معرفی و دانلود همراه بانک بانک کشاورزی ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک کشاورزی

اگر از مشتریان بانک کشاورزی هستید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن اختصاصی این بانک بر روی گوشی همراه خود نسبت به دریافت خدمات بانکی مورد نظر خود بدون محدودیت زمانی و مکانی اقدام نمایید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک کشاورزی پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی و دانلود همراه بانک بانک کشاورزی

بانک کشاورزی با ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی امکان دسترسی آسان به خدمات بانکداری الکترونیکی را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. بنابراین اگر شما هم از مشتریان این بانک هستید، با نصب همراه بانک بانک کشاورزی بر روی گوشی همراه خود قادر به انجام عملیات بانکی در هر زمان و مکان خواهید بود. بدین ترتیب به منظور انجام امورات بانکی خود نیازی به مراجعه حضوری به بانک و یا دستگاه های خودپرداز نخواهید داشت و می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. از خدمات ارائه شده توسط موبایل بانک کشاورزی می‌توان به انتقال وجه، مشاهده مانده حساب، پرداخت قبوض، دریافت کد شبا و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

همراه بانک بانک کشاورزی

در صورت تمایل به استفاده از خدمات ارائه شده توسط همراه بانک کشاورزی نیاز است تا ابتدا به یکی از شعب بانک مذکور مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم مربوطه رمز موبایل بانک حساب خود را دریافت کنید. پس از آن با نصب اپلیکیشن همراه بانک کشاورزی بر روی گوشی همراه خود می‌توانید از خدمات بانکداری ارائه شده توسط این اپلیکیشن به صورت 24 ساعته و شبانه روزی استفاده نمایید. همراه بانک بانک کشاورزی از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود که هر دو نسخه به صورت کاملا رایگان قابل دانلود هستند. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک کشاورزی می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک کشاوزی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

صفحه دانلود همراه بانک کشاورزی

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 8

تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس

تاچ ال سی دی آیفون 7

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments