معرفی و دانلود برنامه آپارات کودک – تماشای فیلم و کارتون!

معرفی و دانلود برنامه آپارات کودک ؛ تماشای فیلم و کارتون!

اگر کودک شما به کارتون، فیلم و انیمیشن های مختص کودکان علاقه دارد، برنامه آپارات کودک می‌توانید برای ساعت ها او را سرگرم کند. در این برنامه کاربردی مجموعه عظیمی از فیلم و کارتون های مختلف برای کودکان ارائه شده است. در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی برنامه آپارات کودک بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه آپارات کودک

اغلب کودکان علاقه خاصی به تماشای کارتون و برنامه های تلویزیونی دارند، اما متاسفانه در شرایط عادی فراهم کردن کارتون ها، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی که کودکمان علاقمند آن هاست، کار چندان ساده‌ای نیست. شما می‌توانید برنامه های مورد علاقه کودک خود را از اینترنت دانلود کنید، اما این کار بسیار زمانبر است. پس چقدر عالی می‌شد اگر منبعی داشتیم که تمام کارتون ها، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد پسند کودکان را ارائه می‌کرد! خوشبختانه برنامه آپارات کودک دقیقا همین کار را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

برنامه آپارات کودک به صورت رایگان عرضه شده و برای استفاده از آن نیازی به صرف هیچ هزینه ای وجود ندارد. آپارات کودک مجموعه عظیمی از کارتون ها، فیلم ها و برنامه های مورد علاقه کودکان را ارائه می‌کند و می‌تواند ساعت ها آن ها را سرگرم کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه آپارات کودک بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه آپارات کودک

تیم توسعه دهنده برنامه آپارات کودک سعی داشته‌اند تا این اپلیکیشن را بسیار ساده طراحی کنند. بدین سبب حتی خود کودکان هم به راحتی قادر به آشنایی با محیط برنامه مذکور و استفاده از آن خواهند بود. پس رابط کاربری برنامه بسیار ساده طراحی شده است. در اپلیکیشن آپارات کودک چهار بخش یا سربرگ (تب) را مشاهده خواهید کرد که به ترتیب خانه، شخصیت و کارتون، دانلود و جستجو می‌شود که در ادامه سعی می‌کنیم محتوا و عملکرد هر یک از این چهار بخش را شرح دهیم.

معرفی و دانلود برنامه آپارات کودک ؛ تماشای فیلم و کارتون!

در تب “خانه” لیست کارتون و برنامه های مختلف با توجه به دو فیلتر “محبوبیت” و “زمان انتشار” ارائه شده‌اند. بنابراین با ورود به این بخش لیستی از برنامه ها، فیلم ها و کارتون های مناسب برای کودکان با توجه به زمان انتشار یا میزان محبوبیت ارائه می‌شوند. در سربرگ بعدی که شخصیت و کارتون نام دارد، لیستی از شخصیت های کارتونی محبوب  مشهور نمایش داده می‌شود. بنابراین کاربر می‌تواند با انتخاب هر شخصیت به لیست کارتون و فیلم های مرتبط با آن دسترسی یابد. برای مثال اگر شما آیکون “تام و جری” را انتخاب کنید، مجموعه ای از کارتون تام و جری پیش رویتان قرار داده می‌شود.

معرفی و دانلود برنامه آپارات کودک ؛ تماشای فیلم و کارتون!

یکی از ویژگی های بسیار جالب برنامه آپارات کودک مربوط به ارائه امکان دانلود می‌شود. یعنی شما می‌توانید فیلم ها و کارتون های مورد علاقه خود یا کودکتان را دانلود کنید. در این شرایط آن فایل در سربرگ “دانلود” ضمیمه خواهد شد. کارایی سربرگ جستجو هم کاملا مشخص است. با استفاده از این قسمت کاربر می‌تواند نام کارتون یا فیلم مورد نظرش را وارد و در آرشیو برنامه آپارات کودک جستجو کند.

کیفیت کارتون و فیلم هایی که توسط برنامه آپارات کودک پخش می‌شود بسیار بالاست و این مسئله از نقاط قوت این اپلیکیشن به شمار می‌رود. البته باید در نظر داشت که به منظور تماشای ویدیو ها و فیلم های ارائه شده در اپلیکیشن آپارات کودک دستگاه باید حتما به اینترنت متصل باشد، در غیر این صورت امکان استفاده از سرویس آپارات کودک وجود ندارد. به صورت کلی اگر به دنبال روشی هستید تا از طریق آن کودک خود را سرگرم کنید، برنامه آپارات کودک یکی از بهترین روش های ممکن را برایتان ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:  گارانتی خدمات تعمیر ایفون اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه آپارات کودک پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون ضمیمه شده در انتهای این مقاله می‌توانید برنامه مذکور را دانلود کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • ارائه آرشیو عظیمی از کارتون های قدیمی و جدید
  • رابط کاربری ساده و قابل درک برای کودکان
  • تطابق محتوای برنامه با فرهنگ اسلامی
  • کیفیت خوب ویدیو ها
  • رایگان بودن

نقاط ضعف

  • این برنامه تقریبا نقطه ضعف محسوسی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت ال سی دی iPhone 11

قیمت گلس آیفون ایکس اس مکس

قیمت قاب پشت آیفون اس ای 2020

تعمیرات موبایل

 آپارات کودک
نام آپارات کودک
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده شرکت صبا ایده
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments