معرفی و دانلود همراه بانک بانک توسعه تعاون ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون با ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی، امکان دسترسی آسان به طیف گسترده‌ای از خدمات بانکی از طریق گوشی همراه را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک توسعه تعاون پرداخته و لینک آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی و دانلود همراه بانک بانک توسعه تعاون

اگر از مشتریان بانک توسعه تعاون هستید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن اختصاصی این بانک بر روی گوشی همراه خود، به طیف گسترده‌ای از خدمات بانکی دسترسی داشته باشید و نسبت به انجام امور بانکی خود در هر زمان و هر مکان اقدام نمایید. همراه بانک بانک توسعه تعاون قابلیت هایی نظیر دریافت موجودی، انتقال وجه، امکان پرداخت اقساط، خرید شارژ و غیره را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. قابلیت های ارائه شده توسط موبایل بانک توسعه تعاون به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در دسترس هستند. بنابراین برای انجام عملیات بانکی مورد نظر خود محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

به منظور فعال سازی همراه بانک توسعه تعاون نیاز است تا به یکی از شعب بانک مذکور مراجعه کرده و نام کاربری و رمز موبایل بانک حساب خود را دریافت کنید. پس از فعال سازی و نصب همراه بانک بانک توسعه تعاون بر روی گوشی همراه خود، قادر به استفاده از خدمات بانکداری ارائه شده توسط این همراه بانک خواهید بود. همراه بانک بانک توسعه تعاون از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل سه نسخه اندروید، آی او اس و جاوا می‌شود که هر سه نسخه به صورت کاملا رایگان قابل استفاده هستند. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک توسعه تعاون می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک توسعه تعاون نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

صفحه دانلود همراه‌بانک بانک توسعه تعاون

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون آیفون 6 اس پلاس

دوربین پشت آیفون آیفون 6 پلاس

دوربین جلو آیفون آیفون 6 اس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments