معرفی و دانلود برنامه Zedge : دانلود رینگتون و والپیپر

برنامه Zedge

اگر به دنبال یک برنامه کاربردی و جامع برای دانلود رینگتون و والپیپر هستید، برنامه Zedge یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Zedge بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Zedge

اپلیکیشن Zedge امکان دسترسی به میلیون ها رینگتون و والپیپر را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. کاربران می‌توانند توسط این اپلیکیشن رینگتون و یا والپیپر دستگاه خود را مطابق با سلیقه شخصی خود تغییر دهند. اپلیکیشن مذکور به دلیل تنوع بسیار زیاد از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

اپلیکیشن Zedge به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن Zedge بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Zedge

همانطور که پیش از این اشاره داشتیم، برنامه Zedge شامل هزاران رینگتون و والپیپر متنوع می‌شود. پس از اجرای برنامه مذکور، در صفحه اصلی می‌توانید به لیستی از بهترین و محبوب ترین والپیپرهای این برنامه دسترسی داشته باشید.

برنامه Zedge

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی ایفون تهران

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه منوی برنامه Zedge نمایان می‌شود که از طریق این منو به دسته‌بندی های مختلف این برنامه از جمله والپیپر، تصویر پس زمینه زنده، رینگتون و غیره دسترسی خواهید داشت. برنامه مذکور از قابلیت کاربردی جستجو هم بهره می‌برد و می‌توانید با استفاده از آیکون ذره بین در گوشه بالا و سمت راست صفحه به جستجوی والپیپر و یا رینگتون مورد نظر خود بپردازید.

برنامه Zedge

برنامه Zedge  این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند از درون برنامه نسبت به تنظیم و اعمال  والپیپر و یا رینگتون اقدام نمایند. با انتخاب هر یک از والپیپرها می‌توانید آن را از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارید و یا والپیپر مورد نظر خود را به لیست علاقه‌مندی ها بیفزایید. از سوی دیگر می‌توانید والپیپر مورد نظر را در دستگاه خود ذخیره کرده و یا آن را به عنوان تصویر پس زمینه دستگاه خود قرار دهید.

 

برنامه Zedge

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی موبایل سامسونگ 

برنامه Zedge شامل دسته بندی تحت عنوان Live Wallpaper هم می‌شود. این بخش برای آن دسته از کاربرانی که به تصاویر پس زمینه لایو یا زنده علاقه‌مند هستند، کاربردی خواهد بود. کاربران می‌توانند در این بخش نسبت به دانلود، نصب و اشتراک گذاری تصاویر پس زمینه رنده لایو اقدام نمایند و یا آن را جهت دسترسی سریع آسان به لیست علاقه‌مندی های خود بیفزایند.

برنامه Zedge

به منظور دسترسی و دانلود رینگتون های برنامه Zedge تنها کافیست تا به بخش Ringtones در منوی برنامه مراجعه نمایید. از سوی دیگر با مراجعه به بخش Notifications به زنگ های اعلان دسترسی خواهید داشت. برنامه مذکور امکان ذخیره و یا قرار دادن رینگتون به عنوان زنگ آلارم و زنگ اعلان را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است.

برنامه Zedge

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A71

از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط برنامه Zedge می‌توان به امکان تغییر آیکون های اپلیکیشن ها اشاره کرد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش  Icons به مجموعه ای از آیکون های ارائه شده توسط این برنامه دسترسی باشید. به منظور تغییر آیکون اپلیکیشن ها تنها کافیست تا ابتدا آیکون و اپلیکیشنی را که مایل به تغییر آیکون آن هستید، انتخاب نمایید. پس از آن می‌توانید آیکون مورد نظر به صفحه اصلی دستگاه خود اضافه کنید.

برنامه Zedge

برنامه Zedge شامل ویجت های مختلفی می‌شود که در بخش Widgets قابل دانلود هستند. شما می‌توانید با قرار دادن این ویجت ها بر روی صفحه اصلی دستگاه خود به راحتی به تاریخ و ساعت دسترسی داشته باشید. در نهایت به منظور دسترسی به فایل های دانلود شده و یا لیست علاقه‌مندی های خود تنها کافیست تا به بخش MY Zedge مراجعه کنید.

برنامه Zedge

برنامه Zedge قابلیت تغییر خودکار تصاویر پس زمینه را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین منظور به بخش Settings مراجعه کرده و گزینه Auto Update Wallpaper را لمس نمایید. سپس از شما خواسته می‌شود تا یک بازه زمانی برای تغییر خودکار والپیپر انتخاب کنید. والپیپر گوشی بسته به انتخاب شما می‌تواند هر یک ساعت، هر دوازده ساعت و یا به صورت روزانه تغییر کند.

برنامه Zedge

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S9 Plus 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Zedge پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارائه مجموع متنوعی از والپیپرها و رینگتون ها
  • امکان افزودن رینگتون و والپیپرها به لیست علاقه مندی
  • امکان تنظیم والپیپر و رینگتون از درون برنامه
  • امکان تغییر آیکون های اپلیکیشن ها
  • ارائه ویجت های متنوع
  • قابلیت تغییر خودکار والپیپر

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

ال سی دی iPhone 6s

ال سی دی iPhone 6

ال سی دی آیفون SE

تعمیرات موبایل

ZEDGE
نام ZEDGE
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Zedge

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments