معرفی و دانلود برنامه بوتیک – جستجو و خرید آنلاین لباس

برنامه بوتیک

اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که با استفاده از آن به بهترین فروشگاه‌های لباس دسترسی داشته باشید و به جستجو و خرید لباس دلخواه خود بپردازید، برنامه بوتیک یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه بوتیک بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن بوتیک

اپلیکیشن بوتیک محصولات بیش از 2500 فروشگاه در سراسر ایران را در اختیار کاربران خود قرار داده است و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به راحتی لباس مورد نظر خود را جستجو کنند و به صورت حضوری و یا غیر حضوری نسبت به خرید لباس دلخواه خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: شماره تماس تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن بوتیک بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه بوتیک

برنامه بوتیک (Botick) از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که امکان دسترسی به این بخش‌ها از طریق آیکون‌های موجود در قسمت انتهایی صفحه فراهم آمده است. در بخش خانه کاربران به محصولات جدید، پرطرفدار و دسته‌بندی‌هایی نظیر پوشاک زنانه، مردانه، و بچه گانه دسترسی خواهند داشت.

پس از انتخاب بخش مورد نظر، دسته‌بندی لباس‌ها نمایان می‌شود. کاربران می‌توانند با انتخاب دسته‌بندی مورد نظر، لباس‌های مربوط به آن دسته‌بندی را به همراه تصویر و قیمت آن مشاهده کنند. پس از انتخاب لباس، به اطلاعاتی نظیر نحوه خرید و اطلاعات تماس فروشنده دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید با لمس آیکون‌های موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه،  لباس مورد نظر را از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک گذاشته و یا آن را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید. بدین ترتیب لباس‌ مورد نظر به بخش علاقه‌مندی‌ها منتقل می‌شود.

برنامه بوتیک

برنامه بوتیک از قابلیت جستجو پیشرفته نیز بهره می‌برد. با انتخاب گزینه جستجو پیشرفته در قسمت فوقانی صفحه می‌توانید به جستجوی لباس مورد نظر خود بر اساس قیمت، نحوه خرید و یا ترکیب رنگ بپردازید.

برنامه بوتیک

در بخش فروشگاه‌ها کاربران می‌توانند به لیستی از فروشگاه‌های سراسر کشور دسترسی داشته باشند. همچنین امکان جستجو نام فروشگاه با استفاده از کادر جستجو در قسمت فوقانی صفحه نیز فراهم آمده است. با انتخاب هر یک از فروشگاه‌ها به اطلاعات تماس و محصولات آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: مرکز تخصصی تعمیرات اپل

برنامه بوتیک

اپلیکیشن بوتیک (Botick) این امکان را فراهم آورده تا فروشندگان لباس بتوانند فروشگاه خود را در این اپلیکیشن ثبت کنند و نسبت به فروش محصولات خود از طریق این برنامه اقدام نمایند. بدین منظور تنها کافیست تا به بخش درباره ما مراجعه کرده و گزینه ثبت و مدیریت فروشگاه را لمس نمایید

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه بوتیک پرداختیم. به منظور دانلود برنامه بوتیک می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی گوشی سامسونگ  

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی متنوع
  • امکان به اشتراک گذاری و افزودن محصولات به لیست علاقه‌مندی‌ها
  • قابلیت جستجو پیشرفته
  • امکان ثبت و مدیریت فروشگاه

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

ال سی دی آیفون 6s Plus

شیشه آیفون 6s Plus

دوربین اصلی آیفون 6s Plus

تعمیرات موبایل

بوتیک , جستجوگر لباس
نام بوتیک , جستجوگر لباس
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده بوتیک

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments