معرفی و دانلود برنامه سفریابی : بانک تورهای داخلی و خارجی

معرفی برنامه سفریابی

اگر قصد سفر با تورهای داخلی و یا خارجی را دارید، برنامه سفریابی یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است. این برنامه اطلاعات تورهای ارائه شده توسط آژانس‌های گردشگری در سرتاسر کشور را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه سفریابی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن سفریابی

اپلیکیشن سفریابی این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی، به اطلاعات کامل تورهای داخلی و خارجی دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: شرکت تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن سفریابی بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه سفریابی

صفحه اصلی برنامه سفریابی به 4 دسته بندی تورهای داخلی، تورهای خارجی، تورهای لحظه آخری و اطلاعات هتل‌ها تقسیم شده است. با مراجعه به بخش تورهای داخلی، خارجی و لحظه آخری به لیستی از تورهای ارائه شده توسط آژانس‌های گردشگری مختلف دسترسی خواهید داشت.

معرفی برنامه سفریابی

با لمس گزینه محدودسازی امکان محدود کردن جستجو بر اساس درجه هتل، تاریخ تور، خدمات هتل، شرکت هواپیمایی و آژانس فراهم آمده است. با لمس گزینه آخرین تورها نیز می‌توانید ترتیب نمایش تورها را بسته به پارامترهای مورد نظر خود تغییر دهید.

معرفی برنامه سفریابی

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل تهران

با انتخاب هر تور، اطلاعات کامل تور مورد نظر نمایش داده می‌شود. در قسمت فوقانی صفحه با لمس آیکون موجود در کنار نام هتل، می‌توانید جزییات مربوط به هتل مورد نظر را نیز مشاهده کنید. در قسمت انتهایی صفحه می‌توانید به اطلاعات آژانس مسافرتی برگزار کننده تور از جمله آدرس و شماره تلفن آن دسترسی داشته باشید. در نهایت امکان بررسی وضعیت آب و هوایی شهر مورد نظر و یا افزودن تور به لیست علاقه‌مندی‌ها نیز فراهم آمده است.

معرفی برنامه سفریابی

در صفحه اصلی برنامه با مراجعه به بخش اطلاعات هتل‌ها می‎‌توانید به لیستی از هتل‌های کشورهای مختلف دسترسی داشته باشید. با انتخاب هر یک از هتل‌ها اطلاعات، امکانات و تصاویر مربوط به هتل مورد نظر نمایش داده می‌شود. در نهایت امکان جستجو نام هتل با لمس آیکون ذره بین موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه نیز فراهم آمده است.

معرفی برنامه سفریابی

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه سفریابی پرداختیم. به منظور دانلود برنامه سفریابی می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی تورها
  • نمایش امکانات و اطلاعات هتل‌ها
  • محدودسازی جستجو

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قاب پشت iPhone X

دوربین سلفی iPhone X

شیشه آیفون آیفون ایکس

 

تعمیرات موبایل

سفریابی
نام سفریابی
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده سفریابی

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments