معرفی و دانلود برنامه Musical.ly – ساخت موزیک ویدیو

برنامه Musical.ly

برنامه Musical.ly امکان ساخت موزیک ویدیوهای جذاب را در اختیار کاربران خود قرار داده و اخیرا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه Musical.ly بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Musical.ly

در حال حاضر اپلیکیشن Musical.ly (موزیکال لی) جزو یکی از برنامه ‌های محبوب و پرطرفدار ساخت موزیک ویدیو به حساب می‌آید. اپلیکیشن مذکور در دو نسخه اندرویدی و آی او اسی عرضه شده و علاوه بر امکان ساخت موزیک ویدیو، از قابلیت هایی نظیر صداگذاری ویدیو و ساخت اسلایدشو نیز بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن Musical.ly بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Musical.ly

به منظور دسترسی به قابلیت های برنامه Musical.ly (موزیکال لی) نیازمند ساختن حساب کاربری خواهید بود. از قابلیت‌های کاربردی برنامه مذکور می‌توان به امکان ساخت موزیک ویدیو اشاره کرد. بدین منظور آیکون به شکل به علاوه در قسمت انتهایی صفحه را لمس کرده و گزینه Pick Music را انتخاب کنید. بدین ترتیب به آرشیو آهنگ‌های برنامه موزیکال لی (Musical.ly) دسترسی خواهید داشت. همچنین امکان جستجوی آهنگ از طریق کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه فراهم آمده است. از سوی دیگر کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش My Songs به آهنگ‌های موجود در حافظه گوشی خود دسترسی داشته باشند.

برنامه Musical.ly

برنامه Musical.ly قابلیت‌های نظیر پخش آهسته (Slow) و یا تند (Fast) ویدیو را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. همچنین کاربران می‌توانند با لمس آیکون به شکل قیچی، قسمت دلخواه از آهنگ مورد نظر خود را برش دهند. برنامه مذکور از افکت های واقعیت افزوده نیز بهره می‌برد. به منظور دسترسی به این افکت ها تنها کافیست تا به بخش Lenses مراجعه کنید.

برنامه Musical.ly

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

پس از اتمام فرایند ضبط ویدیو، می‌توانید فیلتر مورد نظر خود را بر روی ویدیو اعمال کنید. در نهایت کاربران می‌توانند با لمس گزینه Post ویدیو مورد نظر خود را در برنامه Musical.ly به اشتراک بگذارند و یا با لمس گزینه Save Private نسبت به ذخیره ویدیو به صورت خصوصی اقدام نمایند. در صورت تمایل به دسترسی به ویدیو ضبط شده تنها کافیست تا به پروفایل خود مراجعه کنید. با پخش ویدیو و لمس آیکون به شکل سه نقطه می‌توانید به قابلیت ‌هایی نظیر به اشتراک گذاری ویدیو در اینستاگرام، ذخیره ویدیو در گالری و یا حذف آن دسترسی داشته باشید.

برنامه Musical.ly

از دیگر قابلیت های برنامه Musical.ly می‌توان به امکان صداگذاری ویدیو اشاره کرد. به منظور ویرایش و صداگذاری ویدیوهای از پیش ضبط شده مجددا آیکون به شکل به علاوه را لمس نموده و گزینه From Library را انتخاب کنید. پس از انتخاب ویدیو، با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید آهنگ مورد نظر خود را بر روی ویدیو قرار داده، سپس با لمس آیکون به شکل قیچی قسمت دلخواه از آهنگ را برش دهید.

برنامه Musical.ly

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Musical.ly پرداختیم. با استفاده از آیکون‌های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان ساخت موزیک ویدیو
  • امکان صداگذاری ویدیو
  • بهره‌مندی از فیلترها و افکت های واقعیت افزوده
  • امکان ساخت اسلایدشو
  • قابلیت به اشتراک گذاری ویدیوها از طریق شبکه های اجتماعی

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 7 Plus

دوربین سلفی iPhone X

ال سی دی آیفون SE 2020

تعمیرات موبایل

musical.ly
نام musical.ly
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده musical.ly

نظرات کاربران (23)

guest
23 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مهتا سلیمی
مهتا سلیمی
4 سال گذشته

سلام من مدت ها پیش این برنامرو نصب کردم و هرچی فیلم درست کردم اونرو به صورت خصوصی سیو کردم ولی وقتی از این برنامه خارج شدم و دوباره وارد شدم تمامه فیلماهایه من پاک شده بود لطفا کمکم کنید اون فیلما خیلی برام ارزشمند بود😭😭

Negar javid
Negar javid
4 سال گذشته

سلام ببخشید من میزنم دانلود دان میشه ولی موقع نصب میگه نصب نشد اندروید گوشیمم ۹
از هر جا دان کردم همینجوری میشه باید چی کار کنم¿😟😟😟😟🥺

ی بنده خدا
ی بنده خدا
4 سال گذشته

برای کامبیوتر نیست؟

Maryam
Maryam
5 سال گذشته

چطور باید نصبش کرد من نمیدونم چیکار کنم،گوشیمم گلکسی A9هستش

Mahsa
Mahsa
5 سال گذشته

توی این ورژن جدید ک اسمش هست tik tok
قسمت my song رو پیدا نمیکنم…یعنی اصلا از اهنگای خودم نمیتوتم استفاده کنم.