معرفی و دانلود برنامه Motion Stills ؛ ساخت ویدیو و گیف

برنامه Motion Stills

برنامه Motion Stills یکی از اپلیکیشن های کاربردی ساخت ویدیو و گیف است که امکان ضبط کلیپ های سه ثانیه‌ای و ویدیوهای یک دقیقه‌ای با قابلیت Fast Forward را برایتان فراهم می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Motion Stills بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Motion Stills

اپلیکیشن Motion Stills در ابتدا توسط کمپانی گوگل برای پلتفرم آی او اس عرضه شد. اپلیکیشن مذکور امکان تبدیل لایو فوتو آیفون به ویدیوهای کوتاه را فراهم می‌آورد که به موجب آن کاربران می‌توانند لایو فوتو را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. پیش‌تر در مقاله‌ای با عنوان آموزش اشتراک گذاری کلیپ لایو فوتو در اینستاگرام (Live Photo) به آموزش نحوه انجام این عمل پرداخته بودیم. کمپانی گوگل پس از گذشت یک سال، به دلیل درخواست متعدد کاربران گوشی های اندرویدی، نسخه سازگار با سیستم عامل اندروید این اپلیکیشن را هم منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: شرکت تعمیرات موبایل

نسخه اندرویدی اپلیکیشن مذکور امکان ساخت گیف و ضبط ویدیو با حالت Fast Forward را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر قابلیت های اپلیکیشن Motion Stills بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Motion Stills

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، نسخه اندرویدی برنامه Motion Stills امکان ساخت گیف و ضبط ویدیو با حالت Fast Forward را فراهم می‌کند. برنامه مذکور از یک رابط کاربردی ساده بهره می‌برد و کار با آن بسیار آسان است. پس از اجرای این برنامه با دو حالت Motion Still و Fast Forward رو به رو خواهید شد. شما می‌توانید از حالت Motion Still جهت ضبط ویدیو و یا گیف های سه ثانیه‌ای استفاده کنید. از اصلی ترین قابلیت های برنامه Motion Stills می‌توان به لرزش گیر آن اشاره کرد. برنامه مذکور قادر به حذف لرزش های فیلم است.

برنامه Motion Stills

حالت بعدی برنامه Motion Stills مربوط به امکان ضبط ویدیو با قابلیت Fast Forward می‌شود که به موجب این قابلیت قادر به افزایش سرعت پخش ویدیو خواهید بود. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا حداکثر ویدیو یک دقیقه‌ای ضبط کرده و سرعت پخش آن را تا 8 برابر افزایش دهید. پس از ضبط ویدیو مورد نظر خود می‌توانید آن را با فرمت گیف و یا به صورت ویدیو ذخیره نمایید و به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A20

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Motion Stills پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید

نقاط قوت:

  • امکان ضبط کلیپ های کوتاه
  • امکان ذخیره ویدیوهای ضبط شده با فرمت گیف
  • امکان افزایش سرعت پخش ویدیو
  • قابلیت لرزش گیر

نقاط ضعف:

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone 7 Plus

تاچ ال سی دی iPhone 8

تاچ ال سی دی iPhone 8 Plus

تعمیرات موبایل

 Motion Stills
نام Motion Stills
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده By Google, Inc.

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments