افزایش امنیت آیفون و آیپد در برابر سرفت با دو توییک iCaughtU Pro و PickPocket

افزایش امنیت آیفون و آیپد در برابر سرفت با دو توییک iCaughtU Pro و PickPocket

اگر نگران به سرقت رفتن آیفون یا آیپدتان هستید، توصیه می‌کنیم حتما تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی دو توییک جالب بپردازیم که منجر به افزایش امنیت آیفون و آیپد شما می‌شوند. این دو توییک iCaughtU Pro و PickPocket نام دارند. با موبایل کمک همراه باشید.

منظور از توییک آیفون و آیپد چیست؟

توییک های آیفون و آیپد به طور خلاصه قابلیت هایی هستند که به صورت منوی اضافه در بخش تنظیمات (Settings) سیستم عامل iOS قرار می‌گیرند و امکان فعالسازی یا غیر فعال کردن قابلیت های خاصی را به آن اضافه می‌کنند. برای اینکه بتوانید از توییک ها در آیفون یا آیپدتان استفاده کنید، حتما باید دستگاه جیلبریک شده باشد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جیلبریک آیفون و آیپد های اپل توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله “همه چیز در مورد جیلبریک کردن آیفون و آیپد اپل” بپردازید.

افزایش امنیت آیفون و آیپد با توییک iCaughtU Pro

آن دسته از کاربرانی که علاقمند جیلبریک آیفون و آیپدهای اپل هستند به احتمال خیلی زیاد با توییک iCaughtU Pro آشنایی کامل دارند. این توییک یک ویژگی امنیتی بسیار عالی را به آیفون و آیپدهای اپل اضافه می‌کند که به موجب آن می‌توان در شرایط خاصی همچون به سرقت رفتن دستگاه اقدامات جالب و کاربردی را انجام داد. برخی از اصلی ترین کاربردهای توییک iCaughtU Pro به شرح زیر است:

  • امکان عکسبرداری خودکار با دوربین سلفی گوشی در صورت ارائه نادرست رمز عبور و ذخیره عکس سارق در گالری
  • امکان عکسبرداری خودکار با دوربین سلفی گوشی در صورت ارائه نادرست رمز عبور و ایمیل کردن عکس به آدرس ایمیلی که شما تعیین می‌کنید
  • امکان ارسال خودکار پیامک به شماره‌ای که شما تعیین کرده‌اید در صورتی که رمز عبور دستگاه نادرست ارائه شود
  • امکان نمایش پیغام هشدار بر روی نمایشگر گوشی در صورتی که رمز آن اشتباه وارد شود
  • امکان تنظیم دستورات خاص با پیامک کردن عبارات از پیش تعیین شده: برای مثال می‌توانید مشخص کنید که با ارسال پیامک “Where” به گوشی موقعیت مکانی آن به طور خودکار برای شما ارسال شود و غیره
  • امکان محدود کردن دسترسی به اپلیکیشن های خاص

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

موارد فوق تنها بخشی از قابلیت هایی هستند که با فعالسازی توییک iCaughtU Pro منجر به افزایش امنیت آیفون و آیپد شما خواهند شد. هم اکنون می‌توانید توییک iCaughtU Pro iOS 9 را به صورت رایگان و کرک شده از repo.biteyourapple.net دریافت و نصب کنید. مجددا اشاره می‌کنیم که به منظور استفاده از این قابلیت و افزایش امنیت آیفون یا آیپدتان حتما باید دستگاه مورد نظر جیلبریک شده باشد.

تعمیرات اپل

افزایش امنیت آیفون و آیپد با توییک PickPocket

توییک PickPocket یکی دیگر از توییک های جالب و کاربردی است که می‌توانید برای افزایش امنیت آیفون یا آیپدتان از آن استفاده به عمل آورید. این توییک هم قابلیت هایی همچون نمایش پیغام بر روی نمایشگر آیفون در صورت وارد کردن رمز اشتباه یا حتی پخش فایل صوتی در صورت وارد کردن رمز عبور اشتباه و غیره را ارائه می‌کند. در ادامه نحوه فعالسازی قابلیت پخش صدا در صورت وارد کردن رمز عبور اشتباه را با استفاده از توییک PickPocket در آیفون شرح می‌دهیم.

افزایش امنیت آیفون و آیپد در برابر سرفت با دو توییک iCaughtU Pro و PickPocket

  • وارد بخش Settings شوید.
  • گزینه PickPocket را انتخاب کنید.
  • گزینه Shutdown Options را انتخاب کنید.
  • اسلایدر گزینه Password Enabled را فعال نماید.
  • رمز عبور مورد نظرتان را در بخش Password تعیین کنید.
  • گزینه Number of authorized wrong password را انتخاب کنید و عدد مورد نظرتان را مشخص نمایید. دقت کنید که این عدد نشان دهنده آن است که بعد از چند مرتبه ارائه اشتباه رمز عبور، فایل صوتی مورد نظرتان پخش شود.
  • در بخش Sound File هم فایل صوتی مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید.

به همین سادگی قابلیت پخش خودکار فایل صوتی در صورت ارائه اشتباه رمز عبور برای چند مرتبه پیاده‎سازی می‌شود.

جمع‌بندی

 

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به آموزش افزایش امنیت آیفون و آیپد در برابر سرقت با استفاده از دو توییک iCaughtU Pro و PickPocket پرداختیم. امیدوار هستیم که از این مقاله آموزشی استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

 

لینک های مفید: قیمت دوربین پشت iPhone XSقیمت درب پشت آیفون اس ای 2020قطعات گوشی Samsung S10 | قیمت روز گوشی

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments