معرفی و آشنایی با Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس)

قوانین تعیین برنده اتک در Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans)

در جدیدترین آپدیتی که برای بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) منتشر شد، یک بیس ثانویه در اختیار هر یک از گیمرها قرار گرفت که اصطلاحا به آن بیلدر بیس یا Builder Base گفته می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس)

سوپرسل به تازگی یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین آپدیت های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را منتشر کرد. در این بازی بخش جدیدی به بازی کلش اضافه شده که به آن Builder Base یا بیلدر بیس گفته می‌شود. هر یک از گیمر های بازی کلش علاوه بر بیس اصلی خود این بیس جدید را هم دارند.

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی کلی Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس)

بیلدر بیس (Builder Base) یک مپ کاملا مستقل است!

در همین قدم باید بگوییم که بیلدر بیس یا همان Builder Base هیچ ارتباطی به بیس اصلی شما در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) ندارد و یک بیس کاملا مستقل محسوب می‌شود. قوانین بازی در Builder Base با آنچه که در بیس اصلی کلش دیدید متفاوت بوده و حتی منابعی که از آن استفاده می‌کنید هم مستقل از طلا، اکسیر و سایر منابع مپ اصلی هستند.

تنها چیزی در که هر دو مپ یکسان است، جم (GEM) است. اگر در Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس) الماسی مصرف کنید از تعداد الماس های کلی که دارید کم می‌شود و اگر به آن الماسی اضافه کنید هم به تعداد الماس های کل و مشترک در هر دو بیس اضافه می‌شود. پس به غیر از جم، بیلدر بیس (Builder Base) هیچ وجه اشتراک دیگری با بیس اصلی شما در بازی Clash of Clans ندارد.

Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس)

چگونه به Builder Base (بیلدر بیس) برویم؟

برای اینکه بتوانید به Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس) بروید، باید حداقل تاون هال شما به لولو 4 ارتقاء داده شده باشد. در این شرایط یک قایق شکسته در رودخانه کنار دهکده شما مشاهده می‌شود. کافیست که این قایق را انتخاب و آن را تعمیر کنید. بعد از تعمیر قایق هر بار که آن را لمس کنید به بیس ثانویه یا دوم که همان Builder Base است منتقل می‎شوید.

Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس)

هدف در Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس) چیست؟

در بیلدر بیس (Builder Base) شما باید یک پایگاه یا بیس جدید بسازید که هیچ ارتباطی با بیس اصلی شما در کلش اف کلنز (Clash of Clans) ندارید. در این بیس هم قادر به ساختن کالکتور اکسیر، معدن طلا، منبع ذخیره‌سازی اکسیر و طلا، آرچر تاور و غیره خواهید بود. هدف اصلی در بیلدر بیس با آنچه که تاکنون در بازی کلش اف کلنز Clash of Clans) دیدیم متفاوت است. در بیلدر بیس (Builder Base) روند مبارزات به شیوه متفاوتی انجام می‌شود.

برای مثال در Builder Base چیزی به نام شیلد (Shield) وجود ندارد! دشمنان شما نمی‌توانند زمانی که شما آنلاین نیستید به بیس‌تان اتک دهند! شما هم نمی‌توانید ارتشی بسازید و به بیلدر بیس افرادی که آنلاین نیستند اتک دهید. اتک دادن در بیلدر بیش فقط و فقط به صورت دوئل و زمانی که دو گیمر به طور همزمان تمایل به انجام این کار را داشته باشند انجام می‌شود. در این دوئل هر گیمری که بتواند بیشترین خسارت را به بیس طرف مقابل اعمال کند، برنده بوده و از بوناس (Bonus) خاصی که بازی تعیین کرده است بهره‌مند می‌شود و البته کاپ یا ترافی (Trophy) دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی تعمیرات آیفون با ضمانت

برنده دوئل در Builder Base چگونه تعیین می‌شود؟

هنگامی که شما یک دوئل را آغاز می‌کنید، می‌توانید با استراتژی مورد نظرتان و سرباز هایی که در اختیار دارید به بیلدر بیس طرق مقابل حمله‌ور شوید. هدف شما در این اتک فقط و فقط ایجاد خرابی هرچه بیشتر است نه جمع‌آوری غنائمی همچون اکسیر و طلا از بیس دشمن! پس باید سرباز هایتان را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کنید و سعی کنید که تمام ساختمان های مپ دشمن را ویران نمایید.

Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس)

مطمئنا ساختمان های دفاعی دشمن در این مرحله برایتان مشکل آفرین می‌شوند. اینجاست که بحث نوع چینش ساختمان ها در Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس) مطرح می‌شود که از اهمیت بالایی برخوردار است. شرایط مشابه برای دشمن و در همان زمانی که شما درگیر اتک دادن به بیس او هستید هم وجود دارد. او هم سعی خواهد کرد که سرباز هایش را با استراتژی مناسب در بیلدر بیس شما پیاده کند و بیشترین خرابی ممکن را ایجاد کند.

Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس)

خرابی که ایجاد می‌شود به صورت درصد محاسبه خواهد شد و در بهترین شرایط ممکن خرابی 100 درصد را خواهیم داشت که سه ستاره را برایتان به ارمغان می‌آورد. هر یک از گیمر ها که پس از دوئل یا همان اتک همزمان به Builder Base طرف مقابل، بتوانند ستاره بیشتری کسب کنند و ویرانی بیشتری به بار آورند، برنده محسوب شده و سکه و اکسیر دریافت می‌کنند. اگر تعداد ستاره هایی که دو طرف کسب کردند یکسان باشد، درصد خرابی ایجاد شده عامل تعینی برنده خواهد بود.

محدودیت های تعداد دوئل در بیلدر بیس (Builder Base)

شما می‌توانید در روز هر تعداد دوئل که تمایل داشته باشید را در بیلدر بیس (Builder Base) انجام دهید، اما متاسفانه در حال حاضر فقط برای 3 دوئل در هر روز بوناس یا سکه و اکسیر دریافت خواهید کرد و دوئل های بیشتر فقط برایتان کاپ به همراه خواهند داشت. دقت داشته باشید که اکسیر و طلایی که از دوئل های برنده می‌شوید از اکسیر و طلای فرد بازنده کم نمی‌شوند و هیچ ارتباطی با منابع وی ندارد. همین روال برای شما هم صادق است. اگر فردی در دوئل با شما برنده شود، شما حتی ذره‌ای از منابع خود را هم از دست خواهید داد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی

Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس) پرداختیم و شما عزیزان را با این بیس جدید آشنا کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

قیمت قاب پشت آیفون اس ای 2020

تاچ ال سی دی A9 پرو 2016

تعمیرات موبایل

منبع allclash

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments