چگونه به فایل منیجر پیش فرض در اندروید ۶ دسترسی پیدا کنیم؟

فایل منیجر پیش فرض در اندروید 6 مارشمالو دسترسی پیدا کنیم

در اندروید 6 مارشمالو فایل منیجر (File Manager) پیش فرضی تعیین شده که به راحتی در دسترس نیست. در این مقاله قصد داریم که چگونگی دسترسی پیدا کردن به فایل منیجر پیش فرض در اندروید 6 مارشمالو را به شما عزیزان آموزش دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مدیریت فایل‌ها در هر سیستم عاملی امر بسیار حائز اهمیتی محسوب می‌شود. سیستم عامل اندروید هم از این موضوع مستثنا نیست. مدیریت فایل‌ها در این سیستم عامل به بهینه‌سازی و کنترل میزان مصرف حافظه داخلی دستگاه کمک به سزایی می‌کند. مدیریت فایل‌ها در سیستم عامل اندروید از طریق برنامه‌ها یا اپلیکیشن‌هایی انجام می‌گردد که اصطلاحا به آن‌ها فایل منیجر یا File Manager گفته می‌شود.

گوگل در سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو یک بخش اختصاصی به منظور مدیریت فایل‌ها را ارائه کرده که می‌توان آن را فایل منیجر خطاب کرد. اما متاسفانه اغلب کاربران به شکل دقیق نمی‌دانند که چگونه باید به این بخش دسترسی پیدا کنند. ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش چگونگی مراجعه به فایل منیجر پیش فرض در اندروید 6 مارشمالو بپردازیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌های شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات نرم افزاری موبایل

چگونه به فایل منیجر پیش فرض در اندروید 6 مارشمالو دسترسی پیدا کنیم؟

به منظور دسترسی یافتن به بخش فایل منیجر پیش فرض سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا به بخش تنظیمات یا Settings دستگاه اندرویدی خود مراجعه نمایید.
  • در لیست موجود گزینه Storage & USB را انتخاب کنید.
  • حال به سمت پایین صفحه مراجعه کرده و گزینه Explore را انتخاب کنید.

 فایل منیجر پیش فرض در اندروید 6

با انجام مراحل فوق به فایل منیجر پیش فرض ارائه شده در اندروید 6 مارشمالو دسترسی پیدا خواهید کرد. همانطور که مشاهده کردید انجام این عمل و مراجعه به فایل منیجر پیش فرض در اندروید مارشمالو امر چندان دشواری نیست. با این حال چنانچه نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

خرید قطعات موبایل

قیمت تاچ ال سی دی Samsung C7

تاچ ال سی دی آیفون 6 اس

تعمیرات موبایل

منبع cnet

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments