آموزش دریافت بلیط طلایی رایگان

آموزش دریافت بلیط طلایی رایگان

همونطور که می دونید بلیط طلایی (Gold Pass) در بازی Clash of Clans یک اشتراک ماهانه هستش که به بازیکنان امکانات و مزایای جالبی رو تویبازی کلش اف کلنز ارائه میده. کاربرد های گلد پس توی بازی شامل موارد مختلفی میشه. مثلا با داشتن بلیط طلایی، شما می‌ تونید بنا ها، دفاع‌ ها و منابع خودتون رو به سرعت ارتقا بدین.

این به شما کمک می‌ کنه تا پایه بازی رو به سرعت قوی‌ تر کنین. با خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز، شما از جوایز روزانه، هفتگی و فصلی انحصاری بهره‌ مند میشید. این جوایز شامل منابع، جم‌ های بازی و آیتم‌ های ویژه هستش که به شما برای پیشرفت سریع‌ تر و قدرتمند تر توی بازی کمک میکنه.

اگر شما هم از بازیکن های حرفه ای کلش اف کلنز هستین حتما تا الان تجربه فعال کردن بلیط طلایی برای بازیتون رو داشتین. سایت معتبر گیمو گیفت یکی از فروشگاه هایی هستش که برای خرید تمامی محصولات بازی کلش اف کلنز مثل بسته های جم، بسته های پیشنهاد ویژه، اسکین ها، منظره ها و بلیط طلایی هر فصل می تونید بهش مراجعه کنید. اما این فروشگاه به تازگی شرایط ویژه ای برای مشتری های خودش در نظر گرفته که بتونن بلیط طلایی کلش اف کلنز رو کاملا رایگان دریافت کنن.

در ادامه این مطلب روش های گرفتن بلیط طلایی رایگان رو بهتون معرفی می‌ کنیم.

بلیط طلایی رایگان هدیه به مشتریان گیمو گیفت

فروشگاه محبوب گیمو گیفت تمام آیتم های بازی کلش اف کلنز از جمله بلیط طلایی رو به بازیکن ها عرضه میکنه. شما از اول هر ماه میلادی که فصل جدید کلش اف کلنز شروع میشه، می تونید بلیط طلایی اون سیزن رو از گیمو گیفت خریداری کنید.

رضایت بالای مشتریان از سایت گیمو گیفت نشون میده که این تیم قدرتمند، سفارش های گلد پس شما رو توی کمترین زمان ممکن براتون فعال می‌ کنه. همچنین اینکه تضمین می کنه که ارزان ترین قیمت رو بین فروشگاه های متفرقه داره.

بلیط طلایی رایگان هدیه به مشتریان گیمو گیفت

پس بازیکن های کلش اف کلنز با خیال راحت می تونن خرید بلیط طلایی رو به تیم گیمو گیفت بسپارن.

اما شرایط ویژه اینجاست که اگر شما ۷ تا بلیط طلایی رو از فروشگاه گیمو گیفت سفارش بدین، گلد پس هشتم رو گیمو گیفت به شما هدیه میده!

یعنی به صورت کاملا رایگان برای اکانت شما فعال می کنه تا از مزایای اون توی بازیتون استفاده کنید. پس شما هم اگر از این به بعد گلد پس بازیتون رو از گیمو گیفت بخرید، می تونید از این هدیه هیجان انگیز بهره مند بشید.

جایزه بلیط طلایی رایگان به فالور های گیمو گیفت

پیشنهاد ویژه دیگه ای که فروشگاه گیمو گیفت برای بازیکن های کلش اف کلنز داره، این هستش که شما باید گیمو گیفت رو در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

در حال حاضر فروشگاه گیمو گیفت علاوه بر خدماتی که توی سایتش ارائه میده، به روز ترین اخبار بازی ها رو هم توی کانال تلگرام برای شما به اشتراک می‌ذاره که سریع از آپدیت های بازی های مختلف مثل کالاف دیوتی، پابجی و کلش اف کلنز با خبر بشید.

علاوه بر اون ویدیو آموزشی خرید انواع محصولات سایت رو به همراه توضیحات کامل می‌ تونید توی کانال آپارات گیمو گیفت مشاهده کنید تا دیگه مشکلی برای ثبت سفارش و وارد کردن اطلاعات نداشته باشید.

در نهایت شما برای خرید بلیط طلایی رایگان با دنبال کردن پیج رسمی گیمو گیفت به آدرس @gamogift می تونید صاحب بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان بشید.

چون هر ماه گیمو گیفت از بین فالوور های پیج اینستاگرامش به قید قرعه به یک نفر بلیط طلایی رایگان هدیه میده. این یه فرصت فوق العاده برای دریافت گلد پس کلش هستش که کاملا رایگانه و هیچ هزینه ای برای شما نداره.

همین الان صفحه اینستاگرام گیمو گیفت رو دنبال کنید تا برنده خوش شانس فصل بعدی کلش اف کلنز شما باشید.

سایت گیمو گیفت یکی از فروشگاه های مورد اطمینان توی حوزه بازی های ویدیویی هستش که مجوز های قانونی برای فعالیت و فروش آنلاین مثل نماد اعتماد الکترونیک رو هم کسب کرده. به همین خاطر خریداران بدون دغدغه و نگرانی سفارش خودشون رو ثبت می کنن و تجربه یک خرید سریع و راحت از گیمو گیفت رو به دست میارن. به جز آیتم های بازی کلش اف کلنز شما می تونید برای خرید سی پی کالاف دیوتی، جم فری فایر، یوسی پابجی و هزاران محصول دیگه سراغ سایت گیمو گیفت برید.

آموزش گرفتن بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان

برای فعال کردن بلیط طلایی هر سیزن به صورت کاملا رایگان روش هایی وجود داره که برخی از بازیکن ها از اون ها استفاده کردن و نتیجه گرفتن. ما هم بعضی از این راه های دریافت گلد پس رو برای شما جمع آوری کردیم که شاید شما هم بتونید استفاده کنید. یکی از راه حل ها اینه که اپلیکیشن cash for apps رو نصب کنید روی گوشیتون. توی این برنامه یه لیستی از اپلیکیشن های رایگان رو بهتون معرفی کرده که با نصب کردن اونا و استفاده از برنامه ها به مدت حداقل ۶۰ ثانیه، بهتون جوایزی میده.

با استفاده از اعتباری که توی این اپلیکیشن جمع کردین باید گیفت کارت بگیرید. بعد از اون گیفت کارت رو روی آیتونز یا گوگل پلی به دلار تبدیل کنید و بلیط طلایی رو برای اکانت بازیتون فعال کنید.

در حال حاضر قیمت بلیط طلایی کلش اف کلنز داخل بازی ۷ دلار هستش. یعنی شما باید تا وقتی که اعتبار این اپلیکیشن به ۷ دلار برسه ازشون استفاده کنید.

کلش اف کلنز در شبکه های مجازی

یکی از راه های کاربردی دیگه این هستش که با دنبال کردن صفحات کلش اف کلنز در شبکه های اجتماعی از آخرین چالش ها و مسابقات اون ها با خبر بشید و توی این چالش ها شرکت کنید.
آموزش گرفتن بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان

به عنوان جایزه این مسابقات هم محصولات بازی کلش رو به برنده ها هدیه میده که میتونه بلیط طلایی کلش هم شامل این پاداش ها باشه.

دنبال کردن پلیر های حرفه ای کلش اف کلنز

علاوه بر همه روش هایی که بهتون معرفی کردیم، یه راه دیگه هم هست که بتونید بلیط طلایی کلش اف کلنز رو بدست بیارید بدون اینکه هیچ هزینه ای براش پرداخت کنید. برای این روش شما باید گیمر هایی که بازی کلش اف کلنز رو پلی می کنن و توی این بازی حرفه ای هستن رو پیدا کنید و فعالیت اونا رو دنبال کنید.

این جایزه ها رو ممکنه توی ویدیو ها و یا لایو های اینستاگرامی که برگزار می کنن به هوادار ها اهدا بکنن. پس شما هم اگر کلش اف کلنز بازی می کنید و هنوز مبتدی هستید می تونید با این روش جایزه های خوب و ارزشمندی بگیرید.

همچنین اینکه می تونید از کلیپ های آموزشی این پلیر های قدرتمند استفاده کنید و نکات کلیدی منحصر به فردی را یاد بگیرید و در روند و بازی خودتون استفاده کنید. پس این روش نسبت به راه های رایگان دیگه، سود بیشتری براتون داره. البته که همه این موارد بستگی به شانس شما داره که جزو برنده های جوایز باشید یا نه.

البته که بهترین راه خرید بلیط طلایی کلش از سایت گیمو گیفت هست، شما با خرید گلدپس از سایت معتبر گیمو گیفت میتوانید با کمترین قیمت بلیط طلایی خودتون رو دریافت کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments