قابلیت انجام بازی به تلگرام ۳.۱۳ اضافه شد

قابلیت انجام بازی به تلگرام 3.13 اضافه شد

تلگرام دقایقی پیش در بلاگ رسمی خود عنوان داشت که در نسخه 3.13 برنامه تلگرام، پشتیبانی از پلتفرم گیمینگ و به موجب آن امکان انجام بازی‌های ساده و در عین حال جذاب ارائه می‌شود. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

تلگرام قصد دارد که امکان انجام بازی‌های خاصی را به اپلیکیشن پیام رسان خود اضافه کند. بدین منظور تلگرام در نسخه 3.13 این برنامه قابلیت پشتیبانی از پلتفرم گیمینگ مبتنی بر ربات‌ را فراهم می‌کند. تلگرام مدعی شده که در آینده نزدیک سیر عظیمی از بازی‌های جذاب به اپلیکیشن پیام رسان تلگرام اضافه شده و توسط کاربران قابل استفاده می‌شود. هم اکنون چیزی در حدود 30 بازی توسط بات @gamee برای تلگرام 3.13 ارائه شده و قابل استفاده است.
اجرای هر بازی با برقراری ارتباط با هر ربات در هر گفتگویی امکانپذیر است. به عنوان مثال می‌توانید مادامی که با دوست خود چت می‌کنید، عبارت @gamee را تایپ کرده و لیست بازی‌های پشتیبانی شده توسط این ربات را مشاهده کنید. با انتخاب هر بازی می‌توانید آن را انجام دهید.

قابلیت انجام بازی به تلگرام 3.13 اضافه شد

در نسخه 3.13 برنامه تلگرام قابلیت ثبت رکورد بازی هم ارائه می‌شود. عملکرد این قابلیت بدین صورت است که در هر پنجره گفتگو یا چت یک امتیاز رکورد برای هر بازی انجام شده ثبت و نمایش داده می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از این بخش بازخورد تلاش‌های خود و دوستانتان را در حین انجام بازی‌های مورد نظر مشاهده کنید. به محض ثبت یک رکورد جدید از سوی هر کاربر، نوتیفیکیشنی برای سایر اعضای گفتگو ارسال شده و آن‌ها را از رکوردشکنی مورد نظر آگاه می‌کند.
تلگرام اشاره کرده که ساخت بازی برای اپلیکیشن تلگرام به راحتی قابل انجام است. تلگرام یک بازی اختصاصی با عنوان MathBattle را مورد خطاب قرار داده و مدعی شده که این بازی در مدت زمان 3 ساعت به طور کامل توسعه داده شده است. در تلگرام 3.13 با تایپ عبارت @gamebot و سپس انتخاب بازی MathBattle قادر به انجام آن خواهید بود. همچنین تلگرام به بازی Corsairs هم به عنوان نمونه بارز دیگری اشاره داشته و مدعی شده که زمان طراحی آن تنها 5 ساعت بوده است.
امکان توسعه سبک‌های مختلف بازی برای اپلیکیشن پیام رسان تلگرام وجود خواهد داشت. بازی‌های مورد نظر می‌توانند به سبک پازلی، سه بعدی، تیراندازی، اکشن، فکری و… باشند. تکنولوژی که تلگرام به منظور اجرای این قابلیت از آن استفاده کرده HTML5 است. دستگاه‌های اندرویدی که از اندروید 4.4 یا بالاتر بهره‌مند باشند و همچنین آیفون‌های جدیدتر از آیفون 4 اپل قادر به اجرای بازی‌های نامبرده شده در تلگرام 3.13 خواهند بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

قابلیت انجام بازی به تلگرام 3.13 اضافه شد قابلیت انجام بازی به تلگرام 3.13 اضافه شد

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت تاچ ال سی دی iPhone XS

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ اس 20

قطعات سامسونگ A50 اس

تعمیرات موبایل

تلگرام
نام تلگرام
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Telegram Messenger LLP
برچسب‌ها: تلگرام

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
زری
زری
7 سال گذشته

گوشیمو تنظیمات کارخانه زدم بعدکه تلگرامو رونصب کردم میرم نشستهای دیگرو غیرفعال کنم میگه نمیشه