معرفی و دانلود برنامه آپ (آسان پرداخت) – پرداخت های موبایلی

برنامه آپ (آسان پرداخت)

برنامه آپ جزو سرویس‌های پرطرفدار پرداخت موبایلی به حساب می‌آید که امکاناتی از قبیل پرداخت قبوض خدماتی و موبایل، خرید شارژ و انتقال وجه را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه آپ بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن آپ یا آسان پرداخت

اپلیکیشن آپ قابلیت‌ها و امکانات بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان خرید شارژ سیم کارت و اینترنت، پرداخت قبوض خدماتی و موبایلی، انتقال وجه، کمک به موسسات خیریه و خرید بیمه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن آپ بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه آپ (آسان پرداخت)

پس از اجرای برنامه آپ لیستی از خدمات و امکانات برنامه مذکور نمایان می‌شود. به منظور جا به جایی بین صفحات و دسترسی به امکانات بیشتر تنها کافیست تا انگشت خود را به سمت راست و یا چپ صفحه بکشید.

معرفی برنامه آپ (آسان پرداخت)

با لمس گزینه خرید شارژ می‌توانید نسبت به خرید شارژ سیم کارت‌های ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا اقدام نمایید.

معرفی برنامه آپ (آسان پرداخت)

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

در حال حاضر برنامه آسان پرداخت (آپ) امکان انتقال وجه به صورت کارت به کارت را در اختیار کاربران خود قرار داده است. به منظور دسترسی به این قابلیت تنها کافیست تا گزینه کارت به کارت را لمس نمایید. از سوی دیگر کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش شارژ اینترنت نسبت به خرید بسته اینترنتی، شارژ سرویس وایمکس و یا سرویس اینترنت خانگی (ADSL) اقدام نمایند.

معرفی برنامه آپ (آسان پرداخت)

از دیگر قابلیت‌های برنامه آپ می‌توان به امکان پرداخت قبوض موبایل و یا خرید سیم کارت اشاره کرد. به منظور پرداخت قبوض موبایل به بخش قبض موبایل مراجعه کرده و به منظور خرید سیم کارت به بخش آپتل مراجعه نمایید.

معرفی برنامه آپ (آسان پرداخت)

به منظور پرداخت کلیه قبوض آب، برق و گاز به قسمت قبض خدماتی مراجعه کنید. در این بخش کاربران می‌توانند به صورت دستی با وارد کردن شناسه پرداخت و شناسه قبض نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام نمایند و یا بارکد قبض را اسکن کنند.

معرفی برنامه آپ (آسان پرداخت)

برنامه آپ از قابلیتی تحت عنوان تله پرداز بهره می‌برد. کاربران می‌توانند هنگام خرید از فروشگاه‌ها و شرکت‌هایی طرف قرارداد با آسان پرداخت، وجوه خود را با استفاده از این سرویس پرداخت نمایند. در بخش نیکوکاری نیز می‌توانید با پرداخت مبلغ دلخواه به موسسات خیریه معتبر کمک کنید.

معرفی برنامه آپ (آسان پرداخت)

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

کاربران می‌توانند با انجام هر تراکنش در اپلیکیشن آسان پرداخت (آپ) امتیاز کسب کنند و با استفاده از این امتیازات در قرعه کشی‌ها و مسابقات شرکت کرده و یا خرید کنند. پس از انجام تراکنش می‌توانید با مراجعه به بخش امتیاز گیری و تکان داده گوشی خود امتیاز بیشتری کسب کنید.

معرفی برنامه آپ (آسان پرداخت)

با مراجعه به بخش کیف پول در قسمت انتهایی صفحه و افزایش اعتبار می‌توانید به آسانی و بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، خرید خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که تمامی امتیازهای کسب شده به صورت ریالی به کیف پول شما نیز اضافه خواهند شد. از سایر قابلیت‌های برنامه آپ می‌توان به امکان تکرار تراکنش‌های آخر اشاره کرد. بدین منظور گزینه تکرار تراکنش را لمس نمایید. در نهایت با لمس گزینه بارکد امکان دسترسی سریع به اسکنر بارکد فراهم می‌آید.

معرفی برنامه آپ (آسان پرداخت)

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی منوی برنامه آپ نمایان می‌شود. کاربران می‌توانند از طریق این منو به برخی از امکانات برنامه از جمله لیست تراکنش‌ها، کیف پول، مدیریت کارت‌ها و تنظیمات دسترسی داشته باشند.

معرفی برنامه آپ (آسان پرداخت)

توجه داشته‌ باشید که انجام تراکنش در برنامه آپ نیازمند اتصال به اینترنت است. در صورت عدم دسترسی به اینترنت می‌توانید با شماره‌گیری #733* پرداخت‌های خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A71

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه آپ پرداختیم. به منظور دانلود برنامه آپ می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان خرید شارژ سیم کارت
  • امکان خرید بسته‌های اینترنتی
  • امکان پرداخت قبوض خدماتی و موبایل
  • کمک به موسسات خیریه
  • امکان انتقال وجه
  • کسب امتیاز و شرکت در قرعه‌کشی

نقاط ضعف:

  • ضرورت اتصال به اینترنت

 

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون SE 2020

دوربین اصلی آیفون 8 Plus

قیمت شیشه آیفون ایکس اس

تعمیرات موبایل

آپ
نام آپ
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده آپ

نظرات کاربران (16)

guest
16 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
افسانه
افسانه
4 سال گذشته

کدی که بعد ازنصب آپ برام ارسال شد اگر شخص دیگری داشته باشه میتونه سو استفاده کنه؟در این صورت اگر برنامه رو حذف کنم دیگه اون شخص نمیتونه سو استفاده کنه؟

روشنك جنابي
روشنك جنابي
4 سال گذشته

با سلام- حدود سه ماه است که نمیتونم از آپ تو گوشی آیفونم استفاده کنم. گزینه هاش فعال نمیشه. چندین بار پاک کردم از نو نصب کردم باز هم همونطوره. اصلا اون آیتمی که باید تراستش کنم تو گوشیم نمیاد. حتی تحت وبش هم همینطوره. ممنون میشم راهنمائیم فرمائید.

مائده کاظمی
مائده کاظمی
4 سال گذشته

با سلام
چندین دفه این برنامه رو نصب کردم ولی توی گوشی من (آیفون ۷+) همه گزینه های اپلیکیشن غیرفعاله
لطفا راهنمایی کنید

محمدرضا نیکوخرسند
محمدرضا نیکوخرسند
4 سال گذشته

سلام
چرا با آپ بیشتر از یک میلیون تومان در روز و نمیشه کارت به کارت کرد؟

محمد زارعی
محمد زارعی
4 سال گذشته

مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از طریق آپ به کارت دیگر اتتقال دادم. مانده کارت مبداء ۲۷۵۰۰ تومان کمتر نشان می دهد.
قبلا هم یک بار با انتقال ۶۰۰ هزار تومان حدود ۳۰ هزار تومان از موجودی کارت مبداء کسر شده. چگونه و از کجا علت را پیگیری کنم؟