معرفی آیتم های جدید Builder Base کلش اف کلنز

جدید Builder Base کلش اف کلنز

ممکن است در Builder Base یا همان بیلدر بیس بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) با آیتم های جدیدی از جمله سرباز ها، ساختمان ها و غیره برخورد کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی آیتم های جدید Builder Base کلش اف کلنز بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با آیتم های جدید Builder Base کلش اف کلنز

در آپدیت جدیدی که سوپرسل برای بازی محبوب کلش اف کلنز (Clash of Clans) منتشر کرد، یک بیس جدید و ثانویه به بازی اضافه شده که به آن Builder Base (بیلدر بیس) گفته می‌شود. این بیس نسبت به آنچه که در هوم ویلج (Home Village) یا همان بیس اصلی بازی کلش دیده‌اید، متفاوت. برای آشنایی بیشتر با بیلدر بیس توصیه می‌کنیم که به مطالعه مقاله “معرفی و آشنایی با Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس)” بپردازید.

بیشتر بخوانید: شماره تلفن تعمیرات موبایل

این احتمال وجود دارد که در Builder Base به آیتم های جدیدی از جمله سرباز ها، ساختمان ها، هیرو و غیره برخورد کنید و برایتان جای سوال باشد که این آیتم ها چه هستند. در این مقاله قصد داریم که به معرفی آیتم های جدید Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

قابلیت های جدید Builder Base کلش اف کلنز

قابلیت های جدیدی که در Builder Base بازی کلش اف کلنز ارائه شده‌اند، متعدد هستند. اما اصلی‌ترین این قابلیت ها به شرح زیر است:

  • امکان تغییر برد آرچر تاور (Archer Tower) یکی از ویژگی های جدیدی است که در بیلدر بیس با آن رو به رو می‌شوید. شما می‌توانید برد تحت پوشش آرچر تاور را نصف و در ازای آن دمیج این برج را دو برابر کنید.

جدید Builder Base کلش اف کلنز

  • در Builder Base بازی کلش اف کلنز ساختمانی تحت عنوان مولتی مورتار (Multi Mortar) وجود دارد که در واقع مجموعه‌ای از مورتارها را ارائه می‌کند قدرت دفاعی بسیار بالایی دارد.
  • در Builder Base بازی کلش اف کلنز می‌توانید معدن جم بسازید و به این صورت جم رایگان کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع از مقاله “گرفتن جم رایگان با بازسازی معدن جم در کلش اف کلنز (Gem Mine)” استفاده کنید.
  • در بیلدر بیس (Builder Base) امکان اتک دادن به دهکده هایی که آفلاین هستند وجد ندارد! بلکه اتک ها به صورت همزمان و شبیه به یک دوئل انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مسئله از مقاله “آموزش اتک دادن یا حمله در Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس)” استفاده کنید.

جدید Builder Base کلش اف کلنز

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون

  • برای ساختن سرباز ها در بیلدر بیس (Builder Base) کلش اف کلنز هیچ نیازی به صرف اکسیر یا طلا ندارید. سرباز ها همواره به صورت اتوماتیک در کمپ ها ساخته می‌شوند و هر کمپ برای ساخت سرباز ها 1 دقیقه زمان لازم دارد.
  • دیوار ها در Builder Base به صورت یک ردیف ارائه می‌شوند و شما باید با کنار هم قرار دادن آن‌ها از بیس خود دفاع کنید.
  • زمانی که در بیلدر بیس (Builder Base) با یک فرد نبرد یا دوئل (Versus Battle) می‌کنید و نبرد را می‌بازید، هیچ مقدار اکسیر یا طلایی از منابع شما کم نمی‌شود. بدیعی است که اگر در نبردها برنده شوید هم اکسیر یا طلایی از بیلدر بیس دشمن کاسته نخواهد شد. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قوانین اتک و برنده شدن در Builder Base از مقاله “قوانین تعیین برنده اتک در Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans)” استفاده کنید.
  • در بیلدر بیس کاراکتری تحت عنوان Master Builder به معنای “استاد معمار یا سازنده” وظیفه بازسازی و ارتقاء ساختمان هایتان را بر عهده دارد. اگر وی در بیلدر بیس بیکار باشد و لول برخی از ساختمان های شما در بیس اصلی بازی کلش اف کلنز به حد مشخصی رسیده باشد، با انتخاب گزینه Gear Up می‌توانید استاد معمار را به بیس اصلی خود آورده و از وی برای ارتقاء ساختمان های این بخش استفاده کنید.

جدید Builder Base کلش اف کلنز

  • در Builder Base ساختمانی تحت عنوان Clock Tower یا برج ساعت وجود دارد که با بازسازی آن می‌توانید در بازه های زمانی مشخص سرعت انجام عملیات ها در بیلدر بیس را 10 برابر کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های رسمی گوشی سامسونگ در تهران

ساختمان های جدید Builder Base کلش اف کلنز

در Builder Base بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) به ساختمان های جدیدی هم برخورد خواهید کرد که به شرح زیر هستند:

  • سنگ شکن یا کراشر (Crusher) یکی از اولین ساختمان های جدید Builder Base کلش اف کلنز محسوب می‌شود که به آن برخورد خواهید کرد. این ساختمان دفاعی قدرت بسیار بالایی در از بین بردن پیاده نظام های نزدیک زنی همچون بربر و جاینت دارد. برای از بین بردن کراشر باید از استراتژی‌های بسیار دقیقی استفاده کنید که پیش از این در مقاله “روش های اتک به سنگ شکن (Crusher) در Builder Base کلش اف کلنز” در مورد آن صحبت کردیم.

جدید Builder Base کلش اف کلنز

  • تله پوش (Push Trap): تله پوش در Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans) در واقع یک تله فنری است که سرباز های دشمن را به سمتی که شما تمایل داشته باشید پرتاب می‌کند. از این تله بیشتر به صورت ترکیبی با سایر تله ها همچون مین یا حتی خود سنگ شکن استفاده می‌شود. برای مثال شما می‌توانید تله های پوش را به گونه‌ای تنظیم کنید که نیرو های دشمن را بر روی کراشر یا سنگ شکن پرتاب کنند. به این ترتیب نیروهای ورد نظر از بین می‌روند.
  • معدن جم (Gem Mine) هم از دیگر ساختمان های جدید Builder Base کلش اف کلنز محسوب می‌شود که امکان جمع آوری جم رایگان را فراهم می‌کند.
  • برج ساعت یا همان Clock Tower هم از دیگر ساختمان های جدید موجود در بیلدر بیس بازی کلش اف کلنز است که پیش از این به آن اشاره کردیم.

توانایی های جدید سرباز ها در Builder Base بازی کلش اف کلنز

اما سرباز های بیلدر بیس (Builder base) در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) هم دو توانایی یا ابیلیتی اختصاصی و جدید دارند:

  • توانایی اولین Cloak نام دارد که مختص آرچرهاست. این قابلیت سبب می‌شود که آرچر ها برای مدت زمان کوتاهی بعد از پیاده شده در مپ دشمن نامرئی باقی بمانند و بتوانند بدون دیده شدن توسط ساختمان های دفاعی دشمن به بیس وی اتک دهند.
  • توانایی بعدی Power Punch نام دارد و مخصوص جاینت های Builder Base است. به موجب این قابلیت، مشت اولی که جاینت هایتان می‌زنند قدرت بیشتری نسبت به سایر مشت هایشان دارد.

جدید Builder Base کلش اف کلنز

سرباز های جدید Builder Base کلش اف کلنز

اما در بیلدر بیس یا همان Builder Base به دو سرباز جدید هم برخورد خواهید کرد و پیش‌بینی می‌کنیم که تعداد این سرباز های جدید در آینده افزایش یابد.

  • بومبر یا Bomber اولین سربازی است که در Builder Base کلش اف کلنز به عنوان یک سرباز جدید با آن رو به رو می‌شوید. بومبر در واقع کاراکتری مشابه با کاراکتر بومبر در بازی کلش رویال (Clash Royale) محسوب می‌شود که با پرتاپ بمب به ساختمان ها و دیوارهای دشمن دمیج سنگینی وارد می‌کند.
  • سرباز یا نیروهای جدید بعدی که در Builder Base بازی کلش اف کلنز به آن برخورد خواهید کرد Cannon Cart نام دارد. این سرباز یا نیرو در واقع یک کنون یا توپ متحرک است که می‌توانید از آن در نبردهای بیلدر بیس استفاده کنید.

جدید Builder Base کلش اف کلنز

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ

هیرو جدید Builder Base کلش اف کلنز

در Builder Base کلش اف کلنز یک هیرو اختصاصی و جدید هم وجود دارد که به آن بتل مشین یا (Battle Machine) گفته می‌شود. این هیرو در واقع توسط استاد معمار ساخته و در نبردها هدایت می‌شود. بتل مشین در بیلدر هال 5 (Builder Hall 5) آنلاک می‌شود و اگر آن را تا لول 5 آپگرید کنید، قابلیتی تحت عنوان “چکش برقی” (Electrical Hammer) به آن اضافه می‌شود. پس در بیلدر بیس (Builder Base) یک هیروی جدید هم وجود دارد.

 

جدید Builder Base کلش اف کلنز

سبک نبرد جدید Builder Base کلش اف کلنز

همانطور که پیش از این هم گفتیم سبک نبردها در بیلدر بیس (Builder Base) کاملا با آنچه که پیش از این در بازی کلش اف کلنز دیده بودید متفاوت است. نبردهای بیلدر بیس حالت دوئل دارند و مابین دو گیمری برگزار می‌شوند که به صورت آنی در آن لحظه آنلاین بوده و به دنبال یک مبارزه باشند. برای کسب موفقیت در نبردهای بیلدر بیس باید به نکات خاصی توجه کنید که در مقاله “نکات مهم اتک یا حمله در Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans)” به آن‌ها اشاره کردیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS Max

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی آیتم های جدید Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

گلس آیفون 7

تاچ ال سی دی A21 اس

تعمیرات موبایل

منبع gamestroops

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
حامدبلوچ
حامدبلوچ
6 سال گذشته

رمز جی میل رو فراموش کردم یه راهی بهم بگیدتا درست کنمش