معرفی و دانلود بازی Assassin’s Creed Pirates : فرقه قاتل

معرفی و دانلود بازی Assassin's Creed Pirates : فرقه قاتل

سری بازی های فرقه قاتل یا Assassin’s Creed به شدت در بین گیمرها محبوب شده‌اند. حال نسخه اختصاصی این سری از بازی ها با نام Assassin’s Creed Pirates (فرقه قاتل دزدان دریایی) برای دو سیستم عامل اندروید و iOS هم منتشر گردیده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Assassin’s Creed Pirates (فرقه قاتل دزدان دریایی) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Assassin’s Creed Pirates (فرقه قاتل دزدان دریایی)

بازی Assassin’s Creed Pirates (فرقه قاتل دزدان دریایی) به سبک اکشن طراحی شده اما گیم پلی آن با اغلب بازی های اکشنی که تاکنون دیده‌اید متفاوت است. این بازی جذاب به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و شامل خرید های درون برنامه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات نرم افزاری موبایل

در ادامه مقاله به معرفی بازی Assassin’s Creed Pirates (فرقه قاتل دزدان دریایی) می‌پردازیم. برای دانلود بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Assassin’s Creed Pirates (فرقه قاتل دزدان دریایی)

بازی زیبای Assassin’s Creed Pirates (فرقه قاتل دزدان دریایی) اگرچه یک بازی با سبک اکشن است، اما حال و هوای کاملا منحصر به فردی دارد. در این بازی شما نقش یک دزد دریایی به نام آلونزو باتیلا (Alonzo Batilla) را ایفاء می‌کنید که یک دزد دریایی مشهور و غارتگری بزرگ است. همانطور که احتمالا از نام بازی حدس می‌زنید، شما در جریان گیم پلی بازی باید به کشتی های مختلف دستبرد بزنید!

بازی Assassin's Creed Pirates

درگیری های مابین کشتی ها، هدایت کشتی و غارت کردن آن ها سبب شده که گیم پلی بازی Assassin’s Creed Pirates (فرقه قاتل دزدان دریایی) در مقایسه با اغلب بازی های اکشن دیگر کاملا منحصر به فرد و متفاوت باشد. گرافیک بازی هم از دیگر نقاط قوت آن است. تیم توسعه دهنده این بازی سعی کرده تا حد امکان بازی فرقه قاتل دزدان دریایی را نزدیک به واقعیت طراحی کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی آیفون در تهران

از دیگر نقاط قوت بازی می‌توان به صداگذاری خوب آن اشاره کرد که حس و حال جالبی را برای گیمر به ارمغان می‌آورد. برای هدایت کشتی شما می‌توانید سکان را در دست بگیرید یا حتی با صرف پول و هزینه خدمتکاران مورد نظرتان را استخدام کنید. پایین کشیدن بادبان ها برای افزایش سرعت حرکت کشتی، لنگر انداختن برای جلوگیری از حرکت کشتی و حمله کردن به کشتی های دیگر از جمله کارهایی هستند که شما در بازی زیبای Assassin’s Creed Pirates (فرقه قاتل دزدان دریایی) قادر به انجام آن‌ها خواهید بود.

بازی Assassin's Creed Pirates

اغلب درگیری های بازی با پرتاب توپ به سمت کشتی ها انجام می‌شود اما با این حال امکان استفاده از سلاح های دیگر و خاص هم وجود دارد. همچنین شما با صرف هزینه می‌توانید کشتی خود را ارتقاء دهید و به شکل بهتری به غارت سایر کشتی های باربری و غیره بپردازید.

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در محل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Assassin’s Creed Pirates (فرقه قاتل دزدان دریایی) پرداختم. به منظور دانلود بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی متفاوت و هیجان انگیز
  • گرافیک خود
  • صداگذاری خوب
  • امکان ارتقاء کشتی
  • امکان هدایت کشتی

نقاط ضعف

  • این بازی تقریبا نقطه ضعف محسوسی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 8

iPhone 6s Plus دوربین سلفی

ال سی دی آیفون SE 2020

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
hamid
hamid
3 سال گذشته

سلام
من قبلا این بازی رو داشتم الان میخوام دانلود کنم ولی ظاهرا از روی اپ استور حذف شده چیکار میشه کرد الان؟؟