معرفی و دانلود همراه بانک بانک صادرات ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک صادرات

مشتریان بانک صادرات می‌توانند با نصب همراه بانک بانک صادرات بر روی گوشی های همراه خود به خدمات بانکداری الکترونیک دسترسی داشته باشند و عملیات بانکی مورد نظر خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک و دستگاه های خود پرداز انجام دهند. در این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک صادرات بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی و دانلود همراه بانک بانک صادرات

اگر از مشتریان بانک صادرات هستید، می‌توانید اپلیکیشن اختصاصی این بانک را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید و بدون نیاز به مراجعه به بانک و دستگاه های خودپرداز نسبت به انجام امور بانکی مورد نظر خود اقدام نمایید. خدمات غیر حضوری موبایل بانک صادرات به صورت شبانه روز قابل استفاده هستند. بنابراین مشتریان این بانک می‌توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی و تنها با در دست داشتن گوشی همراه، عملیات بانکی خود را انجام دهند. همراه بانک مذکور خدمات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به انتقال وجه کارت به کارت و پایا، پرداخت اقساط تسهیلات، مشاهده مانده حساب، استعلام چک و غیره اشاره کرد.

مشتریان بانک صادرات می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک مذکور نسبت به تکمیل فرم فعال سازی همراه بانک حساب خود اقدام نمایند. پس از فعال سازی و نصب همراه بانک بانک صادرات بر روی گوشی همراه خود، قادر به استفاده از قابلیت های بانکداری موبایلی این اپلیکیشن خواهید بود. همراه بانک بانک صادرات شامل سه نسخه اندروید، آی او اس و جاوا می‌شود که هر سه نسخه به صورت رایگان قابل دانلود هستند. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک صادرات می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک صادرات نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

صفحه دانلود همراه‌بانک بانک صادرات

بیشتر بخوانید:

درب پشت آیفون آیفون اس ای 2020

iPhone XS Max دوربین جلو

دوربین جلو iPhone XS

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments