بهترین و موثرترین برنامه یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زبانشناس

امروز دیگر نیازی نیست در زمینه برنامه یادگیری زبان انگلیسی برای خود، مسیرهای سخت و طولانی را دنبال کنید. با توجه به شرایط موجود در دنیای فناوری، یک معلم زبان انگلیسی باید از به روزترین امکانات موجود مانند نرم افزار آموزشی زبان استفاده کند تا بتواند به دانش‌آموزان خود زبان انگلیسی را به بهترین شکل آموزش دهد و یادگیری این زبان را برای دانش‌آموزان خود هیجان‌انگیزتر کند.

شما می‌توانید در منزل خود بنشینید و به دانش‌آموزان خود انگلیسی یاد دهید. مهم نیست که اهداف شما در زمینه برنامه یادگیری انگلیسی چیست، مهم این است که می‌توانید ابزارهای مورد نیاز برای دستیابی به این اهداف را در جیب خود حمل کنید. در این مقاله انواع مختلفی از اپلیکیشن را بررسی می‌کنیم که برای همه معلمان مفید و شاید حتی ضروری هستند، اعم از مربیان در خانه، معلمان کلاس یا کسانی که در خانه و خارج از کشور تدریس می‌کنند.

 

استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

امروزه تقریبا برای یادگیری هر چیزی نرم افزار وجود دارد. در صورت استفاده صحیح، برنامه‌ها می‌توانند به غنی‌سازی تجربه یادگیری زبان انگلیسی برای دانش‌آموزان در تمام سنین و سطوح در کلاس و خانه کمک کنند. نرم افزار مناسب به دو دسته اصلی تقسیم می‌شود:

برنامه‌هایی که می‌توانند به جنبه‌هایی از آموزش واقعی زبان، مانند سازماندهی یا ایجاد طرح‌های درسی، تولید آزمون‌ها و ساختن فلش کارت کمک کنند و برنامه‌هایی که بر مهارت تمرکز دارند.

 

بهترین برنامه یادگیری زبان انگلیسی در قرن جدید

در اینجا بهترین موارد نرم افزار آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

1)‌ فلش کارت‌ دیجیتال

با استفاده از این برنامه یادگیری زبان انگلیسی، مجموعه‌ای از کارت‌های خود را بر اساس واژگانی که در کلاس آموزش داده‌اید یا حتی قوانین دستور زبان ایجاد کنید. کارت‌ها می‌توانند شامل تصاویر، صدا و متن باشند. ممکن است چند لحظه اول کلاس را صرف انجام تمرین‌های واژگانی کنید، یا می‌توانید به دانش‌آموزان خود توصیه کنید که از اپلیکیشن برای مرور واژگان در خانه استفاده کنند. در هر صورت، این روندی است که باید به طور جدی به لیست اپ‌های خود اضافه کنید. این برنامه مخصوص iOS است.

 

2) FluentU

این را می‌دانید که استفاده از فایل‌های ویدئویی باعث می‌شود دانش‌آموزان رغبت بیشتری برای یادگیری داشته باشند. نرم افزار FluentU با ویدیوهای آموزشی جذابی که دانش‌آموزان از آن لذت خواهند برد، مانند کلیپ‌های فیلم، موزیک ویدیو، وبلاگ‌ها، آگهی‌های تبلیغاتی خنده‌دار و موارد دیگر، این مورد را به خوبی اعمال کرده است. همه ویدیوهای این اپلیکیشن دارای زیرنویس دقیق هستند تا دانش‌آموزان بتوانند در حین تماشا آن‌ها را بخوانند. نگه داشتن ماوس روی یک کلمه در زیرنویس، ویدیو را متوقف می‌کند و یک کارت اطلاعات سریع تعریف، تصویر و دستور زبان ظاهر می‌شود. FluentU همچنین دارای آزمون‌هایی است که با میزان دانستن هر کلمه توسط دانش آموزان سازگار است. این برنامه با اندروید و iOS سازگار است.

 

3)‌Memrise

این برنامه برای آموزش لغات و عبارات عالی است. می‌توانید از آن در کلاس بهره ببرید یا به دانش‌آموزان آموزش دهید که در خانه برای مرور مطالب مطرح شده در کلاس استفاده کنند. ابتدا از تعدادی دوره رایگان این برنامه که عبارات و فهرست واژگان را در مورد موضوعات مختلف ارائه می دهد، استفاده کنید. این برنامه نیز با اندروید و iOS سازگاری دارد.

 

4) کولیپس

Culips یک منبع عالی برای معلمانی است که می‌خواهند درس‌های مبتنی بر شنیدن را در برنامه درسی خود بگنجانند یا می‌خواهند گوش دادن را در تکالیف خانه بگنجانند. Culips پادکست‌ها یا قسمت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که دارای برنامه یادگیری زبان انگلیسی به صورت روزمره هستند. Culips نیاز تمامی سطوح زبان آموزان را برطرف می‌کند و شامل موضوعات جالب و هوشمندانه است. این نرم افزار مخصوص اندروید و iOS است.

 

5) ‌کمبلی

کمبلی زبان آموزان انگلیسی را از سراسر جهان با معلمان خصوصی و بومی انگلیسی زبان ارتباط می‌دهد. معلمان می‌توانند ساعات کاری خود را انتخاب کنند و تخصص خود را مانند آیلتس یا تدریس سطح متوسط در پروفایل خود تعیین کنند. استفاده از اپلیکیشن Cambly بسیار آسان است، به طوری که شما نیازی به داشتن تجربه تدریس ندارید. این برنامه نیز مخصوص اندروید و iOS است.

 

6) NiceTalk

NiceTalk اولین پلتفرم آموزش زبان موبایلی چینی است. این نرم افزار یکی دیگر از برنامه‌های بدون دردسر برای معلمان انگلیسی است که به دنبال ارتباط با دانش آموزان در محیطی خارج از کلاس هستند. تنها چیزی که نیاز دارید کمی وقت آزاد است. دانش‌آموزان می‌توانند با لمس یک دکمه، در هر زمان و هر مکان، مکالمه انگلیسی را که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آموزشی این زبان است، تمرین کنند. معلمان کنترل کامل برنامه‌های خود را در اختیار دارند. بنابراین مکالمه انگلیسی به بهترین شکل انجام می‌شود. این برنامه با اندروید و iOS سازگاری دارد.

 

7) پالفیش

Palfish به طور کلی از ساختاری مشابه سایر برنامه‌های آموزشی ذکر شده پیروی می‌کند. معلمان و دانش آموزان از هر گوشه‌ای از جهان از طریق چت ویدیویی برای صحبت به زبان انگلیسی به یکدیگر متصل می‌شوند. معلمان می‌توانند درس‌ها را طراحی کنند یا به سادگی مکالمات انگلیسی روزمره را هدایت کنند. تفاوت اصلی این است که علاوه بر تنظیم برنامه خود، باید قیمت‌های خود را تعیین کنید. این بدان معناست که شما می‌توانید در هر ساعت بیشتر از مبلغی که برخی از برنامه‌های دیگر به شما پرداخت می‌کنند، درآمد داشته باشید. این برنامه بر اساس سازگاری با اندروید و iOS طراحی شده است.

 

8) اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زبانشناس

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زبانشناس

نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی زبانشناس یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی است که به شما کمک می‌کند یکبار برای همیشه زبان انگلیسی را به کمک روشی جذاب و هیجان‌انگیز یاد بگیرید.

ویژگی‌های اپلیکیشن زبانشناس

با استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید، آیفون، و وب زبانشناس در هر زمان و مکانی که هستید، می‌توانید بدون نگرانی زبان انگلیسی را یاد بگیرید. این اپلیکیشن بر اساس سلایق و علائق مختلف برنامه‌ریزی شده است. روش اصلی این نرم افزار شیوه‌ای به نام زنجیره است که به کمک آن روزهایی را که به صورت مداوم به یادگیری زبان می‌پردازید، محاسبه می‌کند تا انگیزه شما در یادگیری زبان انگلیسی بالا بماند. این برنامه هر آن چه را که شما برای آموزش یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارید، فراهم کرده است. به خصوص اینکه این نرم‌افزار را برای کاربران ایرانی کاملا بومی‌سازی کرده است. به طور مثال تمام فیلم‌ها و انیمیشن‌های داخل اپلیکیشن به طور همزمان دارای زیرنویس فارسی و انگلیسی هستند.

 

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم بهترین نرم‌افزارهای مربوط به برنامه یادگیری زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم. این نرم‌افزارها خارجی هستند و در عین حال بهترین اپلیکیشن در این زمینه محسوب می‌شوند. اما اگر شما تمایل دارید از یک نرم افزار ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب استفاده کنید، پیشنهاد ما اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زبانشناس است. تیم زبانشناس با سابقه مطلوب و درخشانی که در امر آموزش زبان انگلیسی دارد، این امکان را برای علاقه مندان به یادگیری این زبان فراهم کرده است تا بتوانند از طریق نرم افزار مناسب برای گوشی نیز نیاز خود را در این مورد برطرف کنند.

یکی از شیوه‌های مطلوب این مرکز برای آموزش زبان انگلیسی از طریق نرم افزار، ارائه اپلیکیشن مخصوص برای یادگیری زبان از طریق داستان کوتاه انگلیسی زبانشناس است. در واقع مطالعه داستان کوتاه کمک بسیاری به گسترش دایره لغات افراد می‌کند تا بهتر بتوانند زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments