معرفی و دانلود اپلیکیشن خندوانه : ورود به دنیای خندوانه!

اپلیکیشن خندوانه

اگر از طرفداران برنامه تلویزیونی خندوانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا اپلیکیشن خندوانه را دانلود کنید. اپلیکیشن مذکور شما را از جدیدترین و آخرین اخبار این برنامه تلویزیونی محبوب مطلع می‌سازد. در این مقاله قصد داریم به معرفی اپلیکیشن خندوانه بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه خندوانه

خندوانه یکی از پربیننده‌ترین برنامه های تلویزیونی به شمار می‌رود و از محبوبیت بسیار زیادی در میان مخاطبان برخوردار است. چندی پیش این برنامه تلویزیونی جهت ارتباط بیشتر و گسترده‌تر با مخاطبان خود، اقدام به ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی کرد. اپلیکیشن خندوانه امکان تماشای عکس ها و ویدیوهای پشت صحنه را برایتان فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید توسط این اپلیکیشن از آخرین اخبار برنامه تلویزیونی خندوانه مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اپلیکیشن مذکور تنها برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن خندوانه و قابلیت های آن بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی اپلیکیشن خندوانه

اپلیکیشن خندوانه این امکان را فراهم می‌آورد تا علاقه‌مندان به این برنامه تلویزیونی بتوانند در هر زمان و تنها با استفاده از گوشی خود، اخبار مربوط به خندوانه را دنبال کنند. پس از نصب و اجرای اپلیکیشن مذکور نیاز است تا جهت ثبت نام و ورود به محیط برنامه، شماره تلفن خود را وارد کنید.

اپلیکیشن خندوانه

اپلیکیشن خندوانه از 5 بخش مختلف تشکیل شده که امکان دسترسی به هر یک از این بخش ها از طریق آیکون های موجود در قسمت فوقانی صفحه فراهم می‌آید. با مراجعه به اولین بخش این اپلیکیشن می‌توانید از اخبار و وقایع برنامه خندوانه مطلع شوید. همچنین در هنگام پخش برنامه خندوانه می‌توانید قسمت های جذاب و مورد علاقه خود را لایک کنید.

اپلیکیشن خندوانه

بسیاری از افراد مایلند تا پشت صحنه برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را مشاهده کنند. خوشبختانه اپلیکیشن خندوانه این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به تماشای عکس ها و ویدیوهای پشت صحنه این برنامه تلویزیونی بپرداز‌ند. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط این اپلیکیشن می‌توان به امکان دسترسی به آهنگ‌های برنامه خندوانه و پخش آن‌ها اشاره کرد.

اپلیکیشن خندوانه

اپلیکیشن خندوانه بخش جداگانه‌ای از این اپلیکیشن را به معرفی عوامل پشت صحنه اختصاص داده است. بنابراین مخاطبان این برنامه تلویزیونی می‌توانند توسط این اپلیکیشن با عوامل پشت صحنه برنامه خندوانه از قبیل گروه کارگردانی، نویسندگان و غیره  آشنا شوند. علاوه بر آن، با لمس نام هر یک از عوامل، به بیوگرافی وی دسترسی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ

اپلیکیشن خندوانه

اپلیکیشن خندوانه شامل بخشی تحت عنوان پیشنهاد مهمان می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش مذکور، مهمان مورد نظر خود را برای دعوت به برنامه پیشنهاد دهید. از سوی دیگر با مراجعه به بخش رای دادن به لیست مهمانان، به لیستی از تمام مهمان های پیشنهادی دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به مهمان های مورد نظر خود رای دهید. اگر به دنبال شخصی خاصی در لیست مهمانان هستید، می‌توانید با استفاده از کادر جستجوی موجود در قسمت فوقانی صفحه به جستجو آن بپردازید.

اپلیکیشن خندوانه

از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط اپلیکیشن خندوانه می‌توان به امکان ثبت نام جهت حضور در برنامه اشاره کرد. بنابراین در صورت تمایل به حضور در برنامه خندوانه می‌توانید از طریق این اپلیکیشن ثبت نام به عمل آورید. در نهایت در بخش آخر به پروفایل و امتیازات خود دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید با فعالیت در این اپلیکیشن امتیاز کسب کنید و در قرعه کشی ها و مسابقات شرکت نمایید.

اپلیکیشن خندوانه

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی اپلیکیشن خندوانه پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود اپلیکیشن مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • اطلاع از اخبار برنامه خندوانه
  • امکان تماشای ویدیوهای پشت صحنه
  • آشنایی با عوامل برنامه خندوانه
  • امکان پیشنهاد مهمان
  • امکان ثبت نام برای حضور در برنامه

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

ال سی دی iPhone 8

شیشه آیفون 7 Plus

دوربین اصلی iPhone 7

تعمیرات موبایل

نام
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده برنامه خندوانه

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
هدی باغباني
هدی باغباني
2 سال گذشته

بله دقیقا برای منم ارور میده

M.kh
M.kh
2 سال گذشته

سلام من اپلیکیش رو نصب کردم منتها هنگام ثبت نام مدام ارور میده،لطفا بررسی کنید

اوا رحبی اصل
اوا رحبی اصل
2 سال گذشته

سلام
من هر چقدر شماره ی موبایلم رو میزنم توی اپلیکیشن خندوانه ثبت نمیشه ، ارور میده اینترنت رو بررسی کنید ولی نت مشکلی نداره . من با وی پی ان هم امتحان کردم درست نشد .میشه راهنماییم کنید لطفا