دیدن تله های کلش اف کلنز در بلو استکس بدون نیاز به Xmodgames

دیدن تله های کلش اف کلنز در بلو استکس

ترفندی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید در برنامه شبیه سازی بلو استکس (Bluestacks) بدون نیاز به نصب Xmodgames، تله ها و تسلا های بیس ها را مشاهده کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش ترفند دیدن تله های کلش اف کلنز در بلو استکس بدون نیاز به Xmodgames بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با دیدن تله های کلش اف کلنز در بلو استکس بدون نیاز به Xmodgames

همه می‌دانیم که برای دیدن تله ها، تسلاها، بمب های مخفی و غیره در مپ های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) باید از ربات هایی همچون ایکس مود گیمز (Xmodgames) استفاده کنید. با نصب این ربات در نسخه روت شده بلو استکس می‌توانید تله و تسلا های مپ را ببینید، اما آیا استفاده از Xmodgames تنها راه انجام این کار است؟ خوشبختانه این چنین نیست!

بیشتر بخوانید: مرجع تعمیرات موبایل

شما با انجام یک ترفند خاص می‌توانید بدون نیاز به نصب ایکس مود گیم در بلو استکس تله های مپ کلش اف کلنز را ببینید. در این مقاله قصد داریم به آموزش ترفند دیدن تله های کلش اف کلنز در بلو استکس بدون نیاز به Xmodgames بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

دیدن تله های کلش اف کلنز در بلو استکس

نحوه دیدن تله های کلش اف کلنز در بلو استکس بدون نیاز به Xmodgames

برای اینکه بتوانید در بلو استکس بدون نیاز به نصب کردن ربات ایکس مود گیمز، تله های مپ بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را ببینید، باید مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

  • نسخه روت شده شبیه ساز بلو استکس (Bluestacks) را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. اگر هم اکنون نسخه غیر روت این برنامه بر روی دستگاهتان نصب است، ابتدا باید آن را کاملا حذف (Uninstall) کنید و سپس نسخه روت شده بلو استکس را دانلود نصب نمایید. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه حذف کامل بلو استکس از مقاله “آموزش حذف کامل بلو استکس از کامپیوتر – BlueStacks کمک بگیرید.
  • با کلیک بر روی این قسمت فایل زیپ مد نظر را دانلود کنید. سپس آن را از حالت فشرده خارج کنید تا به دو پوشه با عناوین csv و logic برسید.
  • برنامه Root Explorer را دانلود و به وسیله آن در بلو استکس به مسیر زیر بروید:

ROOT/data/data/com.supercell.clashofclans/update

  • دو پوشه با عناوین csv و logic که از فایل زیپ به دست آمده بود را کپی و در مسیر یاد شده پیست (Paste) کنید. این پوشه ها باید جایگزین پوشه های قبلی و پیش فرض شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

دیدن تله های کلش اف کلنز در بلو استکس

  • بر روی فولدر CSV لمس طولانی کنید و از پنجره پاپ‌آپ نمایان شده، گزینه Premissions را انتخاب کنید.
  • حال دسترسی 0777 را به آن بدهید.

دیدن تله های کلش اف کلنز در بلو استکس

به همین سادگی می‌توانید تله ها و تسلا های کلش اف کلنز (Clash of Clans) را بدون نیاز به نصب ربات ایکس مود گیمز (Xmodgames) در بلو استکس مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی محصولات سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش ترفندی برای دیدن تله های کلش اف کلنز در بلو استکس بدون نیاز به Xmodgames پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

دوربین جلو آیفون ایکس آر

تاچ ال سی دی A2 کور

تعمیرات موبایل

منبع getandroid

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Mohammad
Mohammad
4 سال گذشته

من همه این کارها رو کردم ، آخرش که عدد ۰۷۷۷ رو میدم و میام ok رو میزنم warning میده و مقدار تغییر عدد رو save نمیکنه ، چیکارش کنم درست بشه ؟
ممنون میشم یکم توضیح بیشتر بدین 🌷