اجاره خودرو در اصفهان با مجوز رسمی و قیمت های مناسب

اجاره خودرو در اصفهان با مجوز رسمی و قیمت های مناسب

اجاره خودرو در اصفهان با مجوز رسمی و قیمت های مناسب

اجاره خودرو در اصفهان

برای اجاره خودرو در اصفهان می توانید از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند اقدام کنید. ماشین های اجاره ای شامل خودروهای داخلی و خودروهای لوکس خارجی است. انتخاب خودرو و نوع دریافت خدمات با توجه نیاز شما است.

یکی از این شرکت هایی که در زمینه اجاره خودرو فعالیت دارند شرکت رنت کنیم است. رنت کنیم در تمامی شهرهای ایران دارای نمایندگی رسمی است.

خدمات اجاره خودرو در اصفهان خودروهای بدون راننده و خودروهای با راننده است. اجاره خودرو بدون راننده با ارائه مدرک برای هر مدت زمانی که بخواهید قابل رنت است. ماشین های با راننده نیز همراه با راننده آموزش دیده به صورت ساعتی قابل رنت است. اجاره خودرو با راننده در اصفهان نیاز به مدرک نداشته به راحتی می توانید خودروهای لوکس و تشریفاتی را رزرو کنید.

شرایط و مدارک اجاره خودرو در اصفهان

خودروهای بدون راننده دارای شرایط مربوط به خود هستند. اجاره خودرو بدون راننده در اصفهان به صورت روزانه ، هفتگی و یا ماهانه است. حداقل مدت زمان اجاره خودرو بدون راننده سه روز است. خودروهای بدون راننده دارای محدودیت کیلومتر روزانه هستند.

شما می توانید در هر نقطه از اصفهان که هستید با مراجعه به سایت شرکت ماشین مورد نیازتان را رنت کنید. برای مشاهده قیمت و خودروهای موجود می توانید به صفحه اجاره خودرو در اصفهان رنت کنیم مراجعه کنید.

برای دریافت خودروهای بدون راننده نیاز به ارائه مدرک و ضمانت است که شامل موارد زیر است :

  • داشتن حداقل سن 20 سال
  • گواهینامه رانندگی معتبر فرد متقاضی اجاره
  • کارت ملی
  • احراز مدرک شغلی
  • یک فقره چک به مبلغ خودرو
  • پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.
  • پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو های درخواستی متفاوت می باشد. (مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) بسته به مدل خودرو متفاوت است، پس از 25 روز کاری با بررسی عدم خلافی به حساب شما بازگردانده خواهد شد.)

 

قیمت اجاره خودرو در اصفهان

قیمت اجاره خودرو در اصفهان

شرکت خودروهای متنوعی را برای اجاره ماشین در اصفهان در نظر گرفته است تا با هربودجه ای بتوانید ماشین کرایه کنید. ماشین های ایرانی دارای قیما کمتر و ماشین های خارجی دارای قیمت اجاره بالاتری هستند. اگر ماهانه خودرو اجاره کنید شامل تخفیف ویژه ای می شوید.

چگونه در اصفهان ماشین رنت کنیم ؟

برای اجاره خودرو در اصفهان از شرکت رنت کنیم، اولین قدم مراجعه به سایت است. بعد آن باید به صفحه نمایندگی اصفهان مراجعه کنید و با بودجه ای که دارید و خدماتی که می خواهید خودرو انتخاب کرده. پس انتخاب ماشین با شماره ما در تماس باشید تا خودرو برای شما رزرو شود.

چگونه در اصفهان ماشین رنت کنیم ؟

ارائه قرارداد رسمی ، نماد اعتماد الکترونیک ، خدمات رسانی 24 ساعته ، ماشین های مدل سال ، قیمت های رقابتی مناسب بخشی از برتری شرکت کنیم نسبت به رقبای خود است.

بیمه ماشین های اجاره ای

تمامی خودروهای اجاره ای در اصفهان شامل پوشش بیمه بدنه و ثالث هستند. در صورتی که بخواهید از پوشش بیشتر برای خسارت بهره مند شوید می توانید از بیمه های طلایی استفاده کنید.

اجاره خودرو در فرودگاه اصفهان

برای اجاره خودرو در فرودگاه اصفهان می توانید در زمان رزرو خودرو به کارشناسان ما اطلاع داده تا خودرو را در فرودگاه به شما تحویل دهند.

برای تحویل خودرو بهتر است که عکسی از بلیط خود را برای  کارشناسان رنت کنیم فرستاده تا از زمان دقیق مطلع شوند.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments