خرید بک لینک قوی گوگل – قیمت بهترین سایت فروش بک لینک

خرید بک لینک قوی گوگل - قیمت بهترین سایت فروش بک لینک

انواع روش های دریافت بک لینک بدون جریمه شدن توسط گوگل

بک لینک (backlink.behtarinseo.ir) را می توان به یک شمشیر دولبه تشبیه کرد که در صورت استفاده صحیح و درست برای موتورهای جستجو می تواند سایت شما را به رتبه های بالا در گوگل برساند و یا ممکن است سایت شما را به ورطه سقوط ببرد، زیرا این روزها موتورهای جستجو به ویژه گوگل، هوشمندتر شده اند و بک لینک قوی را از بک لینک بد و اسپم براحتی تشخیص می دهند و ممکن است در این صورت سایت شما علارغم تمام تلاش ها با جریمه ای ماند حذف سایت از نتایج جست و جو مواجه شود.

در این مطلب به انواع روش های دریافت بک لینک بدون جریمه شدن توسط گوگل می پردازیم.

انواع روش های دریافت بک لینک بدون جریمه شدن توسط گوگل :

1) درک قوانین گوگل
2) عدم استفاده مکرر از کلمه کلیدی در لینک
3) کاهش سرعت بالای ساخت لینک
4) عدم لینک سازی تنها برای یک صفحه خاص در سایت
5) تعادل لینک های Dofollow و Nofollow
6) توجه به لینک های داخلی
۷)توجه به آرشیو شدن مقاله بک لینک
8) تنوع در انواع بک لینک ها

1) درک قوانین گوگل

آگاهی شما از شرایط اولیه و قوانین گوگل در مورد ساخت بک لینک به شما کمک می کند تا روش های اشتباه یا مضر را تشخیص دهید، بنابراین باید همیشه خود را در این زمینه ها بروز نگه دارید و اطلاعات خود را در مورد قوانین گوگل در مورد ساخت بک لینک دائما آپدیت نگه دارید.

دانستن نکاتی مانند اینکه گوگل چه بک لینک هایی را به عنوان اسپم شناسایی می کند و چه بک لینک هایی را قوی و معتبر میداند به شما کمک می کند تا استراتژی بک لینک سازی خود را به خوبی و بدون نقص پیاده سازی کنید.

2) عدم استفاده مکرر از کلمه کلیدی در لینک

یکی از روش های دریافت بک لینک بدون جریمه شدن توسط گوگل اینست که از کلمات متنوعی به عنوان متن لنگر لینک استفاده کنید.اگر در هر لینک جدیدی که می‌سازید، بارها و بارها از یک کلمه کلیدی استفاده کنید، خواه این مربوط به پیوند داخلی مقالات شما باشد یا برای بک لینک،ممکن است توسط گوگل جریمه شوید و یا بک لینک های سایت شما در نظر گرفته نشوند.

هدف قرار دادن فقط یک کلمه کلیدی در لینک کمکی به شما در ارتقای رتبه سایت در گوگل نمی کند و ممکن است حتی به جایگاه فعلی سایت نیز آسیب برساند، زیرا به نظر نوعی اسپم می رسد و در صورت تکرار زیاد ممکن است سایت شما توسط گوگل جریمه شود.

بنابراین بهتر است که کلمات کلیدی متن لنگر بک لینک های خود را متنوع کنید.

3) کاهش سرعت بالای ساخت لینک
زمان مشخص یا مقدار ایده آلی وجود ندارد که بتوانید در لینک سازی آن را در نظر بگیرید، اما لینک بیلدینگ هر چه تدریجی تر باشد، بهتر و بیشتر به نفع سایت است،اگر کمیت را بر کیفیت ترجیح دهید و تعداد زیادی بک لینک را در مدت زمان بسیار کوتاهی ایجاد کنید،ممکن است سایت شما توسط گوگل جریمه شود.پس یکی از روش های دریافت بک لینک بدون جریمه شدن توسط گوگل ساخت بک لینک به طور آهسته و دائمیست.

4) عدم لینک سازی تنها برای یک صفحه خاص در سایت
ممکن است در فرآیند ساخت لینک های خارجی افراد زیادی را بیابید که به یک صفحه خاص بیشتر اهمیت می دهند. ممکن است این صفحه اصلی باشد، اما بدترین مورد در لینک سازی این است که فقط روی یکی از مطالب سایت برای ساخت بک لینک تمرکز کنید.

بهترین روش در این زمینه آنست که بین بک لینک هایی که می سازید نوعی ترکیب ایجاد کنید و به این وسیله قدرت کلی سایت خود را افزایش دهید نه تنها یک صفحه از سایت.

5) تعادل لینک های Dofollow و Nofollow
بک لینک ها به دو نوع تقسیم می شوند که قسمت اول به نام Dofollow شناخته می شود و این نوع لینک توسط ربات گوگل بررسی شده و به سایت شما قدرت می بخشد.نوع دوم، به نام Nofollow شناخته می‌شود، وقتی الگوریتم‌های گوگل با این نوع بک لینک برخورد می‌کنند، سیگنالی به آن ها ارسال می شود که لازم نیست لینک را برررسی کنند،بنابراین لینک نوفالو تاثیری در افزایش قدرت و رتبه سایت شما ندارد.

پس وقتی صحبت از ساخت بک لینک برای افزایش رتبه سایت می شود، منظور لینک Dofollow است، که نقش مستقیمی در انتقال اعتبار به سایت شما خواهد داشت. اما این به آن معنا نیست که شما از نوع دوم یعنی بک لینک های معروف به nofollow غافل شوید، زیرا برای موتور جستجوی گوگل طبیعی نیست که سایت شما فقط دارای بک لینک های dofollow باشد.اگر تعادلی بین بک لینک های نوفالو و فالو سایت شما وجود نداشته باشد نمایه بک لینک شما تا حدودی مشکوک به اسپم نظر می رسد.

پس خوب است که بک لینک های پروفایل خود را متنوع کنید تا طبیعی به نظر برسند، اما بیشتر لینک های خود را به صورت dofollow ایجاد کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

6) توجه به لینک های داخلی

یکی از مواردی که بسیاری از وبلاگ نویسان از آن غافل می شوند، پیوند دادن مقالات قبلی خود به پست های جدید است.شما باید هر بار که مقاله جدیدی می نویسید، از مقاله قبلی مرتبط با موضوعی که منتشر می کنید به مقاله جدید لینک دهید.

لینک داخلی کمک زیادی به انتقال قدرت از صفحات دارای رتبه بالاتر به مقالات جدید شما می کند و سبب توزیع موثر این قدرت در بین همه مقالات می شود.به این ترتیب بک لینک هایی که برای سایت خود میسازید،به طور یکسان ارزش کلی سایت شما را افزایش خواهند داد.

7) تنوع در انواع بک لینک ها

همانطور که در نکته قبلی اشاره کردیم ، خوب است که برای تنوع بک لینک علاوه بر بک لینک های فالو ، بک لینک نوفالو نیز بسازید،همچنین مهم است که همه بک لینک ها از یک منبع نباشند، زیرا این امر باعث ایجاد شک در موتورهای جستجو می شود و حتی ممکن است سایت مبدا بک لینک را به عنوان یکی از سایت های خود شما در نظر بگیرند. بنابراین تنوع یکی از روش های دریافت بک لینک بدون جریمه شدن توسط گوگل به شمار می آید.

برای این منظور لینک ها را می توان از سایت هایی دریافت کرد که محتوای مشابهی ارائه نمی دهند، اما به شرطی که قدرت خوبی داشته باشند و در موتورهای جستجو مانند سایت های خبری از ترافیک بالایی برخوردار باشند.

توجه به نکات گفته شده می تواند از جزیمه شدن سایت شما توسط گوگل جلوگیری کرده و رتبه سایت شما را به مرور زمان و به تدریج افزایش دهد.

 

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments