معرفی و دانلود بازی Huemory (هوموری)-به چالش کشیدن حافظه

معرفی بازی Huemory (هوموری)؛ به چالش کشیدن حافظه بصری

بازی زیبای Huemory (هوموری) یکی از بازی های موبایلی است که برای به چالش کشیدن حافظه دیداری یا بصری کاربر طراحی شده و به بهترین شکل ممکن این چالش را ارائه می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر بازی Huemory (هوموری) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی زیبای Huemory (هوموری)

برای اینکه بازی های موبایلی جذاب و پرطرفدار شوند، لزومی وجود ندارد که گرافیک بالا و جلوه های بصری خاصی را ارائه کنند. در برخی شرایط حتی ساده ترین بازی های موبایلی هم می‌توانند مخاطبین بسیار را جذب خود کنند. بازی Huemory (هوموری) از آن دسته بازی های موبایلی است که شاید گرافیک سه بعدی و جذابی نداشته باشد اما گیم پلی آن به قدری زیبا و چالش برانگیز است که بی‌شک شما را مجذوب خود می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بازی Huemory (هوموری) یک بازی رایگان است و برای سیستم عامل اندروید عرضه شده، بنابراین نگران هزینه دانلود آن نباشید. در این بازی حافظه بصری شما به چالش کشیده می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر بازی Huemory (هوموری) بپردازیم. چنانچه در مورد این بازی نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 معرفی بازی Huemory (هوموری)

همانطور که اشاره کردیم در بازی زیبای Huemory (هوموری) حافظه دیداری یا بصری شما به چالش کشیده می‌شود. گیم پلی و روند بازی به این صورت است که برای مدت زمان چند ثانیه تصویری با دایره‌های رنگی مختلف بر روی نمایشگر قرار می‌گیرد. در این فرصت شما باید یکی از دایره های رنگی را انتخاب کنید و جای تمام دایره های با رنگ مشابه را به خاطر بسپارید. سپس تصویر سیاه و رنگ های دایره ها از بین می‌رود. حالا شما باید مکان تمام دایره هایی که با رنگ انتخابی شما همخوانی داشتند را مشخص کنید.

معرفی بازی Huemory

برای انتخاب دایره های هم رنگ شما زمان محدودی خواهید داشت و اگر این زمان به پایان برسد، شما بازنده می‌شوید. انتخاب دایره های غلط از زمان شما می‌کاهد و به این صورت شانس باختن شما افزایش پیدا می‌کند. برخی از دایره هایی که در بازی Huemory (هوموری) ارائه می‌شوند، آیکونی به شکل اسکلت دارند. شما هیچ‌وقت نباید این دایره ها را انتخاب کنید، چرا که کشنده هستند و منجر به باخت شما در بازی می‌شوند.

معرفی بازی Huemory

در مراحل ابتدایی بازی تعداد دایره ها به مراتب کم است و به خاطر سپردن مکان دایره های هم رنگ به مراتب آسان‌تر خواهد بود. اما زمانی که در بازی پیشروی می‌کنید، تعداد دایره های افزایش پیدا می‌کند و بدین صورت به خاطر سپردن مکان آن ها دشوارتر می‌شود. برای ساده تر شدن مسئله در بازی Huemory (هوموری) گزینه های کمکی هم ارائه شده‌اند. برای مثال آیکون ساعت در زیر صفحه منجر می‌شود تا شمارش معکوس یا تامیرتان برای 3 ثانیه متوقف شود. آیکون چشم هم سبب می‌شود تا برای یک لحظه رنگ های دایره ها مشخص شوند. همچنین آیکون قرص هم وضعیت را به حالت اولیه مرحله باز می‌گرداند.

معرفی بازی Huemory

نکته جالب بعدی در مورد بازی Huemory (هوموری) مربوط به امکان انجام آن به صورت دو نفره می‌شود. علاوه بر این مسئله، در بازی هوموری چهار مود یا حالت بازی دیگر هم ارائه شده است که بدون تردید از انجام آن‌ها لذت خواهید برد. پس اگر به دنبال یک بازی جذاب برای به چالش کشیدن حافظه بصری یا دیداری خود هستید، همین حالا بازی هوموری (Huemory) را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: تعویض باتری موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Huemory (هوموری) پرداختیم. چنانچه در مورد این بازی نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی جذاب
  • رابط بصری زیبا و دلنشین
  • امکان انجام بازی به صورت دو نفره
  • وجود مودها یا حالت های مختلف برای انجام بازی
  • رایگان بودن

نقاط ضعف

  • این بازی تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 6

تاچ ال سی دی آیفون SE

قطعات گوشی iPhone 8

تعمیرات موبایل

Huemory : Color Memory Game
نام Huemory : Color Memory Game
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Pixel Ape

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments