در خرید کارتن با چاپ اختصاصی باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

در خرید کارتن با چاپ اختصاصی باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

به نقل از صفاپک شرکت تولیدکننده کارتن و صنایع بسته بندی : احتمالا برای شما هم پیش آمده است که وقتی به یک فروشگاه می روید از بین برند های مختلف مواد غذایی آن برندی را انتخاب می کنید که بسته بندی شیک تری داشته باشد . علت این موضوع این است که ذهن ما برای ظواهر ارزش زیادی قائل می شود . از این موضوع متوجه می شویم که بسته بندی صحیح در امر فروش محصولات به ویژه مواد غذایی بسیار تاثیر گذار است . این موضوع درست است که مشتریان همواره کیفیت محصولات غذایی را برای خرید در نظر می گیرند اما امروزه به دلیل تکنولوژی کیفیت بسییاری از محصولات غذایی در یک حد است و برند های مواد غذایی از راه های تبلیغاتی و بازاریابی مجبور به رقابت با یکدیگر هستند . به قول ال ریس نویسنده کتاب مارکتینگ وارفر ، تجارت جنگ است . او می گوید در یک  منطقه در نهایت شرکتی برنده این جنگ خواهد شد که هزینه بیشتری برای تبلیغات انجام دهد . پس از این طریق به اهمیت بسته بندی صحیح پی می بریم . خرید کارتن نکاتی دارد که باید آن ها را رعایت کنیم . در این بین برای خرید کارتن با چاپ اختصاصی برای هر نوع محصولی یک سری تفاوت ها وجود دارد که باید آن ها را بدانید .

 

خرید کارتن با چاپ اختصاصی برای انواع مواد غذایی و نکات لازم

خرید کارتن با چاپ اختصاصی برای انواع مواد غذایی و نکات لازم

مواد غذایی از جمله محصولاتی هستند که همه ما هر روزه از آن ها استفاده می کنیم. طیف گسترده ای از مواد غذایی وجود دارند . بسته بندی هر کدام از این مواد غذایی ریزه کاریی هایی دارد . توجه زیاد به تبلیغات گاهی سبب می شود فراموش کنیم که هدف اول از بسته بندی محصولات محافظت از آن ها در برابر آسیب های محیطی است . مواد غذایی در برابر شرایط محیطی مثل گرما و سرما ، رطوبت و ضربه بسیار حساس هستند در صورتی که به شکل غیر اصولی بسته بندی شوند کیفیت خود را از دست می دهند و حتی ممکن است فاسد و غیر قابل استفاده شوند . پس از رعایت اصول درست بسته بندی مواد غذایی برای حفظ سلامت آن ها ، توجه به زیبایی بسته بندی و مشتری پسند بودن آن دارای اهمیت می شود . به این منظور از کارتن های بسته بندی با چاپ اختصاصی برند استفاده می کنیم . در ادامه چاپ و بسته بندی مواد غذایی مختلف را بررسی می کنیم .

 

چاپ و بسته بندی حبوبات

حبوبات از جمله مواد غذایی پر مصرف در طبخ غذا های اصیل ایرانی است . تقریبا در بیشتر غذا های ایرانی از حبوبات استفاده می شود . حبوبات در مقادیر پایین را معمولا در بسته بندی های پلاستیکی بسته بندی می کنند . اما برای بسته بندی حبوبات در مقادیر بالا و سهولت در حمل و نقل آن از کارتن با چاپ اختصاصی برند استفاده می کنند . فروشگاه های بزرگ حبوبات را در مقادیر بالا و در بسته بندی های کارتنی خریداری می کنند . استفاده از کارتن بسته بندی مناسب برای حبوبات سبب می شود فروشندگان خرد باز هم برای خرید حبوبات به شما مراجعه کنند . به دلیل حساسیت حبوبات در برابر رطوبت و ضربه بهتر است از کارتن های بسته بندی با ضخامت بیشتر استفاده کنید . علاوه بر چاپ برند بر روی کارتن ، چاپ طرحی که نشان دهنده اصالت ایرانی باشد بر روی کارتن می تواند به زیبایی بسته بندی بیافزاید  .

 

چاپ و بسته بندی خشکبار

خشکبار ایرانی یکی از اصلی ترین محصولات ایرانی است که صادر می شود . در بسیاری از کشورا خشکبار ایرانی شهرت خاصی دارد اما همواره یکی از مشکلات محصولات صادراتی ما ،عدم توجه فروشندگان به بسته بندی شیک و صادراتی است یعنی علی رغم کیفیت بسیار بالای خشکبار گاهی به دلیل بسته بندی ضعیف فروش خشکبار صادراتی ما پایین می آید . برای بسته بندی خشکبار به صورت صادراتی بهتر است از کارتن های بسته بندی لمینتی استفاده کنیم . برای چاپ کارتن های لمینتی از چاپ آفست استفاده می شود . این نوع چاپ قیمت بالاتری نسبت به چاپ های معمولی دارد اما زیبایی ظاهری زیادی دارد و درخور یک محصول صادراتی است .

 

سفارش کارتن از شرکت چاپ کارتن

برای خرید کارتن با چاپ اختصاصی می توانید در شرکت صفا پک سفارش خود را ثبت کنید و با انتخاب طرح چاپی و کارتن مناسب برای بسته بندی فروش خود را چند برابر کنید !!

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments