رایج ترین ارور های آیتونز + راه حل

رایج ترین ارور های آیتونز + راه حل

آیتونز یکی از پرکاربرد ترین و منحصر به فرد ترین پلتفرم هایی است که شما می‌توانید از طریق آن محتوای دیجیتالی اپل را خریداری کنید و همچنین از طریق ویندوز هم در دسترس است و کاربران می‌توانند محتوای اپل از جمله Apple Original را از طریق این پلتفرم خریداری کنند؛ اما از آنجایی که کاربران ایرانی ، با آیتونز به دیگر پلتفرم ها آشنایی ندارند ، در برخی خطا ها و مشکلات این سرویس گیر می‌‌کنند؛ از همین رو ما در این مطلب با رایج ترین ارور های آیتونز و راه حل آن ها اشنا می‌شویم.

 

آیتونز چیست؟

آیتونز یک نرم افزار و سرویس است که برای مدیریت و جمع بندی محتوای اپل طراحی و منتشر شده است؛ این سرویس نه تنها روی اپل ، آیپد ، مک و دستگاه های کمپانی اپل، بلکه از طریق ویندوز هم در دسترس است و کاربران با استفاده از این سرویس می‌توانند به تمام سرویس ها ، برنامه ها و.. به طور کلی محتوا و محصولات دیجیتالی این کمپانی دسترسی پیدا کنند؛ این طور در نظر بگیرید که آیتونز یک ویترین کامل از هر نوع محتوا است که می‌توانید از طریق اپل داشته باشید؛ از جمله این محتوا می‌توان به فیلم ها و سریال ها ، موزیک ها ، برنامه ها ، سرویس های کوچک و بزرگ ، بازی ها و… اشاره کرد.

ارور های آیتونز

پس متوجه شدیم که شما با آیتونز می‌توانید به ساید محتوایی دیجیتال کمپانی اپل به طور کامل دسترسی داشته باشید. در این مطلب مهم ترین ارور های آیتونز و چگونگی حل آن را توضیح دادیم. همچنین شما می توانید برای مشاهده سایر ارور ها به یکی از بلاگ های جیب استور با عنوان رایج ترین ارور های آیتونز مراجعه کنید.

 

رایج ترین خطاهای آیتونز

همانطور که گفته شد آیتونز یکی از بهترین پلتفرم هایی است که کاربران اپل می‌توانند برای خرید سرویس ، اشتراک و محتوا از آن استفاده کنند؛ اما به سبب شناخت کمی که کاربران ایرانی از آن دارند ، با ارور های آن و دلیل آن ها آشنا نیستند و این ارور ها همیشه آن ها را گیج و گمراه می‌کنند؛ ما در ادامه مطلب با چندین مورد از خطا های رایج آیتونز آشنا می‌شویم.

 

ارور 1671 و راه حل آن

این خطا یکی از رو مخ ترین خطا هایی است که ایتونز می‌تواند به شما نمایش دهد؛ این ارور عموما زمانی به شما نمایش داده می‌شود که آیتونز شما در حال دانلود و یا نصب یک برنامه است. برای حل این مشکل سعی کنید  اینتنرت خود را بررسی و یا عوض کنید و دوباره تلاش کنید و اگر جواب نداد ، صبر پیشه کنید و چند ساعت بعد دوباره امتحان کنید.

 

ارور 3194  و راه حل آن

این ارور هم یکی از آن مشکلات پیچیده است که امیدواریم درگیر آن نشده باشید؛ این ارور معمولا زمانی رخ می‌دهد که شما بخواهید آیتونز یا IOS خود را آپدیت یا ریکاوری کنید و این ارور با زبان بی زبانی می‌گوید که اختلالی در فایل های سرور HOST وجود دارد و ارتباط شما با سرور اپل وصل نمی‌شود؛ بهترین راه برای حل این مورد این است که فایل هاست سرور خود را چک کنید و هر چیزی که اضافی است یا مربوط به اپل نیست را حذف کنید. اگر نه دستگاه خود را به یک متخصص نشان دهید.

 

ارور 14 و راه حل آن

ارور 14 معمولا زمانی نمایش داده می‌شود که شما در حال اپدیت دستگاه خود باشید و معمولا این خطا به شما می‌گوید که یک یا چند فایل فریم‌ور خراب یا مختلل وجود دارد همچنین دلیل دیگر این ارور می‌تواند مشکلی در ذخیره سازی دیتا روی دستگاه شما باشد؛ برای حل این مشکل سعی کنید از پر نبودن فضای خود اطمینان حاصل کنید و بعد از نصب آخرین نسخه آیتونز دوباره برای آپدیت تلاش کنید.

 

ارور 4013 – 4014 و راه حل آن

این خطا معمولا زمانی رخ می‌دهد که شما بخواهید برای دومین یا حتی چندمین بار  با اپل آیدی دستگاه خود وارد آیتونز بشوید؛ البته که این ارور یکی از آن ارور های سخت است و ممکن است ساعت ها شمارا معطل خود بکند ؛ اما شما می‌توانید با به روز کردن آیتونز خود و ری استارت کردن دستگاه خود ، تلاش کنید تا از این ارور بگذرید.

راه حل ارور های ایتونز

ارور 54 و راه حل آن

وقتی شما در حال همگام سازی آیتونز با دستگاه اپل با ویندوز خود باشید ممکن است با این ارور روبرو شوید و مشکلی در این وسط وجود داشته باشد؛ و تنها راه حل هایی که برای این مشکل نرم افزاری وجود دارد ، چک کردن اتصال اینترنت و چک کردن فایل ها است. اما اگر به نتیجه ای نرسیدید با مراجعه به یک متخصص نرم افزار می‌توانید این مشکل را نیز حل کنید.

 

ارور های 3000 تا 3999 و راه حل

ارور های 3000 تا 3999 معمولا بهاطر اینترنت و یا وصل نشدن به سرور نمایش داده می‌شوند؛ پس از مشاهده این ارور ها ، سعی کنید اتصال اینترنت خود را عوض کنید و اگر جواب گو نبود ، به دنبال برنامه های ناسازگاری بگردید که اینترنت شما را مختل کرده اند و آن ها را حذف کنید.

 

خرید از آیتونز امکان پذیر است؟!

آیتونز یک پلتفرم کاربردی  توضیع محتوا است که منحصر به محتوای کمپانی اپل است و از طریق آن می‌توانید ، بازی ها ، اپ ها ، سرویس ها ، اشتراک ها و محتوای انحصاری اپل را خریداری کنید و به آن ها دسترسی داشته باشید؛ اما آیا خرید از این سرویس امکان پذیر است؟ متاسفانه به خاطر مجموعه ای از محدودیت های  دسترسی و پرداختی ، خرید از پلتفرم آیتونز کار آن چنان آسانی نیست؛ اما شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت آیتونز ، به راحتی و در سریع ترین حالت ممکن از آیتونز خرید کنید. گیفت کارت آیتونز  یک کارت پرداخت انحصاری برای خرید محتوای اپل است که اعتبار مشخصی دارد و شما می‌توانید از آن برای پرداخت های درون برنامه ای اپل استفاده کنید.

 

گیفت کارت آیتونز از کجا بخریم؟

البته که دیگر مشکل کاربران ایرانی این است که خرید این گیفت کارت به راحتی این نیست که وارد سایت اپل بشوید و آن را بخرید؛ اما شما می‌توانید برای خرید گیفت کارت آیتونز از خدمات جیب استور استفاده کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments