آسان ترین روش خرید آنی گیفت کارت

آسان ترین روش خرید آنی گیفت کارت

گیفت کارت ها که در حقیقت نوعی کارت هدیه با یک اعتبار غیر نقدی مشخص و غیر قابل انتقال هستند می توانند به عنوان بهترین هدیه برای کاربران اینترنتی، گیمرها، دانشجویان و … باشند.

در اصل با خرید گیفت کارت فرد می تواند از تمامی محصولات، خدمات، داده ها و برنامه های شرکت ها و موسسه های مختلف استفاده کند و در زمان، انرژی و هزینه های خود صرفه جویی داشته باشد.

شرکت های معتبر در سراسر جهان برای رفاه کاربران خود و جذب تعداد بیشتر آنها اقدام به عرضه انواع گیفت کارت ها کرده اند و افراد می توانند از هر نقطه ای از سراسر دنیا با استفاده از این کارت ها از خدمات شرکت های مورد نظر خود استفاده کنند.

محبوب ترین گیفت کارت ها در سراسر دنیا

اگرچه نمی توان با قاطعیت یک شرکت یا موسسه خاص را به عنوان محبوب ترین شرکت معرفی کرد چرا که هر کدام از موسسه ها خدمات و محصولات مختلفی عرضه می کنند اما تعدادی از شرکت ها وجود دارند که در سراسر دنیا محبوبیت بالایی دارند و طبیعتا گیفت کارت آنها نیز استفاده بیشتری خواهد داشت. در کنار شرکت هایی همچون فیسبوک، اسپاتیفای، نتفلیکس و … شرکت های دیگری وجود دارند که گیفت کارت های پرکاربردی عرضه می کنند و کاربران می توانند استفاده های متعددی از آنها داشته باشند.

  • کاربران با خرید گیفت کارت استیم از کمپانی بزرگ VALVE قادرند در شبکه Steam عضو شده و از خدمات آن بهره مند شوند.
  • گیمرها می توانند با خرید گیفت کارت یوسی پابجی موبایل از امکانات، آیتم ها و آپدیت های این بازی جذاب استفاده کرده و سطح مهارت های خود را بهبود ببخشند.
  • خرید گیفت کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت امکان استفاده از امکانات ایکس باکس را به فرد می دهد.
  • با خرید گیفت کارت اپل آیتونز از شرکت اپل می توان از خدمات و برنامه های ios بهره برد.
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی به کاربران گوگل امکان استفاده از برنامه ها و خدمات Google Play Market را می دهد.
  • خرید گیفت کارت ریزر گلد از کمپانی Razer امکان دسترسی به بازی های مختلف را می دهد.
  • با خرید گیفت کارت پلی استیشن می توان حساب های شخصی در شبکه PlayStation Network را شارژ کرد.

خرید گیفت کارت امن و مطمئن

خرید گیفت کارت امن و مطمئن

از آنجایی که گیفت کارت ها محبوبیت بالایی پیدا کرده اند می توانند بستر مناسبی برای سواستفاده و کلاهبرداری افراد مختلف باشند به همین دلیل برای داشتن خریدی مطمئن و ایمن لازم است که در زمان خرید گیفت کارت پلی استیشن ، خرید گیفت کارت گوگل پلی ، ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی و … دقت و توجه بسیار زیادی به مواردی همچون کارمزد و مالیات ها، کاربردهای گیفت کار، شرکت صادر کننده کارت هدیه، اعتبار و سابقه فروشگاه عرضه کننده، نوع گیفت کارت و ناحیه و ریجن مورد استفاده از آن، موارد امنیتی، نوع ارز گیفت کارت و میزان اعتبار آن، تاریخ انقضای گیفت کارت و … داشت

سایت فروشگاهی گیفت کارت (Giftcard.ir) یکی از معتبرترین سایت های فروشگاهی است که با داشتن اینماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال و همچنین سابقه ای 12 ساله در این حوزه می تواند خریدی ایمن برای کاربران رقم بزند.

برخورداری از پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته، امکان تحویل آنی محصول، دارا بودن درگاه بانکی و SSl مطمئن و … از مهم ترین ویژگی های این سایت هستند و افراد می توانند با اطمینان خاطر برای خرید گیفت کارت استیم ترکیه ، گیفت کارت نتفلیکس، گیفت کارت اسپاتیفای و سایر گیفت کارت ها به آن مراجعه نمایند.

 

 

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments