چگونه تصاویر واتس اپ را در گالری گوشی پنهان کنیم

پنهان کردن تصاویر واتس آپ

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که نمی‌خواهید تصاویری که توسط برنامه واتس اپ ذخیره می‌شوند، در گالری اصلی دستگاه شما نمایان باشند. مخصوصاً اگر آن تصاویر شخصی باشند و افراد دیگری نیز به گوشی شما دسترسی دارند. در این آموزش همراه موبایل کمک باشید تا به شما بگوییم که چگونه می‌توان تصاویر واتس اپ را در گالری گوشی اندرویدی خود پنهان کنیم.

مخفی سازی تصاویر واتس اپ در گالری

برای این کار به هیچ عنوان نیاز به روت بودن دستگاه شما نیست و تمام کارها با یک فایل منیجر انجام خواهد شد. ما در این آموزش از فایل منیجر ES File Explorer استفاده نموده‌ایم. برای دانلود این برنامه می‌توانید از باکس دانلود در زیر همین مطلب استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

۱. در مرحله اول شما می‌بایست اپلیکیشن فایل منیجر ES File Explorer را باز کنید.

۲. به فولدر WhatsApp بروید، معمولاً این فولدر در قسمت SD Card ذخیره می‌شود. پس از ورود به فولدر ذکر شده وارد فولدر Media شوید.

پنهان کردن تصاویر واتس اپ

۳. پس از وارد شدن به فولدر فوق، حال می‌بایست وارد فولدری با نام WhatsApp images شوید. پس از ورود در سمت راست و قسمت بالایی فایل منیجر، ۳ نقطه بر روی همدیگر وجود دارد. باید بر روی آن فشرده و ابتدا گزینه New و سپس گزینه File را انتخاب کنید.

پنهان کردن تصاویر در واتس اپ

۴. در این مرحله یک فایل تحت عنوان nomedia. ایجاد کنید. در صورت موفقیت با پیغام nomedia has been created. مواجه خواهید شد. (دقت داشته باشید که یک نقطه در ابتدای کلمه nomedia وجود دارد.)

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران

پنهان کردن تصاویر در واتس اپ

۵. مراحل به پایان رسید. پس از ساخت این فایل، سیستم عامل دستگاه فولدری که در آن .nomedia ایجاد شده است را به عنوان یک فولدر سیستمی پنهان شناسایی می‌کند و دیگر تصاویر برنامه واتس اپ در گالری گوشی اندرویدی شما نمایش داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی A70s سامسونگ

پنهان کردن تصاویر در واتس اپ

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

خرید قطعه موبایل

قطعات گوشی آیفون 6 اس

قطعات گوشی سامسونگ A21

تعمیرات موبایل

ES File Explorer File Manager
نام ES File Explorer File Manager
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده ES Global
منبع androidpit

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments