معرفی و دانلود همراه بانک بانک صنعت و معدن ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک صنعت و معدن

بانک صنعت و معدن در راستای سهولت دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیکی، اقدام به ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی نموده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک صنعت و معدن پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی و دانلود همراه بانک بانک صنعت و معدن

مشتریان بانک صنعت و معدن می‌توانند با نصب اپلیکیشن اختصاصی این بانک بر روی گوشی های همراه، نسبت به انجام امورات بانکی خود بدون محدودیت زمانی و مکانی اقدام نمایند. از خدمات ارائه شده توسط همراه بانک بانک صنعت و معدن می‌توان به اطلاع از موجودی، دریافت صورت حساب، انتقال وجه، پرداخت قبوض و غیره اشاره کرد. امکان دسترسی شبانه روزی و 24 ساعته به خدمات بانکی از مزایای استفاده از موبایل بانک صنعت و معدن به شمار می‌رود. علاوه بر آن شما می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کرده و عملیات بانکی مورد نظر خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک و دستگاه های خودپرداز انجام دهید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل

جهت استفاده از قابلیت های همراه بانک بانک صنعت و معدن نیاز به دریافت رمز حساب خواهید داشت. بدین منظور می‌توانید از طریق تماس با تلفن بانک صنعت و معدن نسبت به دریافت رمز حساب اقدام کرده و یا با مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک مذکور رمز حساب خود را دریافت کنید. پس از دریافت رمز حساب، قادر به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی ارائه شده توسط این همراه بانک خواهید بود. همراه بانک بانک صنعت و معدن از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل دو نسخه آی او اس و اندروید می‌شود و امکان استفاده از هر دو نسخه به صورت کاملا رایگان فراهم آمده است. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک صنعت و معدن می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک صنعت و معدن نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

صفحه دانلود همراه بانک بانک صنعت و معدن

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 6 اس پلاس

تاچ ال سی دی آیفون 6 پلاس

تاچ ال سی دی آیفون 6 اس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments