معرفی و دانلود برنامه دیجی استایل (DigiStyle): فروشگاه پوشاک

برنامه دیجی استایل (DigiStyle)

برنامه دیجی استایل (DigiStyle) این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند از طریق موبایل خود نسبت به خرید آنلاین محصولات فروشگاه اینترنتی دیجی استایل اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه دیجی استایل بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن دیجی استایل (DigiStyle)

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل یکی از اعضای خانواده دیجی کالا است که به صورت اختصاصی در زمینه عرضه آنلاین محصولات مرتبط با مد و پوشاک فعالیت دارد. این فروشگاه اینترنتی به تازگی اپلیکیشن رسمی خود را هم منتشر کرده است. بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به سایت دیجی استایل و یا از طریق اپلیکیشن این فروشگاه، خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اپلیکیشن دیجی استایل (DigiStyle) برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن دیجی استایل (DigiStyle) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه دیجی استایل (DigiStyle)

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل شامل مجموعه متنوعی از جدیدترین پوشاک و اکسسوری زنانه، مردانه و بچه گانه می‌شود. پس از اجرای برنامه دیجی استایل (DigiStyle) می‌توانید به دسته بندی محصولات این فروشگاه دسترسی داشته باشید. علاوه بر امکان خرید آنلاین پوشاک، شما می‌توانید توسط برنامه این برنامه لوازم خانه و محصولاتی زیبایی و سلامت را هم به صورت آنلاین خریداری کنید.

برنامه دیجی استایل (DigiStyle)

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل شامل محصولات برندهای معتبر ایرانی و خارجی می‌شود. شما می‌توانید توسط اپلیکیشن این فروشگاه اینترنتی به لیست محصولات برندهای مختلف دسترسی داشته باشید. در صورتی که به دنبال محصولات برند خاصی هستید، می‌توانید به راحتی و از طریق کادر موجود در قسمت فوقانی صفحه به جستجو نام برند مورد نظر خود بپردازید. بدین ترتیب به توضیحات، دسته‌بندی ها و محصولات آن برند دسترسی خواهید داشت.

برنامه دیجی استایل (DigiStyle)

برنامه دیجی استایل (DigiStyle) از قابلیت کاربردی جستجو هم بهره می‌برد. با مراجعه به بخش مذکور مجددا به دسته بندی های محصولات این فروشگاه دسترسی خواهید داشت. علاوه بر آن، با استفاده از کادر موجود در قسمت فوقانی صفحه قادر به جستجوی محصول مورد نظر خود خواهید بود. همچنین می‌توانید نتایج جستجو را بر اساس رنگ، نوع و قیمت محصول فیلتر کنید.

برنامه دیجی استایل (DigiStyle)

با انتخاب هر یک محصولات تصاویر و قیمت آن نمایش داده می‌شود. علاوه بر آن، مشخصات و ویژگی های محصول هم قابل مشاهده خواهد بود. برنامه دیجی استایل (DigiStyle) امکان ثبت نظر و امتیاز دهی به محصول را در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنابراین می‌توانید با مراجعه به بخش نظرات، از تجربه سایر کاربران در خرید محصول استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل

برنامه دیجی استایل (DigiStyle)

توجه داشته باشید که به منظور خرید و استفاده از قابلیت های برنامه دیجی استایل (DigiStyle) نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش پروفایل نسبت به ثبت نام در این برنامه اقدام کنید. پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری می‌توانید محصول مورد نظر را به سبد خود بیفزایید. سپس به منظور ثبت سفارش تنها کافیست تا اطلاعاتی نظیر آدرس و مشخصات خود را وارد کرده و هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

برنامه دیجی استایل (DigiStyle)

کاربران برنامه دیجی استایل (DigiStyle) از خدماتی نظیر ضمانت 7 روز بازگشت کالا، ارسال رایگان و اصل بودن کالا بهره‌مند خواهند شد. بنابراین اگر به خرید اینترنتی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه دیجی استایل را همین حالا دانلود کرده و خریدی لذت بخش و متفاوت را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه دیجی استایل (DigiStyle) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارائه محصولات متنوع
  • دسته بندی محصولات
  • قابلیت جستجو
  • امکان ثبت نظر و امتیاز دهی به محصول

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

ال سی دی iPhone 8 Plus

شیشه آیفون 8

دوربین اصلی آیفون 7 Plus

تعمیرات موبایل

دیجی استایل
نام دیجی استایل
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده دیجی‌استایل

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
بهاره
بهاره
1 سال گذشته

دیجی استایل عالیه اینکه محصولات اکثر برند هارو داره خیلی خوبه و از همه بهتر اینکه میشه با کد تخفیف دیجی استایل از تخفیف هات از همه برند ها خرید کرد

رمضانی
رمضانی
1 سال گذشته

من خیلی کم پیش میاد که از چیزی تعریف کنم
اما دیجی استایل عالیه
من از کد تخفیف دیجی استایل استفاده میکنم
و درصد تخفیف های خوبی رو داره
قیمت اجناسش هم با بیرون فرقی زیادی نداره
کد تخفیف هاشو می تونین تو گوگل سرچ کنین و از سایت های تخفیفی مثل تخفیف هات اینا بگیرید.

رویا
رویا
1 سال گذشته
پاسخ به  رمضانی

اره واقعا
من علاوه بر کد تخفیف دیجی استایل،
کد تخفیف اسنپ مارکت، دیجی کالاو… رو هم از تخفیف هات میگیرم