معرفی و دانلود برنامه مدیریت هزینه خودرو

برنامه مدیریت هزینه خودرو

برنامه مدیریت هزینه خودرو امکان ثبت هزینه‌های انجام شده برای خودرو و مدیریت آسان هزینه‌ها را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه مدیریت هزینه خودرو بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن مدیریت هزینه خودرو

افراد بسیاری هزینه‌های انجام شده برای خودروی خود نظیر هزینه بنزین، تعویض روغن، کارواش و غیره را به صورت دستی یادداشت و ثبت می‌کنند. در حالی که امروزه امکان مدیریت و ثبت این نوع هزینه‌ها به راحتی توسط اپلیکیشن مدیریت هزینه خودرو فراهم آمده است.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن مدیریت هزینه خودرو بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تلفن تعمیرات موبایل

معرفی برنامه مدیریت هزینه خودرو

پس از اجرای برنامه مدیریت هزینه خودرو به بخش فهرست منتقل می‌شوید که در این بخش به لیستی از هزینه‌های انجام شده برای خودرو دسترسی خواهید داشت. به منظور ثبت هزینه جدید آیکون قرمز رنگ موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس نمایید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده با لمس آیکون به شکل به علاوه در قسمت فوقانی و سمت چپ صفحه هزینه مورد نظر در برنامه ثبت می‌شود.

برنامه مدیریت هزینه خودرو

در بخش آمار می‌توانید هزینه‌های انجام شده را به صورت نموداری و درصدی مشاهده کنید. برنامه مدیریت هزینه خودرو امکان ذخیره نمودارهای هزینه را به صورت عکس نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین منظور تنها کافیست تا گزینه ذخیره نمودار را لمس نمایید. از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن مدیریت هزینه‌ خودرو می‌توان به نمایش منحنی مصرف سوخت اشاره کرد.

برنامه مدیریت هزینه خودرو

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل تهران

در بخش نوار زمان نیز می‌توانید به تاریخ و زمان هزینه‌های انجام شده دسترسی داشته باشید.

برنامه مدیریت هزینه خودرو

برنامه مدیریت هزینه خودرو از قابلیت کاربردی پشتیبان گیری از اطلاعات نیز بهره می‌برد که دسترسی به این قابلیت از طریق مراجعه به بخش ارتباط با ما امکان‌پذیر است. از سوی دیگر کاربران می‌توانند از طریق این بخش اپلیکیشن مدیریت هزینه‌ خودرو را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند.

برنامه مدیریت هزینه خودرو

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه مدیریت هزینه‌ خودرو پرداختیم. به منظور دانلود برنامه مدیریت هزینه خودرو می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی هزینه‌ها
  • نمایش هزینه‌ها به صورت نموداری
  • نمایش منحنی مصرف سوخت
  • امکان ذخیره نمودارها در قالب عکس
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت iPhone XR

دوربین پشت iPhone XS

iPhone SE 2020 قطعات

تعمیرات موبایل

مدیریت هزینه خودرو
نام مدیریت هزینه خودرو
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده جواد ایرانی

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments