مواظب باشید فریب سایت های خریدخط ۴ رقمی متفرقه تلفن را نخورید !

مواظب باشید فریب سایت های خریدخط 4 رقمی متفرقه تلفن را نخورید !

در سالهای گذشته برای برندسازی و افزایش تماس ها ،مشتری مداری و خیلی دلایل دیگر شرکت ها و کارخانجات اکثرا از خط تلفن های 4 و 5 رقمی مخابرات استفاده میکردند در گذشته گمان میشد این خطوط فقط به شرکت مطرح داده میشود . اما امروزه خرید خط 4 رقمی مخابرات طرفداران ویژه ی پیدا کرده . به دلیل افزایش تقاضا و کمتر ارائه شدن این خطوط در مخابرات قیمت این خطوط افزایش یافته .

خیلی از سایت ها اقدام به فروش این خطوط میکنند و هیچ پشتیبانی برای نصب یا ارائه این خط قرار نمیدهند و متاسفانه ضمانتی هم برای مالکیت دائمی یا دیگر مسائل ندارند و فقط با دریافت مبلغ کمی ارتباط بین فروشنده و خریدار بر قرار میکنند .

ما در اینجا به شما کمک میکنیم ضمن راهنمایی کامل برای خرید شماره تلفن 4 رقمی ، نصب و راه اندازی موفقی نیز برای این خطوط داشته باشید و نهایت ن یکی از شرکت مطرح برای خرید را نیز به شما معرفی میکنیم .

ارتباط نماگستر

برند سازی شرکت مطرح با کمک خرید خط تلفن 5 رقمی

برندسازی در زمان کنونی راه سخت و طولانی است اما اگر در زمان معرفی شرکت خود از شماره تلفن کوتاه و از حرف اختصای مختصر برای معرفی و تبلیغ خود استفاده کنید پیشرفت خواهید کرد مثلا موبایل کمک با خط تلفن مختصر 75147 توانسته در بین چندین سایت و فروشگاه تعمیر و فروش موبایل توانسته برند مطرح و شناخته شده ای برای خود داشته باشد و یا فروشگاه ارتباط نماگستر در بین چندین فروشگاه مطرح عرضه کننده خط تلفن و دوربین مداربسته توانسته برند شناخته شده ای در حوزه ی کاری خود باشد .

حال شاید شما گمان کنید با روش سخت و طولانی برند سازی آیا شما هم میتوانید صاحب خط تلفن دلخواه خود شوید ؟بله شرکت مطرح ارتباط نماگستر با ساختن پلی میان متقاضیان و مخابرات راه سخت را بجای شما پیموده .

راهنمای کامل خرید خط تلفن 4 رقمی مخابرات

قبل از خرید خط 4 رقمی و نصب آنها با یک کارشناس مخابرات مشورت کنید که ارتباط نماگستر ثبت نام خط 4 رقمی و نصب آن را به صورت رایگان را در اختیار شما قرار میدهد .در این مشاوره شما در نهایت تصمیم خواهید گرفت خط تلفن 4 رقمی یک طرفه یا دو طرفه یا استانی یا کشوری داشته باشید همچنین به شما راجع قیمت ها خواهند داد . و در نهایت بعد از داشتن موارد زیر میتوانید خرید خود را هم از همین شرکت یا شرکت دیگر انجام دهید .

⃣1 شما باید شخص حقوقی باشید که مدارک ضروری از جمله ( روزنامه رسمی ، آگهی تاسیس ، آگهی تغیرات ، کارت ملی نماینده ، …) را هم در دسترس داشته باشید

2️⃣ 30 تا 45 روز کاری باید منتظر باشید تا خطوط برای شما نصب شود

3️⃣ تجهیزات لازم از قبیل سانترال های قدیمی یا سیستم تلفن ویپ را داشته باشید

خرید خط 4 رقمی

راهنمای راه اندازی خط تلفن 4 و 5 رقمی مخابرات

به نقل از کارشناس مخابرات ارتباط نماگستر برای نصب خط تلفن 4 رقمی مخابرات یکی از دو تجهیزات زیر را خریداری کنید .

  1. استفاده از سانترال قدیمی
  2. استفاده از تلفن ویپ

برای راه اندازی خط تلفن ایوان نیاز به

  • روتر سیسکو 2811
  • ماژول e1
  • مودم واتسون یا زیمنس e1
  • مینی سرور مخصوص ویپ
  • گوشی آی پی فون

سپس به یکی از کارشناسان سانترال یا ویپ کارهای نصب تجهیزات را بسپارید در حال حاضر بعضی از شرکتها علاوه بر خدمات فروش خط خدمات نصب و پشتیبانی و نگهداری و تامین قطعات را نیز انجام میدهند .یکی از این شرکت مطرح شرکت ارتباط نماگستر میباشد .

سخن پایانی

در پایان اگر نیاز به مشاوره رایگان در خصوص ثبت نام و خرید و نصب خط تلفن 4 رقمی داشتید میتوانید با شماره ی 02145215 تماس بگیرید یا از سایت www.engostar.net بازدید کنید که به صورت رایگان شما را راهنمایی میکنند

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments