معرفی و دانلود برنامه مترجم ویرا (Vira) – مترجم همراه در سفر

برنامه مترجم ویرا (Vira)

اگر به دنبال یک اپلیکیشن مترجم برای دستگاه اندرویدی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه مترجم ویرا (Vira) را از دست ندهید. این برنامه امکان ترجمه جملات به 24 زبان زنده دنیا را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه مترجم ویرا بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن مترجم ویرا (Vira)

اگر قصد دارید به یک کشور خارجی سفر کنید اما با زبان آن کشور آشنایی چندانی ندارید، استفاده از اپلیکیشن مترجم ویرا (Vira) را به شما توصیه می‌کنیم. اپلیکیشن مترجم ویرا از 24 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند به راحتی توسط این برنامه جملات مورد نظر خود را به هر زبانی ترجمه کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن مترجم ویرا (Vira) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه مترجم ویرا (Vira)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم برنامه مترجم ویرا از 24 زبان زنده دنیا نظیر انگلیسی، آلمانی، ترکی و غیره پشتیبانی می‌کند و برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. این برنامه شامل پرداخت درون برنامه‌ای می‌شود و به منظور فعال سازی تمامی زبان ها نیازمند پرداخت هزینه خواهید بود.

محیط برنامه مترجم ویرا از سه بخش مترجم، دیکشنری و دفترچه لغات تشکیل شده است. به منظور ترجمه جمله مورد نظر خود به بخش مترجم مراجعه نموده سپس عبارت مورد نظر خود را به صورت صوتی و یا تایپ دستی وارد نمایید. اپلیکیشن مترجم ویرا از قابلیت تلفظ صوتی جملات هم بهره می‌برد. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون به شکل بلندگو را لمس نمایید.

برنامه مترجم ویرا (Vira)

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه مترجم ویرا می‌توان به امکان افزودن جملان به دفتر لغت جهت دسترسی سریع و آسان اشاره کرد. همچنین کاربران می‌توانند ترجمه جملات مورد نظر خود را کپی کرده و یا از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارند.

برنامه مترجم ویرا (Vira)

برنامه مترجم ویرا شامل دیکشنری‌های مختلفی می‌شود که از طریق این برنامه قابل دانلود هستند. بدین منظور به بخش دیکشنری مراجعه کرده و آیکون به شکل به علاوه در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس نمایید. بدین ترتیب می‌توانید نسبت به دانلود و مدیریت دیکشنری‌های مورد نظر خود اقدام کنید.

برنامه مترجم ویرا (Vira)

برنامه مترجم ویرا از قابلیت دیگری تحت عنوان ترجمه هوشمند هم بهره می‌برد. با فعال سازی این قابلیت می‌توانید معنی کلمه و یا جمله مورد نظر خود را پس از کپی کردن آن مشاهده کنید.

برنامه مترجم ویرا (Vira)

از سوی دیگر با فعال سازی قابلیت ترجمه شناور، یک آیکون شناور بر روی صفحه نمایان می‌شود که با لمس آن می‌توانید به راحتی به جستجو ترجمه کلمه مورد نظر خود در دیکشنری بپردازید.

برنامه مترجم ویرا (Vira)

در نهایت با مراجعه به دفترچه لغات می‌توانید عبارت ها و لغت های پرکاربرد را جهت دسترسی سریع و آسان به این بخش اضافه کنید.

برنامه مترجم ویرا (Vira)

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه منوی برنامه مترجم ویرا (Vira) نمایان می‌شود که از طریق این منو به امکاناتی نظیر خرید نسخه کامل برنامه مذکور دسترسی خواهید داشت.

برنامه مترجم ویرا (Vira)

اپلیکیشن مترجم ویرا شامل بیش از 50 هزار جمله پیش فرض هم می‌شود که بر اساس موضوعات مختلف دسته بندی شده‌اند و در بخش دسته بندی جملات مترجم قابل دسترسی هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی اپل واچ

برنامه مترجم ویرا (Vira)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه مترجم ویرا (Vira) پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • پشتیبانی از 24 زبان زنده دنیا
  • امکان دانلود دیکشنری های مختلف
  • امکان دسترسی به جملات پرکاربرد
  • امکان افزودن جملات و لغات به دفترچه
  • امکان فعال سازی قابلیت ترجمه هوشمند

نقاط ضعف:

  • رایگان نبودن

بیشتر بخوانید:

قیمت ال سی دی iPhone X

قیمت تاچ ال سی دی iPhone XR

قیمت ال سی دی iPhone XS

تعمیرات موبایل

مترجم همراه سخنگو ویرا
نام مترجم همراه سخنگو ویرا
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده پردازشگران شبکه هوشمند ویرا

نظرات کاربران (19)

guest
19 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
شهروز حاجی زاده
شهروز حاجی زاده
2 سال گذشته

سلام من شهروز حاجی زاده هستم من یکبار خرید کردم ویرا ۳۸هزار تومان یک ماه نشد قط کردند

حمید محمدی
حمید محمدی
2 سال گذشته

من گوشی عوض کردم نرم افزار ویرا کار نمیکنه لطفاً راهنمایی کنید

محترم وروایی
محترم وروایی
2 سال گذشته

سلام من مترجم ویرا راقبلا خریداری ونصب کردم الان گوشیمو ریست کردم برنامه ویرا پاک شده لطفا راهنماییم کنید چطور میتونم دوباره نصبش کنم

حمید ولیخانی
حمید ولیخانی
2 سال گذشته

با سلام بنده هم قبلا نصب کردم برنامه رو و استفاده می‌کردم ولی الان متاسفانه بعد از تعویض گوشیم کلا غیر فعال شده و کسی هم جوابگو نیست شماره تلفنی هم برای تماس وجود نداره لطفا راهنمایی کنید

لیلا محمدی
لیلا محمدی
2 سال گذشته

سلام
این برنامه مترجم ویرا روی گوشی آیفون چطور نصب میشود