معرفی و دانلود بازی: Mortal Kombat X – مبارزه‌ای خیره کننده

معرفی بازی Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس)

اگر به دنبال یک بازی فوق‌العاده جذاب و با گرافیک بالا در ژانر رزمی و تخیلی هستید، بی‌شک بازی مورتال کمبت ایکس (Mortal Kombat X) یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است. در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی بازی Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی جذاب Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس)

اگر یک گیمر باشید تا حداقل تجربه بازی با کنسول‌هایی همچون فامیلی گیم، سگا، پلی استیشن و غیره را داشته باشید، بی‌شک با سری بازی های مورتال کمبت یا همان Mortal Kombat و شخصی‌های جذاب آن آشنایی دارید. بازی Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس) در واقع نسخه موبایلی و پر گرافیک این سری از بازی های رمزی و مبارزه‌ای محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس)

بازی جذاب Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس) در دو نسخه اندرویدی و آی او اسی منتشر شده و در حال حاضر یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی های سبک مبارزه ای محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی بازی مورتال کمبت ایکس (Mortal Kombat X) بپردازیم. چنانچه در مورد این بازی نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس)

پیش از اینکه وارد بحث اصلی و معرفی بازی مذکور شویم، باید اشاره کنیم که این بازی از نظر گرافیک و صداگذاری بسیار دقیق و عالی طراحی شده است، بنابراین جای تعجبی ندارد که حجم بالایی از فضای ذخیره سازی دستگاه را اشغال کند. بنابراین بازی جذاب مورتال کمبت ایکس (Mortal Kombat X) اصطلاحا از دسته بازی های دیتادار به شمار می‌رود.

معرفی بازی Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس)

برای دانلود نسخه اندرویدی این بازی باید دقت کنید که حتما نسخه سازگار با پردازنده گرافیکی گوشی یا تبلتتان را دانلود نمایید. کاملا طبیعی است که نسخه اصلی بازی مورتال کمبت ایکس به طور رایگان عرضه نشده است، اما شما می‌توانید از منابع داخلی مختلف به منظور دانلود رایگان دیتای این بازی استفاده کنید. بازی Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس) را می‌توانید به طور آنلاین تجربه کنید. در بازی مدهای مختلفی ارائه شده است که هر یک جذابیت خاص خود را دارند.

معرفی بازی Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس)

شخصیت‌هایی که در Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس) طراحی شده‌اند، بسیار جذاب و متنوع هستند. شخصیت‌های نوستالژیکی همچون ساب زیرو (Subzero)، اسکورپین (Scorpion)، جکس (Jacks) و غیره در بازی حضور دارند، اما در مجموعه تنوع شخصیت‌های آن بسیار زیاد است. شخصیت‌های بازی در سه دسته برنزی، نقره‌ای و طلایی ارائه شده‌اند و هر شخصیت می‌تواند به شیوه و ظاهر خاصی در هر یک از این سه دسته حضور یابد.

به عنوان مثال اسکورپین دارای یک کاستوم را ظاهر در حالت نقره‌ای و دو کاستوم در حالت طلایی است. برای اینکه بتوانید از شخصیت‌های مختلف بازی استفاده کنید، نیازمند آنلاک کردن و خرید آن‌ها هستید. خرید کاراکترهای بازی از طریق پرداخت سول (Soul) یا سکه (Coin) صورت می‌پذیرد. برای جمع‌آوری سول و سکه باید در نبردهای مختلف بازی شرکت کنید و در آن‌ها پیروز شوید.

معرفی بازی Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس)

نبردهای بازی به صورت 3 به 3 انجام می‌شود. شما سه کاراکتر یا شخصی را انتخاب و با آن‌ها به مبارزه با سه شخصیت دشمن می‌روید. شخصیت‌هایی که در نبردها از آن‌ها استفاده می‌کنید به مرور تجربه کسب کرده و لول آپ (Level Up) می‌شوند. همچنین با پرداخت سکه می‌توانید برخی از توانایی‌‌های شخصیت‌های خود را ارتقاء دهید.

همانگونه که اشاره داشتیم، گرافیک بازی Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس) و صداگذاری آن فوق‌العاده دقیق و زیبا انجام شده است. به دلیل اینکه بازی بسیار سنگین است، ممکن است دستگاهتان در حین اجرا و انجام آن داغ شود. در ابتدا کنترل کاراکترها در حین نبرد به نظر ساده می‌رسد، اما با پیشروی در بازی مشاهده خواهید کرد که کنترل آن‌ها پیروزی در نبردها چندان هم ساده نیست!

معرفی بازی Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس)

به طور کلی اگر از علاقمندان به بازی های موبایلی هستید و به سبک مبارزه‌ای و تخیلی علاقمند باشید، بازی زیبای مورتال کمبت ایکس (Mortal Kombat X) تجربه‌ای کم‌نظیر را برایتان به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل واچ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کوتاه بازی Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس) پرداختیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک‌های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این بازی نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • گرافیک خیره کننده
  • صداگذاری عالی
  • شخصیت‌های مختلف با قابلیت‌های خاص
  • گیم پلی جذاب

نقاط ضعف:

  • حجم بسیار بالا

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت iPhone 8

دوربین پشت iPhone 8 Plus

iPhone 6s Plus قطعات

تعمیرات موبایل

MORTAL KOMBAT X
نام MORTAL KOMBAT X
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Warner Bros. International Enterprises

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments