معرفی و دانلود برنامه پین تا پین (Pin ta Pin): هتل در ایران

برنامه پین تا پین

برنامه پین تا پین (Pin ta Pin) یک مرجع کامل رزرو آنلاین هتل در ایران است که امکان دسترسی به اطلاعات 600 هتل و رزرو آنلاین آن‌ها را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه پین تا پین (Pin ta Pin) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن پین تا پین (Pin ta Pin)

اپلیکیشن پین تا پین (Pin ta Pin) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند با استفاده از این اپلیکیشن به اطلاعات بیش از 600 هتل در سراسر ایران دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن Pin ta Pin (پین تا پین) اطلاعاتی نظیر امکانات هتل، موقعیت هتل بر روی نقشه و تصاویر هتل را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن پین تا پین (Pin ta Pin) از تخفیف‌های هتل‌های مختلف بهره‌مند شوند و با هزینه کمتری نسبت به رزرو اتاق در هتل دلخواه خود اقدام کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن پین تا پین (Pin ta Pin) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه پین تا پین (Pin ta Pin)

به منظور دسترسی کامل به تمام قابلیت‌های برنامه پین تا پین (Pin ta Pin) و رزرو هتل نیاز است تا در این برنامه عضو شوید. با این وجود امکان دسترسی به اطلاعات و امکانات هتل‌ها بدون نیاز به عضویت نیز فراهم آمده است. پس از ورود به صفحه اصلی برنامه Pin ta Pin (پین تا پین) لیستی از شهرهای ایران به همراه تعداد هتل‌های هر شهر نمایان می‌شود.

کاربران می‌توانند با استفاده از کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه به جستجو شهر و یا هتل مورد نظر خود بپردازند و یا از لیست نمایان شده شهر مورد نظر خود را انتخاب کنند. پس از انتخاب شهر، لیستی از هتل‌ها نمایان می‌شود.

در صفحه نمایان شده امکان تغییر ترتیب نمایش هتل‌ها فراهم آمده است. همچنین کاربران می‌توانند لیست هتل‌ها را بر اساس فیلترهای مختلفی نظیر محدوده قیمتی و یا رتبه‌بندی هتل مشاهده کنند. در صورت تمایل به مشاهده موقعیت هتل‌ها بر روی نقشه تنها کافیست تا آیکون قرمز رنگ موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس نمایید.

معرفی برنامه پین تا پین (Pin ta Pin)

پس از انتخاب هتل مورد نظر، لیستی از اتاق‌ها به همراه قیمت و ظرفیت آن‌ها نمایش داده می‌شود. کاربران می‌توانند در این بخش تصاویر هتل و اتاق‌ها را مشاهده کنند و مدت زمان اقامت خود را تعیین نمایند. همچنین با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه امکان به اشتراک گذاری اطلاعات هتل فراهم آمده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل در تهران

در بخش اطلاعات هتل، به جزییاتی نظیر آدرس و موقعیت هتل بر روی نقشه دسترسی خواهید داشت. در نهایت امکان مشاهده امکانات هتل نظیر پارکینگ، اینترنت، رستوران و غیره نیز در  بخش امکانات هتل فراهم آمده است.

معرفی برنامه پین تا پین (Pin ta Pin)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه پین تا پین (Pin ta Pin) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه پین تا پین (Pin ta Pin) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ  

نقاط قوت:

  • قابلیت جستجو
  • امکان به اشتراک گذاری اطلاعات هتل‌ها
  • نمایش تصاویر، اطلاعات و امکانات هتل‌ها
  • نمایش موقعیت هتل بر روی نقشه
  • ارائه تخفیف

نقاط ضعف:

  • عدم امکان ثبت نظر و امتیاز دهی به هتل‌ها

بیشتر بخوانید:

قاب پشت iPhone 11

تاچ ال سی دی آیفون 11

دوربین اصلی آیفون 11

تعمیرات موبایل

پین تا پین |‌ رزرو هتل های ایران
نام پین تا پین |‌ رزرو هتل های ایران
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده پین تا پین

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments