معرفی و دانلود بازی Astro Squirrel – سنجاب فضانورد!

معرفی بازی Astro Squirrel ؛ سنجاب فضانورد!

اگر به بازی های موبایلی علاقه دارید که سرعت عمل و تمرکز گیمر را به چالش می‌کشند، بازی Astro Squirrel می‌تواند یکی از گزینه های خوب پیش رویتان باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Astro Squirrel بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی زیبای Astro Squirrel

بازی های با سبک امتیاز بی‌نهایت طرفداران منحصر به فرد خود را دارند. در این نوع بازی ها گیمر فقط باید تلاش کند تا با دوام آوردن در بازی برای مدت زمان طولانی‌تر، امتیاز بیشتری را هم به ثبت برساند. بازی زیبای Astro Squirrel هم دقیقا از همین دسته بازی های موبایلی جالب محسوب می‌شود. که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به صورت رایگان ارائه شده است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی مختصر بازی Astro Squirrel بپردازیم. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Astro Squirrel

در بازی جالب Astro Squirrel شما نقش یک سنجاب را بر عهده دارید که تمایل دارد با بالا رفتن از شاخه های انگور به کره ماه برسد! ظاهرا شاخه های انگور موجود در این بازی هم تا کره ماه کشیده شده‌اند و اگر شما دقت و سرعت عمل خوبی داشته باشید، بعید نیست که بتوانید سنجاق دوست داشتنی داستان را به کره ماه برسانید!

معرفی بازی Astro Squirrel ؛ سنجاب فضانورد!

در جریان بازی سنجاب فضانورد ما از شاخه های انگور بالا می‌رود، اما در برخی شاخه ها موانعی مثل سنگ وجود دارند که اگر او به این موانع برخورد کند، جان خود را از دست می‌دهد. بنابراین شما با لمس دو سمت چپ و راست صفحه نمایش تلاش کنید تا از برخورد این سنجاب به موانع هر مسیر جلوگیری به عمل آورید. برای انجام این کار و تغییر مسیر آنی، سرعت عمل و دقت شما نقش بسیار مهمی را ایفاء می‌کنند.

معرفی بازی Astro Squirrel ؛ سنجاب فضانورد!

با پیشروی در بازی شاهد افزایش سرعت حرکت سنجاب و طی کردن مسیر و همچنین افزایش موانع مسیر خواهید بود. بدین صورت هر ثانیه از بازی سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. هدف شما در بازی مذکور مثل سایر بازی های مشابه این است که بیشتر دوام را داشته باشید و بتوانید امتیاز بیشتری را به واسطه دوام بیشتر کسب کنید.

معرفی بازی Astro Squirrel ؛ سنجاب فضانورد!

سنجاق فضانورد ما در ابتدای شروع بازی یک کلاه فضانوردی را بر سر دارد که با اولین برخورد شما به موانع موجود در مسیر شکسته و از بین می‌رود. این کلاه تنها آیتم دفاعی شما در برابر مسیر پرخطری است که پیش رویتان قرار دارد. پس سعی کنید که از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

معرفی بازی Astro Squirrel ؛ سنجاب فضانورد!

همانطور که در عکس‌های ضمیمه شده ملاحظه می‌کنید، بازی Astro Squirrel از نظر گرافیکی یک بازی ساده و کارتونی و البته دو بعدی است. اگر از علاقمندان به این سبک بازی های بی‌نهایت باشید، بدونم تردید بازی مذکور برایتان به یک بازی اعتیادآور تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی اپل واچ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Astro Squirrel پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون های انتهای این مقاله قادر به دانلود بازی مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی جذاب و اعتیاد آور
  • حجم نسبتا کم
  • رایگان بودن

نقاط ضعف

  • تنوع موانع و آیتم های بازی کم است

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون X

تاچ ال سی دی آیفون 8 Plus

iPhone 6s Plus قطعات گوشی

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments