها، موسسات مالی و سایر اماکن اداری.
  • استفاده برای موزه‌ها.
  • استفاده برای بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و سایر مراکز درمانی.
  • استفاده برای دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها، مدارس و …

به طور کلی امروزه در هر ساختمان اداری، تجاری و مسکونی به نصب دوربین‌ مدار بسته نیاز است تا رفت‌وآمدها تحت نظارت قرار بگیرد. دوربین‌های امروزی به صورت هوشمند طراحی می‌شوند و قادرند تصاویری باکیفیت و با وضوح بالا را از راه دور و با تغییر موقعیت ضبط کنند.

اهمیت نصب دوربین مدار بسته چیست؟

چه دوربینهایی قابلیت تعمیر دارند؟

بعد از نصب دوربین مدار بسته احتمال خرابی آنها وجود دارد و بعد از خراب شدن بتوانید آن‌ها را در تعمیرگاه دوربین مدار بسته میتوانید با بهترین کیفیت تعمیر کنید. از جمله مدل‌هایی که در حال حاضر در بازار رایج است و بیشترین کاربرد را دارند و ممکن است به تعمیر نیاز پیدا کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم:

 دوربین داهوا

یکی از بهترین دوربین های مدار بسته برند داهوا(DAHUA) می باشد که برای نصب دوربین مدار بسته یکی از بهترین گزینه هاست و کیفیت بالایی دارد از طرفی برای گارانتی و خدمات پس از فروش میتوانید از تعمیرگاه دوربین مدار بسته آریا استفاده کنید.

از مشخصات دوربین‌های داهوا می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم:

  • این دوربین‌ها دارای 2 عدد دوربین از نوع دام هستند که تصاویر با را کیفیت FULL HD ثبت می‌کنند.
  • هارد محصول ظرفیت ذخیره 500 گیگابایت را دارد و از نوع وسترن بنفش است.
  • دوربین‌های مداربسته داهوا دارای 2 آمپر 12 ولت هستند.
  • برای این محصولات از 4 عدد فیش BNC استفاده شده است.
  • برای این دوربین مدار بسته از کابل ترکیبی تمام مس RG59 استفاده شده است.

اگر حتی کابل دوربین هم آسیب دیده باشد، تعمیرکار باید برای بازسازی مجدد دوربین، باید نوع کابل را تشخیص دهد و مجدد از همین محصول استفاده کند.

دوربین‌های دام AHD

از دیگر محصولاتی که ممکن است به تعمیر نیاز داشته باشد، دوربین‌های AHD است. مشخصات این نوع دوربین‌های مداربسته عبارت است از:

  • این دوربین‌ها دارای UTC داخلی هستند.
  • قادرند در شب فاصله 15 تا 20 متر را هم نمایش دهند.
  • این نوع دوربین‌ها دارای لنز‌های 3 مگاپیکسلی6 درجه هستند.

توجه داشته باشید هر زمان که این نوع محصولات دچار خرابی شوند، تعمیرگاه دوربین مدار بسته باید بتواند با تشخیص نوع بدنه، نوع لنز و آشنایی کامل با سایر قطعات، آن را تعمیر کند. البته برای پشتیابنی فنی بهتر است از یک نصاب دوربین مدار بسته با تجربه استفاده کنید.

نصاب دوربین مدار بسته برای دوربین برند INFINITY

اگر از جمله کسانی هستید که سال‌های طولانی از دوربین مدار بسته استفاده کرده‌اید و یا با یک نصاب دوربین مدار بسته متخصص تماس گرفته اید، حتما با برند INFINITY آشنایی دارید. این نام تجاری نام آشنا یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده دوربین‌های مداربسته است. با وجود داشتن گارانتی و کیفیت بالا، ممکن است این محصولات هم بعد از چند سال به تعمیر نیاز پیدا کنند و بهترین تعمیرگاه دوربین مدار بسته در اختیار شرکت چشمان بیدار آریا که تولید کننده برند INFINITY است می باشد.

آشنایی نصاب دوربین مدار بسته با این محصول در زمان نصب، اهمیت زیادی دارد و باید برای نصب دوربین مدار بسته از بهترین نیرو استفاده کنید.

نصاب دوربین مدار بسته برای دوربین برند INFINITY

تعمیر دستگاه دی وی آر هایک ویژن

در صورتی که نصاب دوربین مدار بسته خوبی داشته باشید، حتما با برند چینی هایک ویژن(HIKVISION) آشنایی دارید! این برند نیز در زمینه تولید محصولات امنیتی و نظارتی فعالیت دارد. از جمله تولیدات هایک ویژن باید به دستگاه دی وی آر اشاره کنیم که با تکنولوژی‌های TVI و AHD عمل می‌کند. در صورتی که این دستگاه‌ها به تعمیر و عیب‌یابی نیاز داشته باشند به تعمیرگاه دوربین مدار بسته آریا مراجعه کنید.

از مشخصات دستگاه‌های DVR هایک ویژن برای ضبط تصاویر و فیلم‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای قابلیت هوشمندسازی برای تشخیص پلاک، تشخیص چهره و تعقیب سوژه است.
  • توانایی پشتیبانی از یک هارد دیسک با ظرفیت ۱۰ ترابایت برای ضبط فیلم‌ها را دارد.
  • به طور همزمان می‌تواند به ۳۲ کاربر متصل شود.
  • این دوربین حساس به حرکت است و می‌تواند آن سوژه‌ها را ضبط کند.
  • قابلیت پخش همزمان ۴ کانال پلی بک را دارد.
  • با سیستم عامل اندروید و IOS سازگاری دارد.

دوربین مدار بسته اسپید دام بیسیم

نوع دیگری از دوربین‌های موجود در بازار که ممکن است به تعمیر نیاز داشته باشند، از نوع بی سیم هستند. تنها تعمیرگاه دوربین مداربسته که می تواند دوربین‌های اسپید دام از طریق نرم‌افزارهایی (V380) را تعمیر کند تعمیرگاه آریا می باشد. از جمله مشخصات چنین دوربین‌هایی می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قابلیت چرخش 360 درجه در حالت عمودی و 120 درجه در حالت افقی
  • نمایش تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل این مدل از دوربین های مداربسته برای نصب و راه اندازی نیازی به نصاب دوربین مدار بسته ندارند و به راحتی نصب دوربین مدار بسته توسط خود شما انجام می شود.

در زمان استفاده دوربینهای بیسیم باید به توانایی آنها در زمینه انتقال تصویر و همچنین ذخیره سازی تصاویر دقت شود.

چرا شرکت چشمان بیدار آریا بهترین تعمیرگاه دوربین مدار بسته را دارد؟

با پیشرفته‌شدن دوربین‌های مدار بسته، این روزها قابلیت‌ها و امکانات متعددی را در اختیار مدیران و کاربران این محصولات قرار می‌دهند. اما با توجه به تفاوت دوربین‌های جدید (دارای سنسور هستند) با دوربین‌های آنالوگ قدیمی، تعمیر آن‌ها نیز به تخصص و مهارت بیشتری نیاز دارد ولی شرکت چشمان بیدار آریا همیشه بروز هستند و مچهز ترین تعمیرگاه دوربین را دارند.

خراب شدن دوربین‌های پیشرفته مداربسته به این معنا نیست که عمرشان تمام شده است و باید دور انداخته شوند. بلکه با مراجعه به تعمیرگاه دوربین مدار بسته می‌توانید مشکلات این دستگاه را برطرف و آن‌ها را عیب‌یابی کنید. بهترین تعمیرگاه دوربین مدار بسته ، تعمیرگاه آریا نام دارد و در تهران، خیابان جمهوری، بعد از پل حافظ در پاساژ امجد طبقه 4، واحد 12 قرار دارد. در صورت نیاز می‌توانید با شماره تماس 66729041 و یا شماره همراه 09122889346 تماس بگیرید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments