معرفی و دانلود برنامه سروینو (Serveino) – کافه گردی در تهران

برنامه سروینو (Serveino)

اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که با استفاده از آن به لیستی از کافی شاپ‌ها و کافه‌های سنتی اطراف خود به همراه اطلاعات کامل آن‌ها دسترسی داشته باشید، برنامه سروینو (Serveino) یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه سروینو (Serveino) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن سروینو (Serveino)

اپلیکیشن سروینو (Serveino) امکان دسترسی به لیست کافی شاپ‌ها و کافه‌های سنتی اطراف کاربر را فراهم آورده است. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن مذکور به اطلاعات کاملی در رابطه با کافه مورد نظر خود نظیر منو و امکانات آن دسترسی داشته باشند و یا از تخفیف‌های کافه‌ها مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر موبایل

از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن Serveino (سروینو) می‌توان به قابلیت مسیر یابی و نمایش بهترین مسیر به سمت مقصد اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن سروینو (Serveino) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه سروینو (Serveino)

به منظور استفاده از تمامی قابلیت‌های برنامه سروینو (Serveino) نیاز است تا در این برنامه عضو شوید . با این وجود امکان استفاده از این برنامه بدون نیاز به ثبت نام و عضویت نیز فراهم آمده است. برنامه Serveino (سروینو) از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. پس از ورود به محیط برنامه به بخش خونه منتقل می‌شوید که در این بخش به لیستی از کافه‌های اطراف خود بر روی نقشه دسترسی خواهید داشت. از سوی دیگر کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش جستجو به راحتی به جستجو کافه مورد نظر خود بپردازند.

برنامه سروینو (Serveino) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند با مراجعه به بخش مکان به موقعیت تمامی کافه‌ها بر روی نقشه دسترسی داشته باشند.

برنامه سروینو (Serveino)

در بخش لیست امکان دسترسی به لیست کافی شاپ‌ها و سفره خونه‌ها بر اساس دسته‌بندی‌های مختلفی فراهم آمده است. به عنوان مثال اگر به دنبال کافه‌ای با اجرای موسیقی زنده هستید، می‌توانید به بخش موسیقی زنده مراجعه کنید.

برنامه سروینو (Serveino)

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر اپل

با انتخاب هر یک از کافه‌ها به تصاویر، شماره تلفن، آدرس، ساعت کاری و موقعیت کافه بر روی نقشه دسترسی خواهید داشت. همچنین در این بخش امکان مشاهده منوی کافه مورد نظر نیز فراهم آمده است. کاربران می‌توانند با استفاده از آیکون‌های موجود در قسمت فوقانی صفحه اطلاعات کافه مورد نظر را به اشتراک گذاشته و یا آن را به لیست علاقه‌مندی‌های خود بیفزایند. در صورت تمایل به دسترسی به لیست امکانات کافه نظیر وای فای، اینترنت پارکینگ و غیره نیاز است تا به بخش ویژگی‌ها مراجعه کنید. از سوی دیگر با مراجعه به بخش نظرات نیز می‌توانید به دیدگاه‌های سایر کاربران دسترسی داشته باشید و یا نظر خود را در رابطه با کافه مورد نظر ثبت نمایید. برنامه سروینو (Serveino) قابلیت مسیر یابی را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده که دسترسی به آن از طریق لمس گزینه مسیر یابی در قسمت انتهایی صفحه امکان‌پذیر است.

برنامه سروینو (Serveino)

در نهایت با مراجعه به بخش پروفایل امکان ویرایش اطلاعات حساب کاربری، دسترسی به لیست مکان‌های مورد علاقه و نظرات فراهم آمده است.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه سروینو (Serveino) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود .چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی گوشی سامسونگ  

نقاط قوت:

  • نمایش کافه‌های اطراف
  • نمایش منو و امکانات کافه
  • نمایش موقعیت کافه بر روی نقشه
  • امکان ثبت نظر
  • قابلیت مسیریابی
  • امکان به اشتراک گذاری کافه
  • امکان افزودن کافه به لیست علاقه‌مندی‌ها

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت باتری آیفون XS Max

قیمت دوربین سلفی آیفون 11 پرو

دوربین سلفی آیفون 6

تعمیرات موبایل

 سروینو
نام سروینو
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده سروینو

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments