معرفی و دانلود برنامه Splice – ویرایش ویدیو و فیلم در iOS

برنامه Splice

اگر از کاربران سری آیفون و آیپد های اپل هستید و به دنبال یک اپلیکیشن ویرایش ویدیو و فیلم مناسب می‌گردید، شک نداشته باشید که اپلیکیشن Splice یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان است. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Splice بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه Splice

پیدا کردن برنامه ها یا اپلیکیشن های قدرتمند در هر زمینه ای برای سیستم عامل iOS شاید کمی دشوارتر از حالت مشابه در سیستم عامل اندروید باشد. یک دسته از اپلیکیشن هایی که افراد زیادی به دنبال آن هستند، اپلیکیشن های ویرایش ویدیو یا فیلم است. برنامه Splice یک برنامه عالی برای انجام این کار در سیستم عامل iOS محسوب می‌شود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر برنامه Splice بپردازیم. چنانچه در رابطه با این اپلیکیشن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه ویرایش ویدیو Splice

پیش از هر چیز باید اشاره داشته باشم که اپلیکیشن Splice فقط با سیستم عامل iOS سازگاری دارد. با استفاده از این برنامه مجموعه‌ای از قابلیت های مختلف به منظور ویرایش یا ادیت ویدیو در اختیارتان قرار می‌گیرد. رابط کاربری برنامه بسیار مناسب طراحی شده و کاربر به راحتی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند.

برنامه Splice

قابلیت های اپلیکیشن Splice بسیار متعدد هستند. یکی از قابلیت های آن مربوط به امکان افکت گذاری روی فیلم می‌شود. همچنین از طریق این اپلیکیشن می‌توانید بر روی ویدیوها یا فیلم های مورد نظرتان صداگذاری هم انجام دهید. علاوه بر این دو موضوع، امکان قرار دادن متن و نوشته بر روی ویدیو هم توسط برنامه Splice ارائه می‌شود. پس با این اپلیکیشن تقریبا می‌توانید هر کاری را انجام داده و ویدیوهای مورد نظرتان را به نحو دلخواهتان ادیت کنید.

برنامه Splice

یکی دیگر از قابلیت های بسیار مفیدی که اپلیکیشن Splice ارائه می‌کند، قابلیت تنظیم سرعت فیلم یا ویدیو است. شما می‌توانید سرعت پخش ویدیوی مورد نظرتان را کم یا زیاد کنید و به این صورت جلوه خاصی به آن ببخشید. قابلیت زوم و کراپ یا برش بخشی از تصویر فیلم هم توسط اپلیکیشن Splice پشتیبانی می‌شود.

برنامه Splice

به صورت کلی اگر به دنبال یک ابزار ویرایش ویدیو یا فیلم قدرتمند و خوب برای سیستم عامل iOS هستید، مطمئن باشید که برنامه Splice یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. با کلیک بر روی این قسمت می‌توانید به سایت رسمی این اپ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:  ضمانت گارانتی تعمیرات Apple

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی مختصر اپلیکیشن Splice پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون انتهای این مقاله به صفحه دانلود برنامه مذکور در اپ استور هدایت خواهید شد. چنانچه در رابطه با این اپلیکیشن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

نقاط قوت

  • رابط کاربری روان و ساده
  • امکان افکت گذاری روی ویدیو
  • امکان اضافه کردن موزیک و متن به فیلم
  • امکان تغییر سرعت پخش فیلم
  • پشتیبانی از قابلیت کراپ یا برش و همچنین زوم در ویدیو

نقاط ضعف

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون 7

گلس آیفون 6 اس پلاس

قطعات آیفون 11

تعمیرات موبایل

Splice - Video Editor
نام Splice - Video Editor
قیمت رایگان
سیستم عامل iOS
سازنده GoPro, Inc.

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
فاطمه قبادی
فاطمه قبادی
3 سال گذشته

چطور فیلمی رو که درست کردم رو شر کنم یا ذخیره کنم هیچ آیکونی نداره برای این مورد

فریماه
فریماه
5 سال گذشته

چطور میشه آهنگ مورد نظر خودم و سرچ کنم و رو فیلم بزارم؟؟؟