آموزش بلاک کردن یک شماره در آیفون

بلاک کردن شماره در آیفون iphone block number

تماس‌های آزار دهنده یکی از عذاب‌های دنیای مدرن هستند. چه تماس‌های تبلیغاتی و بازاریابی، و یا تماس‌هایی از افرادی که از آنها خوشتان نمی‌آید، زنگ خوردن مداوم تلفنتان توسط مزاحمان و خراب کردن روزتان اصلا خوشایند نیست. در ادامه نحوه بلاک کردن شماره‌ها در iOS 7, iOS 8, و iOS 9 را آموزش خواهیم داد. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

بلاک کردن شماره‌ها در iOS 7, iOS 8 و iOS 9

بلاک کردن شماره‌ها در آیفون iphone block numberبلاک کردن شماره‌ها در آیفون iphone block number

برای بلاک کردن یک شماره که اخیرا با شما تماس گرفته، در آیفون خود به برنامه تلفن (Phone) رفته و از پایین صفحه وارد زبانه Recents شوید. علامت ( i ) در کنار شماره مورد نظر را لمس کنید، در لیست باز شده Block this Caller را انتخاب و سپس آن را تایید کنید. با این کار شماره را بلاک کرده‌اید و دیگر پیام، تماس، یا ارتباط FaceTime از آن دریافت نخواهید کرد.تعمیرات اپل

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بلاک کردن شماره‌ها در آیفون iphone block number

راه دیگری نیز برای بلاک کردن شماره‌ها در آیفون وجود دارد. به تنظیمات آیفون رفته و وارد بخش Phone شوید. حال وارد بخش Blocked شوید تا لیست شماره‌های بلاک شده را مشاهده کنید. برای افزودن شماره‌ای به لیست بلاک شده‌ها کافیست Add New را لمس، و شماره مورد نظر را انتخاب کنید. در این روش فقط می‌توان از لیست مخاطبین آیفون شخصی را برای بلاک کردن انتخاب کرد که قبل از آن باید شماره مورد نظر را در لیست مخاطبین خود ذخیره کرده باشید.

بلاک کردن شماره‌ها در آیفون iphone block number

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی آیفون با گارانتی  

برای خارج کردن یک شماره از لیست افراد بلاک شده نیز از همین بخش Edit را بزنید، و سپس دایره ظاهر شده مقابل شخص مورد نظر را لمس کنید تا گزینه Unblock که با رنگ قرمز مشخص شده در مقابل نام افراد ظاهر شود. با لمس آن، شماره مورد نظر از لیست افراد بلاک شده خارج خواهد شد.
راه دیگر برای این کار از همان برنامه Phone و پس از بلاک کردن به روش اول است. پس از بلاک کردن یک شخص از بخش Recents و علامت ( i )، اگر بار دیگر به همین بخش بروید خواهید دید که عبارت Block this caller این بار به Unblock this caller تغییر کرده که با لمس آن، شخص مورد نظر از حالت بلاک خارج خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

تاچ ال سی دی سامسونگ A11

قطعات گوشی سامسونگ ام 31

قطعات گوشی آیفون SE 2020

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments