فیلم های هندی خوب در سال ۲۰۲۲

فیلم های هندی خوب در سال 2022

سال 2021 به خوبی نتوانست رضایت کاربران در عرصه فیلم و سریال بدست بیاورد. از این حیث برای جبران بهتر این موضوع تمامی شرکت ها و موسسه های سازنده فیلم سعی دارند بهترین قدم خود را بعد از دو سال در سال 2022 بردارند که در دهه اخیر بی سابقه بوده است. یکی از این کمپانی ها بالیوود و صنعت سینمای هند می باشد.

فیلم های هندی در کشور ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. همین موضوع سبب شده تا انتخاب محتوای هندی کاری دشوار باشد آن هم اگر بازیگرانی تازه وارد و جدید شخصیت اول فیلم های را بازی کرده باشند. دانلود فیلم هندی همیشه جز محبوب ترین جملات در فضای مجازی و اینترنتی می باشد.

این موضوع خود موجب می شود تا همه فیلم های هندی در اختیار کاربران قرار گیرد. اما شما بینندگان و کاربران دنیای سینمایی هند سعی دارید محتوایی مناسب را در این زمینه انتخاب کنید آن به دلیل بالا بودن تایم فیلم های هندی و همچنین تنوع موضوعی و بازیگری این سینمایی و سریال ها.

بهتر است کمی بیشتر در خصوص فیلم های هندی 2022 توضیح دهیم.

 

فیلم های هندی 2022 که محبوب واقع می شوند

 

در سال 2021 ما شاهد محتواهای بسیار زیادی از سینمای بالیوود بودیم که در ژانری ترسناک به دست کاربران می رسیدند. اما در سال 2022 هندوستان باز هم سعی دارد داستان های مهیج و زیبای خود را به انتشار برساند. در سال جاری میلادی چندین فیلم هندی و ادامه سری های قبل که چندسالی است بینندگان را سرگرم کرده است به انتشار می رسد. می توان به قسمت جدید سینمایی باهوبالی اشاره کرد و یا سینمایی زیبا و محبوب کی جی اف.

اما تاکنون نیز چندین محتوای زیبای هندی به انتشار رسیده اند و با صوت دوبله در اختیار کاربران قرار داده شده است. بهتر است چند محتوای خوب هندی را برای شما کاربران شرح دهیم تا به خوبی این موارد شناخته و از تماشای آن ها لذت ببرید.

 

چندد محتوای خوب سال 2022 تاکنون

 

دو محتوای نام برده اول محصول سال 2022 بوده اما محتوای بعدی در سال 2021 به انتشار رسیده که در چندماه بعد یعنی در 2022 کیفیت خوب خود را به انتشار رسانده است. این محتواها عبارت اند از :

 

دانلود فیلم هندی 2022 Mahaan

فیلم های هندی خوب در سال 2022

فیلم هندی ماهان 2022 Mahaan قطع جز گزینه های دانلود فیلم هندی شما خواهد شد. این فیلم هندی در ژارنی اکشن و اما درام به انتشار رسیده است. داستان این فیلم هندی که محصول سال 2022 بوده از این قرار است که گاندی ماهان، معلم مدرسه، پس از اینکه تصمیم می گیرد زندگی شخصی خود را با آزادی شخصی داشته باشد، توسط خانواده اش رها می شود.

معمولا بینندگان ایرانی به دنبال چنین داستان هایی هستند و این موراد برای بینندگان فیلم های هندی جذاب و دیدنی می باشد. از موضوعات دیگری که فیلم ماهان از آن برخوردار است وجود بازیگرانی نه چندان معروف و مشهور بوده که این خود باعث می شود بسیاری از بینندگان به دیدن آن رغبت پیدا کنند. این سینمایی هندی 2022 در وبگاه IMDB امتیاز 8.8 را از 10 دریافت کرده است.

 

  • دانلود فیلم هندی بوتاکالام 2022 Bhoothakaalam

دانلود فیلم هندی بوتاکالام 2022 Bhoothakaalam

این فیلم هندی محصول سال 2022 به تازگی به انتشار رسیده است و در ژانر ترسناک موفق بوده که این خود نشان دهنده موفقیت بالاخره سینمای هند در رده فیلم های ترسناک می باشد. در سال گذشته هندوستان سعی داشت محتواهای ترسناک بسیار زیادی را به دست کاربران برساند. اما امتیاز خوبی را از دید بینندگان دریافت نمی کرد.

این بار فیلم بوتاکالام توانست محبوب واقع شود. داستان این فیلم هندی ترسناک 2022 از این قرار است که : پس از مرگ یکی از اعضای خانواده، یک مادر و پسر اتفاقات مرموزی را تجربه می کنند که حس واقعیت را در آنها مخدوش می کند و آنها را زیر سوال می برد…

بازیگران این فیلم شخصیت های نه چندان معروفی هستند. این فیلم توانسته است از وبگاه IMDB امتیاز 7.9 را از 10 دریافت کند که به عنوان یک فیلم ترسناک ساخته هندوستان نمره قابل توجهی را دریافت کرده است.

 

دانلود فیلم هندی پوشپا ظهور: قسمت اول Pushpa: The Rise – Part 1

دانلود فیلم هندی پوشپا ظهور: قسمت اول Pushpa: The Rise – Part 1

این فیلم هندی قرار است در چند سری به انتشار برسد. قسمت اول این فیلم در سال 2021 به انتشار رسید، اما کیفیت بالای آن امسال به دست کاربران رسیده است. این فیلم هندی یکی از محتواهای خوب و پرمخاطب نوظهور سینمای هندوستان می باشد.

داستان این فیلم هندی از این قرار است که :  داستان Pushpa Raj، یک راننده کامیون در جنگل های Seshachalam در جنوب هند است، در پس زمینه این فیلم قاچاق چوب صندل قرمز اتفاق می افتد. چوب صندل قرمز بومی گات های جنوب شرقی (محدوده کوهستان) هند است…

درواقع این فیلم هندی سعی دارد برخی مشکلات کشور هند را در قالب یک سینمایی جذاب به تصویر بکشد. این فیلم هندی در ژانر اکشن و ماجراجویی محبوب واقع شده است. سینمایی پوشپا : ظهور در قسمت اول توانسته است از وبگاه IMDB امتیاز 8 را از 10 دریافت کند.

 

کاران مووی مرجع دانلود بهترین و برترین فیلم های هندی 2022

 

وب سایت کاران مووی بزرگترین مرجع دانلود قانونی فیلم های هندی در ایران بوده و هممه محتواهای جدید این سینما را در سریعترین زمان و با لینک مستقیم رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. دو محتوای آخر نامبرده با دوبله فارسی در کاران مووی قرار داده شده است که امیدواریم از دیدن آن ها لذت برده باشید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments