معرفی و دانلود کیبورد Go Keyboard – کیبورد قدرتمند اندرویدی

کیبورد Go Keyboard

اگر به دنبال یک کیبورد قدرتمند با قابلیت های پیشرفته برای دستگاه اندرویدی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم کیبورد Go Keyboard را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی کیبورد Go Keyboard بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ در رابطه با کیبورد Go Keyboard

به طور معمول کیبوردهای پیش فرض گوشی ها، قابلیت های چندانی را در اختیار کاربران خود قرار نمی‌دهند. خوشبختانه کاربران دستگاه های اندرویدی می‌توانند به راحتی نسبت به تغییر کیبورد پیش فرض دستگاه خود اقدام نمایند. کیبوردهای مختلفی برای دستگاه های اندرویدی ارائه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به Go Keyboard اشاره کرد. کیبورد مذکور شامل قابلیت متعددی می‌شود و از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

از قابلیت های کیبورد Go Keyboard می‌توان به امکان تغییر تم، فونت و تصویر پس زمینه کیبورد اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی کیبورد Go Keyboard بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی کیبورد Go Keyboard

همانطور که اشاره داشتیم، کیبورد Go Keyboard از زبان های مختلفی از جمله زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و قابلیت های شخصی سازی متعددی را در اختیار کاربران خود می‌دهد. یکی از اصلی ترین قابلیت های کیبورد مذکور مربوط به امکان انتخاب تم می‌شود. این کیبورد شامل تم های متنوعی می‌شود و کاربر می‌تواند به راحتی تم مورد نظر خود را دانلود و نصب کند.

کیبورد Go Keyboard

از دیگر قابلیت های کیبورد Go Keyboard می‌توان به امکان انتخاب فونت اشاره کرد. کیبورد مذکور شامل بیش از 300 نوع فونت مختلف می‌شود و می‌توانید به راحتی فونت دلخواه خود را انتخاب کنید.

کیبورد Go Keyboard

یکی دیگر از قابلیت های شخصی سازی کیبورد Go Keyboard مربوط به امکان تغییر تصویر پس زمینه کیبورد می‌شود. این موضع بدان معناست که کاربر می‌تواند با مراجعه به گالری دستگاه خود تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و به عنوان پس زمینه کیبورد قرار دهد. کیبورد مذکور امکان دسترسی به استیکرها و اموجی های مختلف و متنوع را هم برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

کیبورد Go Keyboard

از قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط کیبورد Go Keyboard می‌توان به امکان جستجوی عبارات بدون نیاز به اجرای مرورگر اشاره کرد. بنابراین اگر در هنگام تایپ نیاز به جستجوی عبارت خاصی در اینترنت داشتید، تنها کافیست تا عبارت مورد نظر خود را تایپ کرده سپس آیکون به شکل ذره بین را لمس نمایید. بدین ترتیب نتایج جستجو در گوگل برای شما نمایان خواهد شد.

کیبورد Go Keyboard

یکی دیگر از ویژگی های کاربردی کیبورد Go Keyboard مربوط به تنظیم ارتفاع کیبورد می‌شود. بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی و بسته به نظر شخصی خود ارتفاع کیبورد را افزایش و یا کاهش دهد. علاوه بر قابلیت های ذکر شده در فوق، کاربران می‌توانند توسط این کیبورد به قابلیت هایی نظیر پیش بینی و یا تصحیح خودکار کلمات هم دسترسی داشته باشند.

کیبورد Go Keyboard

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام تایپ نیاز به جا به جا کردن مکان نما داشته باشید. به طور قطع جا به جایی مکان نما بر روی گوشی هایی با صفحه نمایش لمسی کمی دشوار خواهد بود. خوشبختانه کیبورد Go Keyboard می‌تواند این مشکل را رفع کند.

کیبورد مذکور شامل بخشی جداگانه به منظور جا به جایی آسان مکان نما بین حروف می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند به راحتی توسط این قابلیت نسبت به انتخاب بخشی از متن، کپی، برش و یا پیست متن اقدام نمایند. از سوی دیگر امکان انتقال مکان نما به انتها و یا ابتدای متن به راحتی توسط این کیبورد فراهم آمده است.

بیشتر بخوانید:  بهترین گارانتی رسمی تعمیرات آیفون

کیبورد Go Keyboard

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کیبورد Go Keyboard پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان تغییر تم و تصویر پس زمینه کیبورد
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • امکان انتخاب فوت
  • ارائه استیکر و اموجی های متنوع
  • امکان جستجو بدون نیاز به اجرای مرورگر
  • امکان تنظیم ارتفاع کیبورد

نقاط ضعف:

  • این کیبورد تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

شیشه آیفون 7

ال سی دی آیفون 6 اس پلاس

دوربین جلو iPhone 6 Plus

 

تعمیرات موبایل

 GO Keyboard
نام GO Keyboard
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده GOMO Apps

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمد
محمد
4 سال گذشته

سلام . نقطه ضعف داره ، چون جایی برای (اِعراب) نداره .

بابک
بابک
3 سال گذشته
پاسخ به  محمد

دقیقا..یه ساعت بود داشتم دنبال اعراب حرکه گذاریش میگشتم :ا باز خوبه کامنت تورو خوندم فهمیدم نداره